XVIII ғасырдағы халық ауыз әдебиеті

Тақырып бойынша 31 материал табылды

XVIII ғасырдағы халық ауыз әдебиеті

Материал туралы қысқаша түсінік
XVIII ғасырдағы халық ауыз әдебиеті тақырыбында сабақ
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қысқа мерзімді сабақ жоспары:

Білім беру ұйымының атауы

Жамбыл атындағы орта мектеп кмм

Пәні:

Қазақстан тарихы

Бөлім:

7.2 XVIII ғасырдағы Қазақстанның мәдениеті

Педагогтің аты-жөні:

Садыхан Е.С.

Күні:

16.09.2024

Сынып: 7а

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

XVIII ғасырдағы халық ауыз әдебиеті.

Зерттеу сұрағы: XVIII ғасырда ақын-жыраулар шығармаларында тарихи оқиғалар қалай көрініс тапты?

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

7.2.2.1 халық ауыз әдебиеті мен музыка өнері туындыларының тарихи дереккөзі ретінде құндылығын бағалау

7.2.1.1 салт-дәстүрлер мен әдет-ғұрыптардың құндылықтары мен маңыздылығын анықтау

Сабақтың мақсаты

XVIII ғ. ақын-жыраулар туындыларын тарихи дереккөз ретінде құндылығын бағалау

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі//уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Ұйымдастыру

Өзін-өзі тексеру




Өткен білімді еске түсіру


Ой шақыру.

БЫМ Оқушылар келмей тұрып сыныптың қабырғаларына,ХҮІІІ ғ. өмір сүрген ақын-жыраулардың суреттері, жырлары, жыраулар шығармалары туралы ақпарат пен қысқаша өмірбаяндаржазылған парақтар ілінеді. /Бұл көрнекіліктер сабақ барысында тапсырмаларды орындау үшін пайдаланылады/

Сынып бөлмесіндегі мәліметтерге сүйене отырып, оқушылардан сабақ тақырыбы қандай болуы мүмкіндігі сұралады.

  • Берілген суреттер арасында қандай байланыс бар?

-Суреттер мен мәтіндер мазмұнына қарап бүгінгі сабақтың тақырыбы қалай аталуы мүмкін?

Сабақ тақырыбы, оқу мақсаттары мен бағалау критерийлері оқушыларға таныстырылады. Тарихи концепт пен зерттеу сұрағына назар аударылады.

  • Тарихи концепт (фокус): Дәлел

Зерттеу сұрағы: XVIII ғасырда ақын-жыраулар шығармаларында тарихи оқиғалар қалай көрініс тапты?

Оқушылар өз ойларын ортаға салады.

Оқушылар жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу

Оқушылардың болжам жауаптары арқылы сабақ тақырыбы анықталады.


Мадақ тау

Жыраулар мен ақындар портреттері, мәтіндер



Қазақстан тарихы (көне заманнан бүгінге дейін)

3-том. – Алматы, 2010.

Жаңа білім




Жаңа ұғымдардың жұмыс.

Мұғалім тақырып анықталғаннан кейін жаңа білімді игеру барысында кездесетін жаңа ұғымдардың мағынасын оқушы алдын-ала біліп отыруы үшін «жұбыңды тап» тапсырмасы орындалады.

Тәуелсіздік- бостандық, азаттық

Елбірлігі–елдің татулығы, ынтымағы, достығы;

Отан қорғау-Еліңе қауіп төнгендегі жауға қарсы іс-әрекетің;

Ерлік- батылдық, батырлық, өжеттік

Жұмылдыру- ортақ мақсаттың орындалуы үшін түсінік жүргізу, ұйымдастыру;

Зерттеу мен талдауМәтінмен жұмыс.

Интерактивті тақтаға бірден алтыға дейінгі сандар жазылған ұяшықтар шығарылады. Таңдаған нөмеріне сәйкес белгілі бір жырау туралы ақпарат жинап, зерттеуі қажет.


Интерпретация

«Кластер» әдісі бойынша тірек-сызбамен жұмыс.

Оқушыларға тірек- сызба таратылады,тірек-сызбаның ортасына өздеріне тиесілі жыраудың атын жазып, 5 сұрақ дайындайды,дайындаған тірек- сызбаны қорғайды.

1 Бұқар

2 Тәтіқара

3.Ақтамберді

4 Үмбетей

5 Жанақ

6 Жанкісі

GREАT кестесі халық ауыз әдебиеті мен музыка өнері туындыларының маңыздылығына талдау жасайды

G (Groundbreaking) - елеулі/ бетбұрысты


R (Remembered) - есте қаларлық


E (Events) - маңызды оқиға


А (Affected) - болашаққа әсері


T (Terrifying) кездескен қиындықтар



Мәтінмен жұмыс




Мәтіннен негізгі идеяны анықтайды


Дескриптор:

-ХҮІІІ ғ. ақын-жырауды атайды;

- ХVІІІ ғ ақын-жыраулар шығармаларындағы тарихи оқиғаның кемінде 1-уін анықтайды;

- ХVІІІ ғ ақын-жыраулар шығармаларындағы негізгі идеяны талдайды

Дескриптор:

-ХVІІІ ғ ақын-жыраудың тарихи оқиғадағы ролін дәлелдейді;

-Тарихи дереккөз ретінде жырау шығармасының құндылығын бағалайды

халық ауыз әдебиеті мен музыка өнері туындыларының маңыздылығына талдау жасайды

ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады



«Ең үздік жауап»





«Алақан-жұдырық»





«Екі жұлдыз, бір тілек»




«Жұлдызшалар»





Карточкалар







Оқулық

Қабылдинов З.Е., Қайыпбаева А.Т. Қазақстан тарихы Жалпы бiлiм беретiн мектептiң 8-сыныбына арналған оқулық. Алматы: Атамұра, 2012.


Хрестоматия Атамұра, 2012.


"Қазақстан" ұлттық энциклопедиясы, Алматы, "Қазақ энциклопедиясы", 1998 ж. 4-том


Мәтін таратпалар

(Сынып қабырғаларындағы)

Бекіту






Сабақты қорытындылау

Үйге тапсырма

«XVIII ғасырдағы қазақтардың халық шығармашылығы» тақырыбына

Эссе


Сабақтың тақырыбын қорытындылау

«Ең үздік жауап»

Ақпараттық карточка






Кері байланыс

  • Бүгінгі сабақ мазмұны түсінікті ме?

  • Не түсініксіз?

  • Нені білгіңіз келеді?

  • Мақсатымызға жеттік пе?


Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады


Оқушылар бағалай критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды


А4, конспект



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
05.04.2025
278
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі