Сынып: | 8 | Пәні: Қазақстан тарихы |
Сабақтың тақырыбы : | XVIII ғасырдағы Қазақстан мәдениеті. |
Сілтеме: | « Қазақ тарихы » журналы. |
Жалпы мақсаттар: | « Мәдениет» ұғымы туралы біледі, қоғамдағы рөлін түсінеді, маңызы туралы мәліметтер жинап тарихи баға бере алады, ойлайды.
|
Ресурстар: | Карта, презинтациялар, маркер, ақ парақ, стикер. |
Әдіс - тәсілдер | « Джигсо»әдісі, «сұрақтар мен жауаптар» ойындары, топтық және жеке жұмыстар. |
Оқыту нәтижесі: | Орыс және шетел ғалымдарының Қазақстанда қандай бағытта зерттеу жүргізгендігі туралы ақпараттар жинайды. |
Дерек көздер |
Ғаламтор, «Қазақстан» энциклопедиясы, электронды оқулықтар. |
Сабақтың барысы | Мұғалімнің іс - әрекеті | Оқушының іс – әрекеті | Оқытуды қоса алғандағы бағалау |
Ұйымдастыру кезеңі: | 4мин | Сәлемдесу.(психологиялық ахуал қалыптастыру. | Пазлдармен топтарға бөлінеді. |
|
|
| Күлегештермен (стикер арқылы топтарға бөлу)
|
|
|
Ой толғау.
|
3
мин | Тақырыпты ашу үшін «сұрақтар мен жауаптар» ойыны ойнатылады.. | Мұғалімнің ой тастауы арқылы жаңа тақырыпты өздері ашады.
|
Мұғалімнің ынталандыру,мадақтау сөздері арқылы бағаланады.
|
Мағынаны тани білуЖаңа тақырыпты түсіндіру
|
20мин |
|
|
|
|
| Жаңа тақырыпты электрондық оқулықтан мәліметтер тыңдатып, энциклопедиядан тың мағлұматтар бере отырып түсіндіру. | Электрондық оқулық пен энциклопедиядан алынған тың мәліметтер арқылы жаңа тақырыпты түсінеді.Картамен жұмыс жүргізеді. | Оқушылар бағалау парағы арқылыӨзін-өзі бағалау.
|
|
|
| Постер жасайды.Кубикпен жұмыс жасау. |
|
Ой - толғаныс |
8мин | « Джигсо» әдісі. | Тақырыпты әр топ бөліп талдайды (мазмұнына,жүйелілігіне аса мән беруі тиіс) | Критериалды бағалау( әр топ жинаған ұпай есебімен бағаланады )
|
Бағалау | 4мин | Мұғалім ынталандыру, мадақтау сөздері арқылы бағалау. |
Рефлексия
| 5мин | « Бас бармақ » әдісі | Оқушылар сабақтан алған әсерлерін, түсіндім, түсінбедім, күдігім бар бейнелері арқылы бағалайды. |
Кейінгі жұмыс
| 1 минут | Тақырыпқа сай сөзжұмбақ құрастырып, сұрақтар дайындап келу. |