Қысқа мерзімді сабақ жоспары.
2014-2015 оқу жылы
|
Сынып: |
8 |
Пәні: Қазақстан тарихы |
||
|
Сабақтың тақырыбы : |
XVIII ғасырдағы Қазақстан мәдениеті. |
|||
|
Сілтеме: |
« Қазақ тарихы » журналы. |
|||
|
Жалпы мақсаттар: |
« Мәдениет» ұғымы туралы біледі, қоғамдағы рөлін түсінеді, маңызы туралы мәліметтер жинап тарихи баға бере алады, ойлайды.
|
|||
|
Ресурстар: |
Карта, презинтациялар, маркер, ақ парақ, стикер. |
|||
|
Әдіс - тәсілдер |
« Джигсо»әдісі, «сұрақтар мен жауаптар» ойындары, топтық және жеке жұмыстар. |
|||
|
Оқыту нәтижесі: |
Орыс және шетел ғалымдарының Қазақстанда қандай бағытта зерттеу жүргізгендігі туралы ақпараттар жинайды. |
|||
|
Дерек көздер |
Ғаламтор, «Қазақстан» энциклопедиясы, электронды оқулықтар. |
|||
|
Сабақтың барысы |
Мұғалімнің іс - әрекеті |
Оқушының іс – әрекеті |
Оқытуды қоса алғандағы бағалау |
|
|
Ұйымдастыру кезеңі: |
4 мин |
Сәлемдесу.(психологиялық ахуал қалыптастыру. |
Пазлдармен топтарға бөлінеді. |
|
|
|
Күлегештермен (стикер арқылы топтарға бөлу) |
|
|
|
|
Ой толғау. |
3 мин |
Тақырыпты ашу үшін «сұрақтар мен жауаптар» ойыны ойнатылады. . |
Мұғалімнің ой тастауы арқылы жаңа тақырыпты өздері ашады. |
Мұғалімнің ынталандыру, мадақтау сөздері арқылы бағаланады. |
|
Мағынаны тани білу Жаңа тақырыпты түсіндіру |
20 мин |
|
|
|
|
Жаңа тақырыпты электрондық оқулықтан мәліметтер тыңдатып, энциклопедиядан тың мағлұматтар бере отырып түсіндіру. |
Электрондық оқулық пен энциклопедиядан алынған тың мәліметтер арқылы жаңа тақырыпты түсінеді. Картамен жұмыс жүргізеді. |
Оқушылар бағалау парағы арқылы Өзін-өзі бағалау. |
||
|
|
|
Постер жасайды. Кубикпен жұмыс жасау. |
|
|
|
Ой - толғаныс |
8 мин |
« Джигсо» әдісі. |
Тақырыпты әр топ бөліп талдайды (мазмұнына,жүйелілігіне аса мән беруі тиіс) |
Критериалды бағалау ( әр топ жинаған ұпай есебімен бағаланады ) |
|
Бағалау |
4 мин |
Мұғалім ынталандыру, мадақтау сөздері арқылы бағалау. |
||
|
Рефлексия |
5 мин |
« Бас бармақ » әдісі |
Оқушылар сабақтан алған әсерлерін, түсіндім, түсінбедім, күдігім бар бейнелері арқылы бағалайды. |
|
|
Кейінгі жұмыс |
1 минут |
Тақырыпқа сай сөзжұмбақ құрастырып, сұрақтар дайындап келу. |
||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
XVIII ғасырдағы Қазақстан мәдениеті.
XVIII ғасырдағы Қазақстан мәдениеті.
Қысқа мерзімді сабақ жоспары.
2014-2015 оқу жылы
|
Сынып: |
8 |
Пәні: Қазақстан тарихы |
||
|
Сабақтың тақырыбы : |
XVIII ғасырдағы Қазақстан мәдениеті. |
|||
|
Сілтеме: |
« Қазақ тарихы » журналы. |
|||
|
Жалпы мақсаттар: |
« Мәдениет» ұғымы туралы біледі, қоғамдағы рөлін түсінеді, маңызы туралы мәліметтер жинап тарихи баға бере алады, ойлайды.
|
|||
|
Ресурстар: |
Карта, презинтациялар, маркер, ақ парақ, стикер. |
|||
|
Әдіс - тәсілдер |
« Джигсо»әдісі, «сұрақтар мен жауаптар» ойындары, топтық және жеке жұмыстар. |
|||
|
Оқыту нәтижесі: |
Орыс және шетел ғалымдарының Қазақстанда қандай бағытта зерттеу жүргізгендігі туралы ақпараттар жинайды. |
|||
|
Дерек көздер |
Ғаламтор, «Қазақстан» энциклопедиясы, электронды оқулықтар. |
|||
|
Сабақтың барысы |
Мұғалімнің іс - әрекеті |
Оқушының іс – әрекеті |
Оқытуды қоса алғандағы бағалау |
|
|
Ұйымдастыру кезеңі: |
4 мин |
Сәлемдесу.(психологиялық ахуал қалыптастыру. |
Пазлдармен топтарға бөлінеді. |
|
|
|
Күлегештермен (стикер арқылы топтарға бөлу) |
|
|
|
|
Ой толғау. |
3 мин |
Тақырыпты ашу үшін «сұрақтар мен жауаптар» ойыны ойнатылады. . |
Мұғалімнің ой тастауы арқылы жаңа тақырыпты өздері ашады. |
Мұғалімнің ынталандыру, мадақтау сөздері арқылы бағаланады. |
|
Мағынаны тани білу Жаңа тақырыпты түсіндіру |
20 мин |
|
|
|
|
Жаңа тақырыпты электрондық оқулықтан мәліметтер тыңдатып, энциклопедиядан тың мағлұматтар бере отырып түсіндіру. |
Электрондық оқулық пен энциклопедиядан алынған тың мәліметтер арқылы жаңа тақырыпты түсінеді. Картамен жұмыс жүргізеді. |
Оқушылар бағалау парағы арқылы Өзін-өзі бағалау. |
||
|
|
|
Постер жасайды. Кубикпен жұмыс жасау. |
|
|
|
Ой - толғаныс |
8 мин |
« Джигсо» әдісі. |
Тақырыпты әр топ бөліп талдайды (мазмұнына,жүйелілігіне аса мән беруі тиіс) |
Критериалды бағалау ( әр топ жинаған ұпай есебімен бағаланады ) |
|
Бағалау |
4 мин |
Мұғалім ынталандыру, мадақтау сөздері арқылы бағалау. |
||
|
Рефлексия |
5 мин |
« Бас бармақ » әдісі |
Оқушылар сабақтан алған әсерлерін, түсіндім, түсінбедім, күдігім бар бейнелері арқылы бағалайды. |
|
|
Кейінгі жұмыс |
1 минут |
Тақырыпқа сай сөзжұмбақ құрастырып, сұрақтар дайындап келу. |
||
шағым қалдыра аласыз













