Материалдар / XVIII ғасырдағы қазақтардың халық шығармашылығы (Алғашқы сабақтың жалғасы, 2-сабақ)
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

XVIII ғасырдағы қазақтардың халық шығармашылығы (Алғашқы сабақтың жалғасы, 2-сабақ)

Материал туралы қысқаша түсінік
жас маманға көмек
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
08 Қараша 2018
971
4 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

2-сабақ


Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 7.2А

XVIII ғасырдағы Қазақстанның мәдениеті

Мектеп: "№7 мектеп - лицейі"


Сағат саны:

Күні:


Мұғалімнің аты-жөні: Алпан Нұрлыхан


Сынып: 8


Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақ тақырыбы

XVIII ғасырдағы қазақтардың халық шығармашылығы

(Алғашқы сабақтың жалғасы, 2-сабақ)

Сабақтың түрі

Зерттеу сабағы

Зерттеу сұрағы

XVIII ғасырда ақын-жыраулар шығармаларында тарихи оқиғалар қалай көрініс тапты?

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

7.2.1.1 – салт-дәстүрлер мен әдет-ғұрыптардың құндылықтары мен маңыздылығын анықтау


Тарихи концепт (фокус)

  • дәлел

Сабақтың мақсаты

Қазақ салт-дәстүрлер мен әдет-ғұрыптардың құндылықтары мен маңыздылығын талдау

Бағалау

критерийлері




Білу және түсіну- ХҮІІІ ғ. қазақ халқының салт-дәстүрлері мен әдет-ғұрыптары туралы біледі;

Сыни ойлау мен талдау- Қазақ халқының салт-дәстүрлері мен әдет-ғұрпының тәрбиелік мәнін талдайды;

Синтез-Дәстүрлі қазақ қоғамындағы өзгерістерді өткен тарихи кезеңдермен салыстырып, бағалайды

Тілдік мақсаттар

Қазақ салт-дәстүрлері мен әдет-ғұрыптары туралы ақпаратпен танысады (оқылым мен атылым дағдылары)

Пәнге қатысты лексика мен терминология

Әдет-ғұрып, салт-дәстүр...

Диалог пен жазылымға пайдалы сөз тіркестері:

ХҮІІІ ғ. қазақ халқының салт-дәстүрлері/әдет-ғұрыптары ... .... аталады

Қазақ халқының салт-дәстүрлері/әдет-ғұрыптары құндылығы мынада ..

Бүгінгі күні ол құндылықтардың... ... .... маңызы жойылған жоқ

Құндылықтарды дарыту

Қазақ халқының салт-дәстүрлері мен әдет-ғұрыптарыныңарқылы мемлекет, ұжым, отбасы құндылығын бағалай білуге үйрету

Пәнаралық байланыстар

Қазақ тілі пәні бойынша білімдері жаңа сөздермен жұмыс және айтылым, тыңдалым, жазылым барысында қолданылады

АКТ қолдану дағдылары

Бейнефильм, интерактивті тақтамен жұмыс

Бастапқы білім

ХҮІІІ ғ. ақын-жыраулар туындыларын тарихи дереккөз ретінде құндылығын біледі

Сабақ барысы

Сабақтыңжоспарланғанкезеңдері

Сабақтағыжоспарланғаніс-әрекет


Ресурстар



Сабақтың басы




5 мин

















(Б) Ұйымдастыру сәті. Ой шақыру.


БЫМ бүгінгі өтетін тақырыптың алдыңғы сабақтағы тақырыптың жалғасы екендігі ескертіледі. Оқушылар назарын осы сабақта басты зерттелетін мәселеге ойларын шоғырландыруға назар аударылады. Слайд арқылы әдет-ғұрып, салт-дәстүрлерге қатысты суреттер көрсетіліп, төмендегі сұрақтар қойылады:

-

-Сізге қандай ой келді?

-Сабағымызда қандай мәселе зерттеледі

деп ойлайсыздар?

Оқушылар жауаптарынан кейін бүгінгі өтетін тақырыптың алдыңғы сабақтағы тақырыптың жалғасы екендігі ескертіледі. Оқушыларды осы сабақта басты зерттелетін мәселеге ойларын шоғырландыруға назар аударылады.Оқушылардың болжам жауаптары арқылы зерттелетін мәселе анықталады.

(М) Сабақ тақырыбы пысықталып, оқу мақсаттары мен бағалау критерийлері оқушыларға таныстырылады. Тарихи концепт пен зерттеу сұрағына назар аударылады.

  • Тарихи концепт (фокус): Дәлел

Зерттеу сұрағы: XVIII ғасырда ақын-жыраулар шығармаларында тарихи оқиғалар қалай көрініс тапты?

Оқу мақсаты: салт-дәстүрлер мен әдет-ғұрыптардың құндылықтары мен маңыздылығын анықтау

Презентация





Әдет-ғұрып, салт-дәстүр туралы суреттер


Қазақстан тарихы (көне заманнан бүгінге дейін)

3-том. – Алматы, 2010.

Сабақтың ортасы



2 мин

















7 мин

Ақпарат талдап, зерттеуге











16 мин

Қорғауға
















4 мин

Дайындауға


4 мин

Қорғауға



(Б) Жаңа ұғымдармен жұмыс

Мұғалім оқушыларға әдет-ғұрып пен салт-дәстүр ұғымын қалай түсінетіні туралы сұрақ қояды, сонан соң жауап толықтырылып, мағынасы түсіндіріледі.

Әдет-ғұрып- Белгілі бір халықтың мінез-құлқының, тұрмыс-тіршілігінің бұлжылмас қағидаларына айналған жөн-жосық пен жол-жоралғылары;

Салт-дәстүр- әр ұлттың, халықтың діні мен сеніміне, тұрмыс-тіршілігіне сәйкес ғасырлар бойы жинақталып, өмірдің өзі туғызған ғұрыптардың жиынтығы

Зерттеу мен талдау

1-топ.Қонақжайлылық пен өзара көмек әдет-ғұрыптары;

2-топ. Әдептiлiк пен сыпайылық әдет-ғұрпы;

3-топ. Отбасылық әдет-ғұрпы мен салт-дәстүрі

1-қадам.(Т) Бейнематериалмен жұмыс.

Әр топ оқушыларына бейнематериал көрсетілім барысында өз тобына қатысты еркшелігіне қарай топтастырылғанғұрыптар мен дәстүрлерді жазып отыру қажеттігі түсіндіріледі.

2-қадам. (Т) Мәтінмен жұмыс.

Топтарға мәтіндер таратылады.Топтағы оқушылар бейнематериалдан алған ақпаратты мәтіннен алған ақпаратпен толықтырады. Өздеріне қатысты салт-дәстүр мен әдет-ғұрып мазмұнын түсініп, тәрбиелік мәнін талдап-талқылайды.Зерттеу нәтижесін сынып алдында ауызша қорғайды. Әр топ өз жұмыстарын жариялаған кезде, қалған топтар қажетті ақпаратты дәптерлеріне жазып отырады. Дескриптор:

1-топ. Қонақжайлық пен өзара көмек әдет-ғұрпының кемінде 4-уінің ерекшелігін түсіндіріп, тәрбиелік мәнін талдайды;

2-топ. Әдептiлiк пен сыпайылық әдет-ғұрпының кемінде 4-уінің ерекшелігін түсіндіріп, тәрбиелік мәнін талдайды;

3-топ. Отбасылық әдет-ғұрпы мен салт-дәстүрінің кемінде 4-уінің ерекшелігін түсіндіріп, тәрбиелік мәнін талдайды

Кері байланыс.Топтардың бірін-бірі бағалауы. «Смайликтер сыйлау»

Интерпретация

(Т)Рольдік ойын. «Бүгінде ұмытыла бастаған әдет-ғұрыптар»

Топ оқушыларына алдын-ала бүгінде ұмытыла бастаған салт-дәстүрлер туралы мәтін беріледі. Мәтін мазмұнымен танысып болған соң, салт-дәстүр/әдет-ғұрып көрсетілімін рольдік ойын арқылы сынып алдында көрсетеді.

Дескриптор:

1-топ.Бүгіндеұмытыла бастағанқонақжайлылық пен өзара көмек әдет-ғұрыптарыныңкемінде 1-уініңмазмұны мен мәнін көрсетеді;

2-топ. Бүгіндеұмытыла бастағанқонақжайлылық пен өзара көмек әдет-ғұрыптарының кемінде 1-уініңмазмұны мен мәнін көрсетеді;

3-топ. Бүгіндеұмытыла бастағанотбасылық әдет-ғұрыптың кемінде 1-уініңмазмұны мен мәнін көрсетеді

Кері байланыс.Мұғалімнің бағалауы.«Жұлдызшалар сыйлау»

Карточкалар
















https://www.youtube.com/watch?v=F2NK08gvC_0


«Қазақ-н салт-дәстүрлері»








Қосымша-1

Мәтін-таратпалар
























Қосымша-2

Мәтін-таратпалар


Сабақтың аяғы



2 мин

Рефлексия.

Бүгінгі сабаққа дейін нені білдім.

Бүгін мен нені білдім?

Мен үшін ең қызықты не болды?.

Ұсынысым



Стикерлер

Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы

Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?

Жеткізбесе, неліктен?

Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?

Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?


Жалпы баға

Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:

2:

Сабақтыжақсартуға не ықпалетеалады (оқытутуралы да, оқутуралы да ойланыңыз)?

1:

2:

Сабақбарысындасыныптуралынемесежекелегеноқушылардыңжетістік/қиындықтарытуралыненібілдім, келесісабақтарда неге көңілбөлуқажет?



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!