|
Бөлім: |
Кеңестік Қазақстанның мәдениеті: білім мен ғылым |
|||||||||||||||||||||||||
|
Педагогтің аты-жөні: |
Тагаймуротов А |
|||||||||||||||||||||||||
|
Күні: |
||||||||||||||||||||||||||
|
Сынып: 8 Ә,Б |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
XX ғ. 20-30 жылдарындағы білім беру жүйесі мен ғылым Зерттеу сұрағы: Білім мен ғылым саласының қандай жетістіктері мен кемшіліктері болды? |
|||||||||||||||||||||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: |
8.2.3.2 кеңес дәуіріндегі қазақ тілінің ахуалын анықтау; 8.2.3.3 XX ғасырдың бірінші жартысындағы білім мен ғылым саласындағы өзгерістерді талдау. |
|||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаты |
-ХХ ғ. І жартысындағы Қазақстанда білім мен ғылым саласының дамуын сипаттай отырып, жетістіктері мен кемшіліктерін талдап, маңыздылығына баға беру; -Кеңестік саясаттың қазақ тіліне тигізген әсерін анықтау. |
|||||||||||||||||||||||||
|
Құндылықтар |
Ұлттық мүдде:Қазақстанның қауіпсыздыгін қамтамасыз етуге дайын болу; Талап:дұрыс қарым-қатынас орната білу; Ар-ұят:Халқына адал қызмет ету; |
|||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың барысы |
||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың кезеңі//уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||
|
Ұйымдастыру Өзін-өзі тексеру Өткен білімді еске түсіру |
Ой шақыру. А. Құнанбаевтың «ғылым таппай мақтан ба» өлеңін талқылау. Оқушылардың көзқарасын білу.
Б. Сабақтың тақырыбын, оқу мақсаттарын және бағалау критерийлерін анықтау. |
Оқушылар өз ойларын ортаға салады. |
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады |
https://yandex.kz/images/search?pos=0&from=tabbar&img_url=https%3A%2F%2Fscontent-hel3-1.cdninstagram.com% |
||||||||||||||||||||||
|
Жаңа білім |
Мәтінмен жұмыс. Кәсіби даму мақсатына сәйкес тарихи контекстегі мәтінде абзацтарға бөліп, әр абзац бойынша тапсырмалар беру. Екінші тілде оқитын сыныптар үшін ауқымды мәтінді түсіну және талдау қиын болғандықтан, мәтінмен жұмыстың осы түрі таңдап алынды. 1-тапсырма: Мәтінді және өз біліміңізді пайдалана отырып, кеңестік білім саласын сипаттаңыз 2-тапсырма: мәтін бойынша негізгі ақпаратты жазыңыз. Жеке жұмыс Оқушылар кесте толтырады. Кестеге оқулықтардың авторлары мен Жоғары оқу орындарын анықтап, жазады.
ЕБҚ оқушыға дереккөздің форматын үлкейтіп, қолдау жасау 3-тапсырма: Кеңес үкіметі кезіндегі қазақ тілі мәселесін анықтаңыз. Жеке жұмыс Оқушылар қазақ тілінің жағдайына әсер еткен 2 факторды анықтайды. Тапсырма аяқтағаннан кейін біріне-бірі кері байланыс береді. 4-тапсырма: ХХ ғасырдың бірінші жартысындағы білім мен ғылым саласының жағдайын талдаңыз. Жұптық жұмыс.
|
Мәтінен негізгі идеяны анықтайды; Дескриптор: оқушы мәтін бойынша ХХ ғасырдың 20-30 жылдардағы білім саласындағы 2 ерекшелікті анықтай алады. 1-ерекшелік 2-ерекшелік Дескриптор оқушы оқулықтардың авторларын анықтай алады; оқушы оқу орындарының атауларын кестеге жаза алады. Дескриптороқушы қазақ тілінің жағдайына кері әсер еткен фаторларды анықтай алады. Дескриптор ХХ ғасырдың бірінші жартысындағы білім мен ғылым саласындағы жетістіктері мен кемшіліктерін анықтап, SWOT талдауын жасай алады.
|
ҚБ «Ең үздік жауап» ҚБ |
Қазақстан жастарының 1920-30 жылдардағы сауатсыздықты жою науқанына қатысуы http://kzdocs.docdat.com/docs/index-10256.html?page=17 Б. Ғ. Аяған, Х. М. Әбжанов, Д. А. Махат. Қазіргі Қазақстан тарихы. – Алматы: Раритет, 2010 Бас ред. М.Х.Асылбеков, Қ.С.Алдажұманов, К.М.Байпақов. Қазақстан тарихы көне заманнан бүгінгі күнге дейін. 5 томдық. ІV том. – А: Атамұра, 2010ж. |
||||||||||||||||||||||
|
Бекіту
|
Сабақты қорытындылау Үйге тапсырма XX ғ. 20-30 жылдарындағы білім беру жүйесі мен ғылым |
Сабақтың тақырыбын қорытындылау |
«Ең үздік жауап» |
Ақпараттық карточка
|
||||||||||||||||||||||
|
Кері байланыс |
« Білімді стикер». Мына сұрақтар бойынша жауап береді. - Не білдім? - Не білемін? - Не білгім келеді?
|
Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады
|
Оқушылар бағалай критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды |
А4, конспект
|
||||||||||||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
XX ғ. 20-30 жылдарындағы білім беру жүйесі мен ғылым
XX ғ. 20-30 жылдарындағы білім беру жүйесі мен ғылым
|
Бөлім: |
Кеңестік Қазақстанның мәдениеті: білім мен ғылым |
|||||||||||||||||||||||||
|
Педагогтің аты-жөні: |
Тагаймуротов А |
|||||||||||||||||||||||||
|
Күні: |
||||||||||||||||||||||||||
|
Сынып: 8 Ә,Б |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
XX ғ. 20-30 жылдарындағы білім беру жүйесі мен ғылым Зерттеу сұрағы: Білім мен ғылым саласының қандай жетістіктері мен кемшіліктері болды? |
|||||||||||||||||||||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: |
8.2.3.2 кеңес дәуіріндегі қазақ тілінің ахуалын анықтау; 8.2.3.3 XX ғасырдың бірінші жартысындағы білім мен ғылым саласындағы өзгерістерді талдау. |
|||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаты |
-ХХ ғ. І жартысындағы Қазақстанда білім мен ғылым саласының дамуын сипаттай отырып, жетістіктері мен кемшіліктерін талдап, маңыздылығына баға беру; -Кеңестік саясаттың қазақ тіліне тигізген әсерін анықтау. |
|||||||||||||||||||||||||
|
Құндылықтар |
Ұлттық мүдде:Қазақстанның қауіпсыздыгін қамтамасыз етуге дайын болу; Талап:дұрыс қарым-қатынас орната білу; Ар-ұят:Халқына адал қызмет ету; |
|||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың барысы |
||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың кезеңі//уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||
|
Ұйымдастыру Өзін-өзі тексеру Өткен білімді еске түсіру |
Ой шақыру. А. Құнанбаевтың «ғылым таппай мақтан ба» өлеңін талқылау. Оқушылардың көзқарасын білу.
Б. Сабақтың тақырыбын, оқу мақсаттарын және бағалау критерийлерін анықтау. |
Оқушылар өз ойларын ортаға салады. |
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады |
https://yandex.kz/images/search?pos=0&from=tabbar&img_url=https%3A%2F%2Fscontent-hel3-1.cdninstagram.com% |
||||||||||||||||||||||
|
Жаңа білім |
Мәтінмен жұмыс. Кәсіби даму мақсатына сәйкес тарихи контекстегі мәтінде абзацтарға бөліп, әр абзац бойынша тапсырмалар беру. Екінші тілде оқитын сыныптар үшін ауқымды мәтінді түсіну және талдау қиын болғандықтан, мәтінмен жұмыстың осы түрі таңдап алынды. 1-тапсырма: Мәтінді және өз біліміңізді пайдалана отырып, кеңестік білім саласын сипаттаңыз 2-тапсырма: мәтін бойынша негізгі ақпаратты жазыңыз. Жеке жұмыс Оқушылар кесте толтырады. Кестеге оқулықтардың авторлары мен Жоғары оқу орындарын анықтап, жазады.
ЕБҚ оқушыға дереккөздің форматын үлкейтіп, қолдау жасау 3-тапсырма: Кеңес үкіметі кезіндегі қазақ тілі мәселесін анықтаңыз. Жеке жұмыс Оқушылар қазақ тілінің жағдайына әсер еткен 2 факторды анықтайды. Тапсырма аяқтағаннан кейін біріне-бірі кері байланыс береді. 4-тапсырма: ХХ ғасырдың бірінші жартысындағы білім мен ғылым саласының жағдайын талдаңыз. Жұптық жұмыс.
|
Мәтінен негізгі идеяны анықтайды; Дескриптор: оқушы мәтін бойынша ХХ ғасырдың 20-30 жылдардағы білім саласындағы 2 ерекшелікті анықтай алады. 1-ерекшелік 2-ерекшелік Дескриптор оқушы оқулықтардың авторларын анықтай алады; оқушы оқу орындарының атауларын кестеге жаза алады. Дескриптороқушы қазақ тілінің жағдайына кері әсер еткен фаторларды анықтай алады. Дескриптор ХХ ғасырдың бірінші жартысындағы білім мен ғылым саласындағы жетістіктері мен кемшіліктерін анықтап, SWOT талдауын жасай алады.
|
ҚБ «Ең үздік жауап» ҚБ |
Қазақстан жастарының 1920-30 жылдардағы сауатсыздықты жою науқанына қатысуы http://kzdocs.docdat.com/docs/index-10256.html?page=17 Б. Ғ. Аяған, Х. М. Әбжанов, Д. А. Махат. Қазіргі Қазақстан тарихы. – Алматы: Раритет, 2010 Бас ред. М.Х.Асылбеков, Қ.С.Алдажұманов, К.М.Байпақов. Қазақстан тарихы көне заманнан бүгінгі күнге дейін. 5 томдық. ІV том. – А: Атамұра, 2010ж. |
||||||||||||||||||||||
|
Бекіту
|
Сабақты қорытындылау Үйге тапсырма XX ғ. 20-30 жылдарындағы білім беру жүйесі мен ғылым |
Сабақтың тақырыбын қорытындылау |
«Ең үздік жауап» |
Ақпараттық карточка
|
||||||||||||||||||||||
|
Кері байланыс |
« Білімді стикер». Мына сұрақтар бойынша жауап береді. - Не білдім? - Не білемін? - Не білгім келеді?
|
Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады
|
Оқушылар бағалай критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды |
А4, конспект
|
||||||||||||||||||||||
шағым қалдыра аласыз














