|
Бөлім: |
8.4А Кеңестік Қазақстанның мәдениеті: әдебиет пен өнер |
|
|
Педагогтің аты-жөні |
Жанысбаева Э |
|
|
Күні: |
10.04.23ж |
|
|
Сынып:8 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы |
XX ғ. 20-30 жылдарындағы қазақ өнерінің дамуы Зерттеу сұрағы:Қазақ өнерінің жаңа белеске көтерілуі неден байқалды? |
|
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
8.2.2.4 – Әміре Қашаубаев пен Қажымұқан Мұңайтпасұлының қазақ халқын әлемге танытудағы рөліне баға беру; 8.2.2.1 – қазақ зиялыларының шығармашылық мұрасын талдау және қоғамдық санаға тигізген әсеріне баға беру |
|
|
Сабақтың мақсаты |
қазақ зиялыларының шығармашылық мұрасын талдау және қоғамдық санаға тигізген әсеріне,шығармаларының негізгі мазмұнын талдау арқылы қоғамдық санаға тигізген әсерін бағалау |
|
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||||||||||||
|
Ұйымдастыру кезеңі |
Ой шақыру:
- Әміре Қашаубаев пен Қажымұқан Мұңайтпасұлының қазақ халқын әлемге танымал еткен қандай өнерлері? Оқушыларды сабақтың тақырыбы және мақсатымен таныстыру. |
Оқушылар Әміре Қашаубаев пен Қажымұқан Мұңайтпасұлының қазақ халқын әлемге әйгілі еңбектеріне өз жауаптарын ұсынады |
мадақтау |
Мұғалім презентациясы суреттер |
|||||||||||||||
|
Жаңа сабақ |
Мәтінмен жұмыс Қазақ зиялыларының қоғамдағы рөлі мен қызметі «Тарихи тұлға» консептуалдық кестесі әдісі
2 тапсырма 1.Әміре Қашаубаевтың шығармасының қоғамдық санаға тигізген әсері 2 .Қажымұқан Мұңайтпасұлы шығармасының қоғамдық санаға тигізген әсері IDEA І - Identify белгілі бір оқиғалардың себептерін анықтау D – Describe сәйкесінше дәлелдерді сипаттау E – Explain оның … қалай әсер еткендігін түсіндіру A – Analyze бұл себептердің қаншалықты маңызды болғандығын талдау |
Дескриптор: -Тұлғалардың туған жерін анықтайды -Шығармаларын анықтайды -Қызмет атқарған орынын анықтайды -Жүргізген саяси қызметін анықтайды -Ортақ ұқсастығын сипаттайды
Қазақ әдебиетінің даму белестерін анықтау; Әдебиет қайраткерлерінің шығармашылығын және еңбектерін анықтау.
|
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады
«Ең үздік жауап»
«Алақан-жұдырық»
«Жұлдызшалар» |
. Ғ. Аяған, Х. М. Әбжанов, Д. А. Махат. Қазіргі Қазақстан тарихы. – Алматы: Раритет, 2010
Атабаев, Қамбарбек Махамбетұлы. Қазақстан тарихының деректанулық негіздері : оқу құралы / Қ. М. Атабаев. - |
|||||||||||||||
|
Қорытынды |
Кері байланыс «Стикер» Стикерлерді оқу процесін талдау үшін қолданыңыздар. Оқушылар топпен, жұппен немесе дербес түрде мынадай сұрақтарға жауап бере алады:
|
Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады |
ҚБ – сабақтағы өз әрекетіне рефлексия жасау; |
А4, конспект
|
|||||||||||||||
|
Үй тапсырмасы |
«Тарихи тұлғалар» тақырыбына ЭССЕ жазу |
|
|
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
XX ғ. 20-30 жылдарындағы қазақ өнерінің дамуы
XX ғ. 20-30 жылдарындағы қазақ өнерінің дамуы
|
Бөлім: |
8.4А Кеңестік Қазақстанның мәдениеті: әдебиет пен өнер |
|
|
Педагогтің аты-жөні |
Жанысбаева Э |
|
|
Күні: |
10.04.23ж |
|
|
Сынып:8 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы |
XX ғ. 20-30 жылдарындағы қазақ өнерінің дамуы Зерттеу сұрағы:Қазақ өнерінің жаңа белеске көтерілуі неден байқалды? |
|
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
8.2.2.4 – Әміре Қашаубаев пен Қажымұқан Мұңайтпасұлының қазақ халқын әлемге танытудағы рөліне баға беру; 8.2.2.1 – қазақ зиялыларының шығармашылық мұрасын талдау және қоғамдық санаға тигізген әсеріне баға беру |
|
|
Сабақтың мақсаты |
қазақ зиялыларының шығармашылық мұрасын талдау және қоғамдық санаға тигізген әсеріне,шығармаларының негізгі мазмұнын талдау арқылы қоғамдық санаға тигізген әсерін бағалау |
|
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||||||||||||
|
Ұйымдастыру кезеңі |
Ой шақыру:
- Әміре Қашаубаев пен Қажымұқан Мұңайтпасұлының қазақ халқын әлемге танымал еткен қандай өнерлері? Оқушыларды сабақтың тақырыбы және мақсатымен таныстыру. |
Оқушылар Әміре Қашаубаев пен Қажымұқан Мұңайтпасұлының қазақ халқын әлемге әйгілі еңбектеріне өз жауаптарын ұсынады |
мадақтау |
Мұғалім презентациясы суреттер |
|||||||||||||||
|
Жаңа сабақ |
Мәтінмен жұмыс Қазақ зиялыларының қоғамдағы рөлі мен қызметі «Тарихи тұлға» консептуалдық кестесі әдісі
2 тапсырма 1.Әміре Қашаубаевтың шығармасының қоғамдық санаға тигізген әсері 2 .Қажымұқан Мұңайтпасұлы шығармасының қоғамдық санаға тигізген әсері IDEA І - Identify белгілі бір оқиғалардың себептерін анықтау D – Describe сәйкесінше дәлелдерді сипаттау E – Explain оның … қалай әсер еткендігін түсіндіру A – Analyze бұл себептердің қаншалықты маңызды болғандығын талдау |
Дескриптор: -Тұлғалардың туған жерін анықтайды -Шығармаларын анықтайды -Қызмет атқарған орынын анықтайды -Жүргізген саяси қызметін анықтайды -Ортақ ұқсастығын сипаттайды
Қазақ әдебиетінің даму белестерін анықтау; Әдебиет қайраткерлерінің шығармашылығын және еңбектерін анықтау.
|
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады
«Ең үздік жауап»
«Алақан-жұдырық»
«Жұлдызшалар» |
. Ғ. Аяған, Х. М. Әбжанов, Д. А. Махат. Қазіргі Қазақстан тарихы. – Алматы: Раритет, 2010
Атабаев, Қамбарбек Махамбетұлы. Қазақстан тарихының деректанулық негіздері : оқу құралы / Қ. М. Атабаев. - |
|||||||||||||||
|
Қорытынды |
Кері байланыс «Стикер» Стикерлерді оқу процесін талдау үшін қолданыңыздар. Оқушылар топпен, жұппен немесе дербес түрде мынадай сұрақтарға жауап бере алады:
|
Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады |
ҚБ – сабақтағы өз әрекетіне рефлексия жасау; |
А4, конспект
|
|||||||||||||||
|
Үй тапсырмасы |
«Тарихи тұлғалар» тақырыбына ЭССЕ жазу |
|
|
|
шағым қалдыра аласыз














