Ұйымдастыру
кезеңі
|
Ой
шақыру:
-
Әміре Қашаубаев пен Қажымұқан
Мұңайтпасұлының қазақ халқын әлемге танымал еткен қандай
өнерлері?
Оқушыларды
сабақтың тақырыбы және мақсатымен
таныстыру.
|
Оқушылар Әміре
Қашаубаев пен Қажымұқан Мұңайтпасұлының қазақ халқын әлемге әйгілі
еңбектеріне өз жауаптарын
ұсынады
|
мадақтау
|
Мұғалім
презентациясы
суреттер
|
Жаңа
сабақ
|
Мәтінмен
жұмыс
Қазақ зиялыларының қоғамдағы
рөлі мен қызметі
«Тарихи
тұлға» консептуалдық кестесі
әдісі
Салыстыру
сызығы
|
Әміре
Қашаубаев
|
Қажымұқан
Мұңайтпасұлы
|
Туған
жері
|
|
|
шығармалары
|
|
|
Қызмет атқарған
орны
|
|
|
Жүргізген саяси
қызметі
|
|
|
2
тапсырма
1.Әміре Қашаубаевтың
шығармасының қоғамдық санаға тигізген
әсері
2
.Қажымұқан
Мұңайтпасұлы шығармасының қоғамдық санаға
тигізген әсері
IDEA
І
- Identify белгілі бір оқиғалардың себептерін
анықтау
D – Describe
сәйкесінше дәлелдерді
сипаттау
E –
Explain оның … қалай әсер еткендігін
түсіндіру
A – Analyze бұл
себептердің қаншалықты маңызды болғандығын
талдау
|
Дескриптор:
-Тұлғалардың туған
жерін анықтайды
-Шығармаларын
анықтайды
-Қызмет атқарған
орынын анықтайды
-Жүргізген саяси
қызметін анықтайды
-Ортақ ұқсастығын
сипаттайды
Қазақ әдебиетінің даму
белестерін анықтау;
Әдебиет қайраткерлерінің
шығармашылығын және еңбектерін
анықтау.
|
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын
мұқият тыңдап кері байланыс беріп
отырады
«Ең үздік
жауап»
«Алақан-жұдырық»
«Жұлдызшалар»
|
. Ғ. Аяған, Х. М.
Әбжанов, Д. А. Махат. Қазіргі Қазақстан тарихы. – Алматы: Раритет,
2010
Атабаев, Қамбарбек
Махамбетұлы.
Қазақстан тарихының
деректанулық негіздері : оқу құралы / Қ. М. Атабаев.
-
|
Қорытынды
|
Кері байланыс
«Стикер»
Стикерлерді оқу
процесін талдау үшін қолданыңыздар. Оқушылар топпен, жұппен немесе
дербес түрде мынадай сұрақтарға жауап бере
алады:
|
Тақырып бойынша не
білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін
жазады
|
ҚБ – сабақтағы өз
әрекетіне рефлексия жасау;
|
А4,
конспект
|