Оқу бағдарламасына сәйкес
оқыту мақсаты:
|
9.3.1.1 қоғамдық-саяси өмірдің
ерекшеліктерін түсіндіру және өзіндік интерпретация
жасау;
9.3.1.4 әміршіл-әкімшіл
саясатқа қарсы халық наразылықтарын салыстырып,
талдау;
9.3.1.2
қоғамдық-саяси қайраткерлердің ұлттық мүддені қорғаудағы рөліне
баға беру
|
Ұйымдастыру
Өзін-өзі
тексеру
Өткен білімді еске
түсіру
|
сәлемдесу, түгелдеу,
ынтымақтастық атмосферасын
құру.
«Сұраққа жылдам жауап»
әдісі
1.1956ж.маусымда КОКП ОК-нің
қандай қаулы қабылданды
2.Сталин қаза болғаннан
кейінгі кезеңі қалай аталады
3.ХХсьезден кейінгі ақталған
корнекті әдебиет окілдерін
атаңдар
4.ХХ сьезден кейінгі ақталған
мемлекет қайраткерлерін
атаңдар
Ой
қозғау
1.ХХғ 2жартысында ұлттық
мүдделерді қорғау қалай жүзеге
асырыл-
ды? бенежазба көрсету арқылы
жаңа тақырыпты ашу.
Сабақтың тақырыбы мен
мақсаттарын таныстыру.
|
Оқушылар өз ойларын ортаға
салады.
Оқушылар жауаптары арқылы жаңа
тақырыпқа көшу
|
ҚБ Мақтау,
мадақтау
|
https://www.youtube.com/watch?v=eMc6YuF1Bj8
|
Жаңа
білім
|
.Жаңа
сабақ
«Ойлан. Талқыла. Боліс» әдісін
қолдана отыр-
ып,оқушылар Д.Қонаев туралы не
білетіндері туралы ой
боліседі.
Зерттеу мен
Интерпретация.
1 Д.Қонаев-мемлекет және қоғам
қайраткері.
2 Д.Қонаев-
академик,ғалым,зерттеуші.
3 Д.Қонаев-іскер
ұйымдастырушы.
4 Д.Қонаев-өнеге тұтар
патриот.
"Ақпаратпен
бөлісу"әдісі
1-ші оқушы ақпараттың 50%,2-ші
50% бар.
1".Д.Қонаевтың кемеңгерлігі
неде?"
2."Неліктен Д.Қонаев ғасыр
саңлағы деп аталады?"
Қалыптастырушы
бағалауға
арналған
тапсырмалар
IDEA әдісі бойынша
«XX ғасырдың. екінші жартысында ұлттық мүддені
қорғау»
I-Identify) -
мәселенің себептерін анықтау
|
|
D (Describe) -
сәйкесінше дәлелдерді сипаттау
|
|
E (Explain) - осы
себептердің мәселеге қалай ықпал еткенін
түсіндіру
|
|
A (Analyze) - осы
себептердің маныздылығына талдау жасау
|
|
.
|
Мәтінмен
жұмыс
Мәтіннен негізгі
идеяны анықтайды
Оқушылар берілген
тұжырымдамаларды фактілерді келтіре
отырып,
дәлелдеу
."Өкіл"әдісін бойыншы бір адамды "елші"болып
сайланды.
ҚБ: Бағалау
критерийі
-тақырыптың
ашылуы,нақтылығы
-қызықты фактілердің
келтірілуі
-белгілі бір
деректерген сүйене білу
|
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын
мұқият тыңдап кері байланыс беріп
отырады
«Ең үздік
жауап»
Оқушылар дайын
жауаптар үлгісі сүйене отырып, жұптар бірін-бірі
бағалайды
|
Б.Аяған, Х.М.
Абжанов, Д.А.Махат Қазіргі Қазақстан тарихы. Алматы.
Раритет.
2010 Жас
тұлпар тобы туралы мәлімет: http://www.turkystan.kz/kz/articles/view/32360
О.Сүлейменов туралы
мәлімет
|
Кері
байланыс
|
Бүгінгі сабақ
мазмұны түсінікті ме?
Не
түсініксіз?
Тағы нені білгіңіз
келеді?
Мақсатымызға жеттік
пе?
|
Тақырып бойынша не
білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін
жазады
|
Оқушылар бағалай
критерийлерімен өз деңгейлерін
бағалайды
|
А4,
конспект
|