Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Сабақтың тақырыбы: XX ғасырдың басындағы қазақ зиялыларының көрнекті өкілдері
Сыныбы: 9
Пәні: Қазақстан тарихы
Ұзaқ мерзімді жоспaрдың бөлімі: ХХ ғасырдың басындағы Қазақстан |
Мектеп: Мұғалімнің аты-жөні: |
||||||||||||||
Күні: |
Қатысқан оқушылар саны: Қатыспаған оқушылар саны: |
||||||||||||||
Сабақ тақырыбы |
XX ғасырдың басындағы қазақ зиялыларының көрнекті өкілдері Зерттеу сұрағы: Қазақ зиялылары ұлттық мүдделерді қалайша қорғады? |
||||||||||||||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары |
8.1.2.1 қазақ зиялыларының қоғамдағы рөлі мен қызметін талдау; 8.2.2.1 қазақ зиялыларының шығармашылық мұрасын талдау және қоғамдық санаға тигізген әсеріне баға беру; 8.3.1.5 Әлихан Бөкейханның саяси көшбасшылық қызметіне баға беру |
||||||||||||||
Сабақ мақсаты |
ХХ ғасырдың бaсындағы қазақ зиялыларының қоғамдағы рөлі мен қызметін талдап, баға береді |
||||||||||||||
Бағалау критерийлері |
Әрбір тапсырманың критерийлеріне сәйкес білу, түсіну, білімін қолдану, жинақтау, бағалау дaғдылары бағаланады.
|
||||||||||||||
Тілдік мақсаттар
|
«Алаш қайраткерлері» тақырыбындaғы бейнежазбаны тыңдай отырып, ХХ ғасырдың басындағы Қазақ зиялылыарының қызметіне баға береді. (тыңдалым дағдысы); Алаш қайраткерлерінің тарихи суреттері мен ел үшін атқарған қызметтерін анықтап, талдайды (оқылым, жазылым және айтылым дағдылары); SWOT – талдауы бойынша «Қазақстанда саяси белсенділік артты...» өз пікірлерін негіздеп, XX ғасырдың басындағы Қазақстандағы қоғамдық-саяси үдерістерге баға береді (жазылым мен айтылым дағдылары); |
||||||||||||||
Пәнге тән лексика мен терминология: |
Ұлттық мүдде, мемлекеттік дума, қоныстанушылар, жер мәселесі, ұлт зиялылары. |
||||||||||||||
Құндылықтарды дарыту
|
Құндылықтар:
|
||||||||||||||
Пәнаралық байланыстар |
Мазмұны бойынша қолданылған материалдар арқылы дүниежүзі тарихы және география пәнімен байланысады. |
||||||||||||||
Бастапқы білім |
ХХ ғасырдығ басындағы қазақ жеріндегі қоғамдық саяси өмір туралы біледі. Ресей империясының отарлық саясатының салдарынан туындаған қиындықтар туралы білімдерін сабақ барысында қолдана алады. |
||||||||||||||
Сабақ түрі |
Аралас сабақ – жаңа білімді игеру және тақырыпты бекіту. |
||||||||||||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
|||||||||||||
Сабақтың басы (8 мин) Сабақтың ортасы 18 минут 8 минут Сабақтың соңы Қорытынды бөлім 6 минут
|
Ұйымдастыру сәті. Сабақ тақырыбы, мақсаты, бағалау критерийлерімен таныстыру. Үй тапсырмасын сұрау І Алаш партиясы бағдарламасына SWOT талдау жасау
Оқушылар назарына ХХ ғасырдың басындағы қазақ зиялыларының суреттері ұсынылып келесі сұрақтар қойылады:
Оқушылар назарын Қазақ зиялыларының өмір тарихынан сыр шертетін видео роликке аударамын. 1 тапсырма. Мәтінмен жұмыс. Мәтінді қолдана отырып келесі сұрақтарға жауап беріңіз «Сәтті қадам» әдісі арқылы оқушыларға 4 сұрақтан қойылады.
2-тапсырма «Картамен жұмыс» берілген сұрақтарға жауап бере отырып өлке облыстарын құрастырады
3-тапсырма Адасқан әріптер Оқушылар адасқан әріптерден сөз құрап, мағыналық талдау жасайды. Алаш, Қазақ, Зиялы, Оян. Рефлексия. Оқушылардың оқу мақсатына қаншалықты жеткенін тексеру мақсатында төмендегі сұрақтар қойылады.
Үй тапсырмасы «Мен елімнің ертеңі» тақырыбында шығарма жазу |
Слайд
|
|||||||||||||
Саралау–оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы |
|||||||||||||
Қабілеті жоғары оқушыларға дерек филімнен үзінді көрсету арқылы өз бетімен анықтау және кейбір оқушыларға арнайы берілген құжаттар ұсыну жоспарланады. Қабілеті жоғары оқушыларға талдау жасау үшін «сәтті қадам» әдісі ұсынылады. |
Тақырып бойынша білімін бағалау сабақтың кіріспе бөліміндегі әңгімелесу кезінде іске асырылады. Қалыптастырушы бағалау дескрипторларға сәйкес жүргізіледі. 1-тапсырманың орындалуын оқушылардың өздері дескрипторларға сай бағалайды. |
Парталарды топтық жұмысқа ыңғайлы етіп орналастыру. Ноутбуктерді зарядталып дайын тұруын ұйымдастыру. Қоңырау уақытында кабинеттің ауасын желдетіп тазартып қою. |
|||||||||||||
Сабақ бойынша
рефлекси Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |