Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы



    Сабақтың тақырыбы: XX ғасырдың басындағы қазақ зиялыларының көрнекті өкілдері

    Сыныбы: 9

    Пәні: Қазақстан тарихы


    Ұзaқ мерзімді жоспaрдың бөлімі:

    ХХ ғасырдың басындағы Қазақстан

    Мектеп:

    Мұғалімнің аты-жөні:

    Күні:

    Қатысқан оқушылар саны: Қатыспаған оқушылар саны:

    Сабақ тақырыбы

    XX ғасырдың басындағы қазақ зиялыларының көрнекті өкілдері

    Зерттеу сұрағы: Қазақ зиялылары ұлттық мүдделерді қалайша қорғады?

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

    8.1.2.1 қазақ зиялыларының қоғамдағы рөлі мен қызметін талдау;

    8.2.2.1 қазақ зиялыларының шығармашылық мұрасын талдау және қоғамдық санаға тигізген әсеріне баға беру;

    8.3.1.5 Әлихан Бөкейханның саяси көшбасшылық қызметіне баға беру

    Сабақ мақсаты

    ХХ ғасырдың бaсындағы қазақ зиялыларының қоғамдағы рөлі мен қызметін талдап, баға береді

    Бағалау критерийлері

    Әрбір тапсырманың критерийлеріне сәйкес білу, түсіну, білімін қолдану, жинақтау, бағалау дaғдылары бағаланады.

    • Қaзақ зиылыларының ХХ ғасырдың басындағы қазақ халқының қандай мүдделерін қорғағанын талдайды;

    • ХХ ғасырдың басында қазақ қоғамында саяси зор сілкініс жасаған тұлғалардың қызметіне баға береді.


    Тілдік мақсаттар


    «Алаш қайраткерлері» тақырыбындaғы бейнежазбаны тыңдай отырып, ХХ ғасырдың басындағы Қазақ зиялылыарының қызметіне баға береді. (тыңдалым дағдысы);

    Алаш қайраткерлерінің тарихи суреттері мен ел үшін атқарған қызметтерін анықтап, талдайды (оқылым, жазылым және айтылым дағдылары);

    SWOT – талдауы бойынша «Қазақстанда саяси белсенділік артты...» өз пікірлерін негіздеп, XX ғасырдың басындағы Қазақстандағы қоғамдық-саяси үдерістерге баға береді (жазылым мен айтылым дағдылары);


    Пәнге тән лексика мен терминология:


    Ұлттық мүдде, мемлекеттік дума, қоныстанушылар, жер мәселесі, ұлт зиялылары.


    Құндылықтарды

    дарыту



    Құндылықтар:

    • ұлттық сана-сезім

    • тәуелсіздік

    • Отансүйгіштік

    Пәнаралық

    байланыстар

    Мазмұны бойынша қолданылған материалдар арқылы дүниежүзі тарихы және география пәнімен байланысады.

    Бастапқы білім


    ХХ ғасырдығ басындағы қазақ жеріндегі қоғамдық саяси өмір туралы біледі. Ресей империясының отарлық саясатының салдарынан туындаған қиындықтар туралы білімдерін сабақ барысында қолдана алады.

    Сабақ түрі

    Аралас сабақ – жаңа білімді игеру және тақырыпты бекіту.

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет


    Ресурстар

    Сабақтың басы

    (8 мин)




































    Сабақтың ортасы

    18 минут


































    8 минут




    Сабақтың соңы


    Қорытынды бөлім

    6 минут






    Ұйымдастыру сәті. Сабақ тақырыбы, мақсаты, бағалау критерийлерімен таныстыру.

    Үй тапсырмасын сұрау І Алаш партиясы бағдарламасына SWOT талдау жасау

    1. Бағдарламаның ұтымды тұсы.

    2. Бағдарламаның әлсіз тұстары.

    3. Бағдарлама қазақ халқына қандай мүмкіндіктер берді?

    4. Бағдарлама қандай қауіп-қатерлер алып келді?


    S

    Жағымды жақтары


    W

    Әлсіз жақтары


    O

    Мүмкіндіктер


    T

    Қауіп-қатер



    Оқушылар назарына ХХ ғасырдың басындағы қазақ зиялыларының суреттері ұсынылып келесі сұрақтар қойылады:

    1. Бұл суретте қандай зиялылар бейнеленген?

    2. Бұл адамдарды не біріктіруі мүмкін?

    3. Бұл тұлғалардың қазақ халқының тарихында алатын орны қандай деп ойлайсыз?

    Оқушылар назарын Қазақ зиялыларының өмір тарихынан сыр шертетін видео роликке аударамын.

    1 тапсырма. Мәтінмен жұмыс. Мәтінді қолдана отырып келесі сұрақтарға жауап беріңіз «Сәтті қадам» әдісі арқылы оқушыларға 4 сұрақтан қойылады.


    • ХХ ғасырдың басында қазақ халқының мүддесін қорғаған тұлғаларды атаңыз;

    • Ахмет Байтұрсынұлы сіз үшін қандай тұлға?

    • Сіз үшін ұлт мақтанышы ретінде А.Байтұрсынұлын айта алар ма едіңіз?

    • А.Байтұрсынұлының орнында болғанда сіз қазақ халқы үшін не істер едіңіз?

    • ХХ ғасырдың басында қазақ халқы үшін қандай мәселелер өзекті болды?

    • Ә.Бөкейханұлының тұлғалық қасиеттеріне тоқталыңыз;

    • Ә.Бөкейханұлының ата-тек шежіресі сіз үшін қызықты ма?

    • Ә.Бөкейханұлы сіз үшін бір туар азамат па?

    • ХХ ғасырдың басында қазақ зиялылары халқының мүддесін қалай қорғады?

    • Ұлт зиялылары мақсатына жете алды ма?

    • Неліктен М.Дулатұлы өлеңге «Оян қазақ!» деп ат қойған?

    • Сәкен Сейфуллиндай перзенті бар қазақ хылқынан екеніңізге қуаныштысыз ба?

    • ХХ ғасырдың басындағы М.Дулатұлының «Оян қазақ!» атты өлең жолдары кімге арналды?

    • ХХ ғасырдың басындағы қазақ зиялыларын атай аласыз ба?

    • Сіз үшін Х.Досмұхамедұлы саяси және қоғамқайраткері ма?

    • Ленин және Сталинмен келіс сөздер жүргізген Х.Досмұхамедұлының бұл ұлт үшін есепсіз еңбек пе?

    2-тапсырма «Картамен жұмыс» берілген сұрақтарға жауап бере отырып өлке облыстарын құрастырады

    1. «Оян қазақ!» өлеңінің авторы?

    2. М.Дулатұлының өлеңін замандастары қалай атады?

    3. Қазақ халқының тұңғыш инжинері?

    4. 1907 жылы ІІ Мемлекеттік думаға Жетісу облысынан депутат?

    5. 1911 жылы Орынбор губерниясында жарық көрген қазақтың ең алғашқы жұрналы?

    6. Айқап журналының редакторы?


    1. 1918 жылы Семейде ақпан-қазан айларында жарық көрген журнал?

    2. Ә.Бөкейханның қазақстан тарихында алар орны.

    3-тапсырма Адасқан әріптер

    Оқушылар адасқан әріптерден сөз құрап, мағыналық талдау жасайды.

    Алаш, Қазақ, Зиялы, Оян.

    Рефлексия.

    Оқушылардың оқу мақсатына қаншалықты жеткенін тексеру мақсатында төмендегі сұрақтар қойылады.

    • ХХ ғасыр басында ұлт зиялыларын не біріктірді?

    • Қандай ортақ идеяларды ұстанды?

    • Ұлттық мүдделерді қорғауда қандай іс-әрекеттер жасады?


    Үй тапсырмасы

    «Мен елімнің ертеңі» тақырыбында шығарма жазу

    Слайд



























































    Саралау–оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

    Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

    Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы

    Қабілеті жоғары оқушыларға дерек филімнен үзінді көрсету арқылы өз бетімен анықтау және кейбір оқушыларға арнайы берілген құжаттар ұсыну жоспарланады.

    Қабілеті жоғары оқушыларға талдау жасау үшін «сәтті қадам» әдісі ұсынылады.

    Тақырып бойынша білімін бағалау сабақтың кіріспе бөліміндегі әңгімелесу кезінде іске асырылады. Қалыптастырушы бағалау дескрипторларға сәйкес жүргізіледі.

    1-тапсырманың орындалуын оқушылардың өздері дескрипторларға сай бағалайды.

    Парталарды топтық жұмысқа ыңғайлы етіп орналастыру.

    Ноутбуктерді зарядталып дайын тұруын ұйымдастыру.

    Қоңырау уақытында кабинеттің ауасын желдетіп тазартып қою.

    Сабақ бойынша рефлекси

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Жасұлан Болатбек
    12 Қазан 2023
    728
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    XX ғасырдағы Қазақ зиялыларының көрнекті өкілдері

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    XX ғасырдағы Қазақ зиялыларының көрнекті өкілдері

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Жаңа оқыту бағдарламасы бойынша сабақтың өту тәртібі берілген
    Материалдың қысқаша нұсқасы



    Сабақтың тақырыбы: XX ғасырдың басындағы қазақ зиялыларының көрнекті өкілдері

    Сыныбы: 9

    Пәні: Қазақстан тарихы


    Ұзaқ мерзімді жоспaрдың бөлімі:

    ХХ ғасырдың басындағы Қазақстан

    Мектеп:

    Мұғалімнің аты-жөні:

    Күні:

    Қатысқан оқушылар саны: Қатыспаған оқушылар саны:

    Сабақ тақырыбы

    XX ғасырдың басындағы қазақ зиялыларының көрнекті өкілдері

    Зерттеу сұрағы: Қазақ зиялылары ұлттық мүдделерді қалайша қорғады?

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

    8.1.2.1 қазақ зиялыларының қоғамдағы рөлі мен қызметін талдау;

    8.2.2.1 қазақ зиялыларының шығармашылық мұрасын талдау және қоғамдық санаға тигізген әсеріне баға беру;

    8.3.1.5 Әлихан Бөкейханның саяси көшбасшылық қызметіне баға беру

    Сабақ мақсаты

    ХХ ғасырдың бaсындағы қазақ зиялыларының қоғамдағы рөлі мен қызметін талдап, баға береді

    Бағалау критерийлері

    Әрбір тапсырманың критерийлеріне сәйкес білу, түсіну, білімін қолдану, жинақтау, бағалау дaғдылары бағаланады.

    • Қaзақ зиылыларының ХХ ғасырдың басындағы қазақ халқының қандай мүдделерін қорғағанын талдайды;

    • ХХ ғасырдың басында қазақ қоғамында саяси зор сілкініс жасаған тұлғалардың қызметіне баға береді.


    Тілдік мақсаттар


    «Алаш қайраткерлері» тақырыбындaғы бейнежазбаны тыңдай отырып, ХХ ғасырдың басындағы Қазақ зиялылыарының қызметіне баға береді. (тыңдалым дағдысы);

    Алаш қайраткерлерінің тарихи суреттері мен ел үшін атқарған қызметтерін анықтап, талдайды (оқылым, жазылым және айтылым дағдылары);

    SWOT – талдауы бойынша «Қазақстанда саяси белсенділік артты...» өз пікірлерін негіздеп, XX ғасырдың басындағы Қазақстандағы қоғамдық-саяси үдерістерге баға береді (жазылым мен айтылым дағдылары);


    Пәнге тән лексика мен терминология:


    Ұлттық мүдде, мемлекеттік дума, қоныстанушылар, жер мәселесі, ұлт зиялылары.


    Құндылықтарды

    дарыту



    Құндылықтар:

    • ұлттық сана-сезім

    • тәуелсіздік

    • Отансүйгіштік

    Пәнаралық

    байланыстар

    Мазмұны бойынша қолданылған материалдар арқылы дүниежүзі тарихы және география пәнімен байланысады.

    Бастапқы білім


    ХХ ғасырдығ басындағы қазақ жеріндегі қоғамдық саяси өмір туралы біледі. Ресей империясының отарлық саясатының салдарынан туындаған қиындықтар туралы білімдерін сабақ барысында қолдана алады.

    Сабақ түрі

    Аралас сабақ – жаңа білімді игеру және тақырыпты бекіту.

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет


    Ресурстар

    Сабақтың басы

    (8 мин)




































    Сабақтың ортасы

    18 минут


































    8 минут




    Сабақтың соңы


    Қорытынды бөлім

    6 минут






    Ұйымдастыру сәті. Сабақ тақырыбы, мақсаты, бағалау критерийлерімен таныстыру.

    Үй тапсырмасын сұрау І Алаш партиясы бағдарламасына SWOT талдау жасау

    1. Бағдарламаның ұтымды тұсы.

    2. Бағдарламаның әлсіз тұстары.

    3. Бағдарлама қазақ халқына қандай мүмкіндіктер берді?

    4. Бағдарлама қандай қауіп-қатерлер алып келді?


    S

    Жағымды жақтары


    W

    Әлсіз жақтары


    O

    Мүмкіндіктер


    T

    Қауіп-қатер



    Оқушылар назарына ХХ ғасырдың басындағы қазақ зиялыларының суреттері ұсынылып келесі сұрақтар қойылады:

    1. Бұл суретте қандай зиялылар бейнеленген?

    2. Бұл адамдарды не біріктіруі мүмкін?

    3. Бұл тұлғалардың қазақ халқының тарихында алатын орны қандай деп ойлайсыз?

    Оқушылар назарын Қазақ зиялыларының өмір тарихынан сыр шертетін видео роликке аударамын.

    1 тапсырма. Мәтінмен жұмыс. Мәтінді қолдана отырып келесі сұрақтарға жауап беріңіз «Сәтті қадам» әдісі арқылы оқушыларға 4 сұрақтан қойылады.


    • ХХ ғасырдың басында қазақ халқының мүддесін қорғаған тұлғаларды атаңыз;

    • Ахмет Байтұрсынұлы сіз үшін қандай тұлға?

    • Сіз үшін ұлт мақтанышы ретінде А.Байтұрсынұлын айта алар ма едіңіз?

    • А.Байтұрсынұлының орнында болғанда сіз қазақ халқы үшін не істер едіңіз?

    • ХХ ғасырдың басында қазақ халқы үшін қандай мәселелер өзекті болды?

    • Ә.Бөкейханұлының тұлғалық қасиеттеріне тоқталыңыз;

    • Ә.Бөкейханұлының ата-тек шежіресі сіз үшін қызықты ма?

    • Ә.Бөкейханұлы сіз үшін бір туар азамат па?

    • ХХ ғасырдың басында қазақ зиялылары халқының мүддесін қалай қорғады?

    • Ұлт зиялылары мақсатына жете алды ма?

    • Неліктен М.Дулатұлы өлеңге «Оян қазақ!» деп ат қойған?

    • Сәкен Сейфуллиндай перзенті бар қазақ хылқынан екеніңізге қуаныштысыз ба?

    • ХХ ғасырдың басындағы М.Дулатұлының «Оян қазақ!» атты өлең жолдары кімге арналды?

    • ХХ ғасырдың басындағы қазақ зиялыларын атай аласыз ба?

    • Сіз үшін Х.Досмұхамедұлы саяси және қоғамқайраткері ма?

    • Ленин және Сталинмен келіс сөздер жүргізген Х.Досмұхамедұлының бұл ұлт үшін есепсіз еңбек пе?

    2-тапсырма «Картамен жұмыс» берілген сұрақтарға жауап бере отырып өлке облыстарын құрастырады

    1. «Оян қазақ!» өлеңінің авторы?

    2. М.Дулатұлының өлеңін замандастары қалай атады?

    3. Қазақ халқының тұңғыш инжинері?

    4. 1907 жылы ІІ Мемлекеттік думаға Жетісу облысынан депутат?

    5. 1911 жылы Орынбор губерниясында жарық көрген қазақтың ең алғашқы жұрналы?

    6. Айқап журналының редакторы?


    1. 1918 жылы Семейде ақпан-қазан айларында жарық көрген журнал?

    2. Ә.Бөкейханның қазақстан тарихында алар орны.

    3-тапсырма Адасқан әріптер

    Оқушылар адасқан әріптерден сөз құрап, мағыналық талдау жасайды.

    Алаш, Қазақ, Зиялы, Оян.

    Рефлексия.

    Оқушылардың оқу мақсатына қаншалықты жеткенін тексеру мақсатында төмендегі сұрақтар қойылады.

    • ХХ ғасыр басында ұлт зиялыларын не біріктірді?

    • Қандай ортақ идеяларды ұстанды?

    • Ұлттық мүдделерді қорғауда қандай іс-әрекеттер жасады?


    Үй тапсырмасы

    «Мен елімнің ертеңі» тақырыбында шығарма жазу

    Слайд



























































    Саралау–оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

    Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

    Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы

    Қабілеті жоғары оқушыларға дерек филімнен үзінді көрсету арқылы өз бетімен анықтау және кейбір оқушыларға арнайы берілген құжаттар ұсыну жоспарланады.

    Қабілеті жоғары оқушыларға талдау жасау үшін «сәтті қадам» әдісі ұсынылады.

    Тақырып бойынша білімін бағалау сабақтың кіріспе бөліміндегі әңгімелесу кезінде іске асырылады. Қалыптастырушы бағалау дескрипторларға сәйкес жүргізіледі.

    1-тапсырманың орындалуын оқушылардың өздері дескрипторларға сай бағалайды.

    Парталарды топтық жұмысқа ыңғайлы етіп орналастыру.

    Ноутбуктерді зарядталып дайын тұруын ұйымдастыру.

    Қоңырау уақытында кабинеттің ауасын желдетіп тазартып қою.

    Сабақ бойынша рефлекси

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Қазақстан тарихы Ашық сабақ 8 сынып
    12.10.2023
    728
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Жасұлан Болатбек
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации