XX ғасырдың 40-80 жылдарындағы әдебиет пен өнердің дамуы

Тақырып бойынша 14 материал табылды

XX ғасырдың 40-80 жылдарындағы әдебиет пен өнердің дамуы

Материал туралы қысқаша түсінік
XX ғасырдың 40-80 жылдарындағы әдебиет пен өнердің дамуы
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қысқа мерзімді жоспар

Білім беру ұйымының атауы

Ғабит Мүсірепов атындағы №86 мектеп-гимназия

Пәні:

Қазақстан тарихы

Бөлім:

Кеңестік Қазақстанның мәдениеті (1946-1985 жылдар) Зерттеу сұрағы: Кеңестік идеология қазақ мәдениетінің дамуына қалай әсер етті?

Педагогтің аты-жөні:

Оразбахова Динара Бахытжановна

Күні:

19.12.2024 жыл.

Сынып:

9 «Ә»

Сабақтың тақырыбы:

XX ғасырдың 40-80 жылдарындағы әдебиет пен өнердің дамуы.

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

9.2.2.1 кеңестік әдебиет пен өнер туындыларында қоғамдық өмірдің бейнеленуін талдау;

9.2.2.2 Мұхтар Әуезов шығармаларының әлем әдебиетіндегі орнын бағалау

Сабақ мақсаты:

Кеңестік әдебиет пен өнер туындыларында қоғамдық өмірдің бейнеленуін талдап, Мұхтар Әуезов шығармаларының әлем әдебиетіндегі орнын бағалау.

Бағалау критерийлері:

  1. Мұхтар Әуезов шығармаларының әлем әдебиетіндегі орнын анықтайды.

  2. Кеңестік әдебиет пен өнер туындыларында қоғамдық өмірдің бейнеленуін талдайды;

ОДД:

Жоғары деңгей дағдылары

Тарихи концепті:

Себеп және салдар

Тарихи ойлау дағдысы:

Тарихи талдау және түсіндіру

ЕБҚ


Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі//уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

I.Ұйымдастыру, ынталандыру кезеңі











II. Әр деңгейлі қайталауды ұйымдастыру



Ұйымдастыру кезеңі

  • Амандасу.

  • Оқушылардың назарын сабаққа аудару.

  • Топқа бөлу. (термин сөздер арқылы)


«Білім сандығы» стратегиясы.

1-топ. Б.Момышұлы

2-топ. Ғ.Мүсірепов

3-топ. І. Есенберлин

4-топ. О. Сүлейменов




Жаңа тақырыпқа кіріспе

  1. Мәдениет дегеніміз не?


Жаңа сабақтың тақырыбы, оқу мақсаты, бағалау критерийлері анықталады.

«Кинометафора» әдісі.

XX ғасырдың 40-80 жылдарындағы әдебиеттің дамуы бейнежазба қарап тапсырма орындалады.

Есте қалар есім Есте қалар туынды

1.

2.

3.

Себеп:

Оқушылар топқа бөлінеді.


Білім сандығы ішінен ақын жазушылар кітаптары арқылы топқа бөлінеді.








Оқушылар берілген сұрақтарға жауап береді.




Орындап болғаннан кейін сынып ішінде бірнеше оқушы өз жазғандарын оқып шығы

Кері байланыс беру.

Білім алушыларға мадақтап, қолдау көрсету.


Сұрақтарға жауап берген білім алушыларға қолдау көрсету




Интербелсенді тақта











https://youtu.be/7iKHTEcWTUE?si=wTkvbwA5dXwis5zQ



III.Жаңа білімді меңгеру


















БК: 2. Кеңестік әдебиет пен өнер туындыларында қоғамдық өмірдің бейнеленуін талдайды

Тапсырма 1. (Топтық жұмыс)

Нұсқаулық. «Хабарлама » әдісі арқылы тақырыпты постерге жазып қорғау.

1-топ. Қазақстандағы кеңестік әдебиеттің ерекшеліктері.

2-топ. Кеңес халқының жемісті еңбегі туралы жазылған шығармалар.

3-топ. Ұлы Отан соғысы ерлігі сипатталған еңбектер.

4-топ. Тарихи өткеніміз туралы шығармалар



БК. Мұхтар Әуезов шығармаларының әлем әдебиетіндегі орнын анықтайды

Тапсырма 2 (Жеке жұмыс) «Еркін әнгіме» әдісі

М.Әуезовтың мұражай үйінен сіз көрген ерекше жәдігер.

М.Әуезовтың қазақ әдебиетіндегі алатын орны.

М.Әуезовтың әлемдік деңгейде танылуының қазақ ұлты үшін маңызы.


Дескриптор:

  • Берілген саладағы танымал тұлғаларды/туындыларды анықтау

  • Негізгі бағыттарын, мазмұнын сипаттау, дәлелдер келтіру;

  • Кеңес заманындағы рөлін анықтау






Оқушылар алдын ала М.Әуезовтің мұражай үйіне саяхатап келді, көрген тарихи ескерткіштер мен оқулықтағы білімдерін пайдаланып сұрақтарға талқылау жасайды:

Дескриптор:

М.Әуезовтың қазақ әдебиетіндегі орны қандай екенін айтады;

М.Әуезовтың әлемдік деңгейде танылуының қазақ ұлты үшін маңызы қандай екенін айтады;

Дескрипторға сәйкес топта бірін-бірі бағалайды









Дескрипторға сәйкес жұпта бірін-бірі бағалайды








Оқулық, Қазақстан тарихы, Атамұра, 2020ж. (116-126 беттер)

Ноутбук қалам, А3 парақ



AutoShape 1









Бекіту:


Бекіту сұрақтары.

1. 1940–80 жылдардағы қазақ әдебиетінің дамуына әсер еткен тарихи оқиғалар қандай?

2. Қазақ жазушыларының шығармашылы қандай бағытта дамыды?

3. Мұхтар Әуезовтің «Абай жолы» эпопеясы сол кезеңдегі әдебиетке қандай жаңалық әкелді?

Білім алушылар себеп-салдарды, өзара байланысты көрсете отырып, тарихи себептілікті түсіндіреді.

Кері байланыс беру.

Білім алушыларға қолдау көрсету


Сабаққа рефлексия


«Білім сандығы»

Не себепті қиын болды?

Сабақта нені білдім,қандай жаңа нәрсе үйрендім?

Сабақта сіздердің болжамдарыңыз орындалды ма?

Бүгінгі сабақтан не алдыңыз?

Сабақ сіздерге қандай ой тастады?

Білім алушылар рефлексия жасайды


Үйге тапсырма:


Шығармашылық жұмыс: Кеңестік идеология қазақ мәдениетінің дамуына қалай әсер етті?










Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
29.05.2025
125
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі