Материалдар / XX ғасырдың 40-80 жылдарындағы қазақстандық ғалымдардың ғылымды дамытудағы жетістіктері 9 сынып
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

XX ғасырдың 40-80 жылдарындағы қазақстандық ғалымдардың ғылымды дамытудағы жетістіктері 9 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақ: XX ғасырдың 40-80 жылдарындағы қазақстандық ғалымдардың ғылымды дамытудағы жетістіктері Зерттеу сұрағы: XX ғасырдыңекінші жартысында ғылымның қай салалары көбірек дамыды? Мақсаты:Тоқырау кезеңінің білім мен ғылымға тигізген әсерін талдау Тарихи айғақтарды талдау және бағалау негізінде дәйекті қорытынды жасау дағдыларын дамыту.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
27 Наурыз 2022
3473
13 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



«Кішішыған орта мектебі мектепке дейінгі шағын орталығымен» коммуналдық мемлекеттік мекемесі















XX ғасырдың 40-80 жылдарындағы қазақстандық ғалымдардың ғылымды дамытудағы жетістіктері

Ашық сабақ

















Тарих пәнінің мұғалімі Л.М.Анадуллаева







2021-2022 оқу жылы



Қазақстан тарихы 9 сынып ҚМЖ 2 тоқсан

Білім беру ұйымының атауы

«Кішішыған орта мектебі мектепке дейінгі шағын орталығымен» коммуналдық мемлекеттік мекемесі

Пәні:

Қазақстан тарихы

Бөлім:

9.2 Кеңестік Қазақстанның мәдениеті (1946-1985 жылдар)


Педагогтің аты-жөні:

Анадуллаева Л.М

Күні:

08.12 .2021

Сынып: 9 « А»

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

XX ғасырдың 40-80 жылдарындағы қазақстандық ғалымдардың ғылымды дамытудағы жетістіктері.

Зерттеу сұрағы: XX ғасырдыңекінші жартысында ғылымның қай салалары көбірек дамыды?

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

9.2.3.2 -білім мен ғылым саласындағы мемлекеттік саясатқа баға беру

Сабақтың мақсаты

Тоқырау кезеңінің білім мен ғылымға тигізген әсерін талдау

Тарихи айғақтарды талдау және бағалау негізінде дәйекті қорытынды жасау дағдыларын дамыту.

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі//уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Ұйымдастыру

5 мин





Ой салу

1.Суреттерде не көріп отырсыздар?
2.Не ерекше болды?
3.Тақырыпты болжап көріңіз....


Оқушылар өз ойларын ортаға салады.

Оқушылар жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу


Мадақ тау

Суреттер





слайд № 1

Жаңа білім

3 мин


10 мин















5 мин













10 мин














4 мин

Бейнебаян көрсетіледі

Тапсырма 1. Қазақ ғалымдарының ғылым мен білімге қосқан үлесі топтық жұмыс

К.Ақышев



А.И.Бараев


М.А.Айтхожин


Ә.Х.Марғұлан


У.Ахметсафин


Д.В Сокольский


Тапсырма-2. Қалай ойлайсыз, неліктен тоқырау жылдарында қоғамдық ғылымдар қатты зардап шекті?

Берілген сұрақтарға жауап беріңіздер...: (кем дегенде 2 мысалдан келтіріңіз

1.___________________________________________________

2. __________________________________________________

3. ___________________________________________________


Тапсырма-3.

ПТМТ формуласы арқылы келесі тұжырымға қатысты оқушының пікірін сұраңыз. «Тоқырау жылдары ғылым саласы қарқынды/төмен деңгейде дамыды»


  • Позиция - менің ойымша соғыстан кейін білім саласы....

  • Түсіндіру – себебі ...

  • Мысалы – мынандай мысал келтіре аламын ...

  • С (Салдары)- қорытынды ой


«Жұмбақ зат»



Мәтінмен жұмыс


Мәтіннен негізгі идеяны анықтайды

дескриптор :

1.Мәтіндегі негізгі ақпараттарды анықтайды;

2.Анықталған мазмұнды жақсы білетінін және түсінетінін көрсетеді;


Бағалау:

Терминдер мен тірек ұғымдарды тиімді қолданады;

Нақты мысалдар мен аргументтер қолданады;

Басты факторлар бойынша өз ойын білдіреді және дәлелдер келтіреді

Бағалау:

Бір оқиғаға әртүрлі көзқарасты білдіретін деректерді талдайды, пайымдап өз пікірін білдіреді.







оқушылар сұрақтарға жауап беру арқылы қораптың ішіндегі заттарды табады


Бағалау парағы арқылы

топ басшысы ның бағалауы






Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады

«Ең үздік жауап»


мадақтау


фишкалар монеталар





https://youtu.be/ak-FIbvQxnM

слайд №3

Қазақстан тарихы (көне заманнан бүгінге дейін). Бес томдық. 4-том. – Алматы, 2010. 11 тарау.

слайд №4

Қазақстан тарихы (көне заманнан бүгінге дейін). Бес томдық. 4-том. – Алматы, 2010. 11 тарау.


слайд №5











слайд №6

қорап, әр түрлі заттар: микроскоп , кітап, құмыра, колба т.б

Бекіту


5 мин




Сабақты қорытындылау

«Бір сөйлем» әдісі


Тақырыпқа байланысты бір сөйлемнен айтып шығады


Тақырыпқа байланысты бір сөйлемнен атап шығады


«Ең үздік жауап»

Қазақстан тарихы.

Көне заманнан бүгінге дейін.


Кері байланыс

3 мин


Тақырып бойынша өз ойларын жазады

қызыл-түсінбедім

сары- сүрағым бар

жасыл –түсіндім



қорытынды бағалау

слайд № 8



Колбалар,

стикерлер


Тексерілді:



Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!