Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
XX ғасырдың 60-70- жылдарында КСРО қандай экономикалық қиыншылықтарға тап болды?
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Бекітемін:
Білім беру ұйымының атауы |
Әл-Фараби атындағы №201 мектеп-лицей |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Пәні: |
Дүниежүзі тарихы |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Бөлім: |
ХХ ғасырдың екінші жартысындағы әлемдік экономиканың дамуы |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Педагогтің аты-жөні: |
Айғалиев Е. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Күні: |
11.11.2024ж |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сынып: 9 «Г», «Д» |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың тақырыбы: |
XX ғасырдың 60-70- жылдарында КСРО қандай экономикалық қиыншылықтарға тап болды? |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: |
9.4.1.2 «инфляция», «дағдарыс», «стагнация» ұғымдарын пайдалана отырып, XX ғасырдың екінші жартысындағы мемлекеттердің экономикалық дамуын интерпретациялау; 9.4.1.4 себеп-салдарлық байланыстарды талдау арқылы социалистік шаруашылық жүйесінің дамуындағы қарама-қайшылықтарды анықтау; 9.4.2.1 экономикалық жүйелердің тиімділігін интерпретациялау және негіздеу |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың мақсаты |
ХХ ғ 60-70ж КСРО-ның экономикалық қиыншылықтарға тап болуының себебін анықтайды КСРО-ның экономикалық қиыншылықтардың себеп-салдарлық байланысын ажыратады. ХХ ғ. 60-70 ж КСРО-дағы социалистік шаруашылық жүйесінің дамуындағы қарама-қайшылықтарды талдайды. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Құндылықтарды дарыту |
Тәуелсіздік және отаншылдық (Қорытындылау) |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың барысы |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың кезеңі//уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ұйымдастыру Өзін-өзі тексеру Өткен білімді еске түсіру 8 минут |
Ұйымдастыру кезеңі Амандасу. Ынтымақтастық атмосферасын орнату. «Өзіңізге тілегенді басқа
адамға тілеңіз!» әдісі. Оқушылар бір-біріне тілек
тілейді. (Дж. Кейнс) Жаңа сабаққа өту. «Тұлғаны тап» әдісі
Суретте берілген тұлғалар
кімдер? Оқушыларды сабақтың тақырыбы және мақсатымен таныстыру |
Сұрақтарға жауап береді
Оқушылар өз ойларын ортаға салады. |
мадақтау |
Слайд Суреттер |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Жаңа білім 15 минут 7 минут 5 минут 5 минут |
Жаңа сабақ. Мәтінмен жұмыс Оқылым: мәтінді оқушылар оқып алады. Тақырыптың мазмұнымен танысып, талдайды
1 тапсырма. Венн диаграммасы
2-тапсырма. Жеке жұмыс. «Сандар сөйлейді » әдісі
3-тапсырма. Тест
тапсырмасы. А)Ю.Гагарин в)Ю.Туполев с)И.Антонов д)К.Циолковский е)А.Калашников 2.КСРО-да «Хрущев жылымығы» кезінде қалыптасқан жекебасқа табынумен күресуші адамдар буыны: А)жетпісіншілер в)елуіншілер с)алпысыншылар д)қырықыншылар е)жиырмасыншылар 3.Ауғанстанға Кеңес әскерлері енгізілген жыл А)Тамыз 1975ж в)Желтоқсан 1979ж С)Мамыр 1980ж Д) Қыркүйек 1978ж Е) Қыркүйек 1982ж 4.КСРО дағы 80 жылдардың 2 жартысындағы социолизмнің жаңару процесінің атауы
А)Реконверсия В)
Үлкен секіріс С)Кемелденген социолизм Д)
Жылымық Е)Қайта
құру
А)1964-82ж В)1951-64ж с)1955-85ж Д)
1961-80ж е) 1960-75ж
А)Картоп В)
Макта С)Жүгері Д)Темекі Е)Бидай А)ХХІ В) ХІХ С)ХХ Д) ХХІІІ Е) ХХІ 8.Соғыстан кейінгі Кеңестер Одағының шегарасына өзгеріс енді,себебі
А)Ляодунь түбегі
Жапонияға берілді В)Оңтүстік Сахалин, Куриль
аралдары КСРО ға қосылды С)Моңғолия қосылды Д)Латвия
қосылды Е)Қырым қосылды Ғ) Кенингсберг қаласы
қосылды А)Ю.В. Андропов в)М.С. Горбачев с)Л.И. Брежнев д)К.У. Черненко е)Н.С. Хрущев 10.«Косыгин реформасының» уақытына сәйкес келген бесжылдық: А)сегізінші в)екінші с)алтыншы д)жетінші е)бесінші |
Мәтінмен жұмыс Мәтіннен негізгі идеяны анықтайды. Оқушылар түсінген ойларын айтады
Дескриптор:
«Жылымық»
кезеңінің 2 ерекшелігін
анықтайды;
Дескриптор Жылдар мен оқиғаларды сәйкестендіреді |
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады «Ең үздік жауап»
5 балл
7 балл
10 балл
|
Оқулық
АКТ,стикер, оқулық
Тапсырма парақшасы
Хронологиялық кесте
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Бекіту
5 минут |
Қорытындылау.
Үй тапсырмасы: тест сұрақтарын дайындау |
Дескриптор: -ХХ ғ 60-70 ж экономикалық қайшылықтардың әлеуметтік жағдайға тигізген әсері туралы 2 мысал келтіреді. |
«Ең үздік жауап» |
Ақпараттық карточка
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Кері байланыс |
«INSERT» әдісі
|
Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады
|
Оқушылар бағалай критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды |
А4, конспект
|