Ұйымдастыру
5
минут
Өткен білімді еске
түсіру
10
мин
|
Сыныппен сәлемдесу,
оқушыларды түгендеу.Оқушылардың назарын сабаққа аудару.Оқушыларды
топқа бөлу.
https://randomus.ru/split
платформасы арқылы топқа
бөлу
1-топ.
Тәуелсіз
2-топ.
Елдің
3-топ.
Білімді
4-топ.
Ұрпақтары
Үй тапсырмасын
сұрау
1.https://wordwall.net/ru/resource/38032688/xx-ғасырдың-екінші-жартысындағы-білім-беру-жүйесінің-дамуы
2. «Алтын асық» ұлттық
құндылығымызды дәріптей отырып,оқушылар сұраққа жауап
береді.
1.Ж.Шаяхметов 1946-1950 жылдары
Қазақстан тарихында қандай рөл
атқарды?
2.Д.Қоневтың кезінде
Қазақстанның өнеркәсіптік әлеуеті қалай
өзгерді?
3.Д.Қонаевтың республика
дамуындағы рөлі қандай
болды?
4.Ж.Ташенов қандай
іс-әрекеттерімен халықтың есінде
қалды?
5.Тосын
сый
Сабақтың оқу мақсатын бағалау
критерийлерін анықтау.
|
Оқушылар өз ойларын ортаға
салады.
Wordwall бағдарламасында
сұрақтарға жауап береді
Оқушылар жауаптары арқылы жаңа
тақырыпқа көшу
Оқушылар қоржыннан асықтарды
ала отырып,сұрақтарға жауап береді.Сонымен қатар тосын сыйды
алады.
|
Мадақтау
Bilimclass әдісі арқылы бағалау
|
П
резентация

https://wordwall.net/ru/resource
асықтар
киіз
үй
|
Жаңа
білім
8
мин
7
мин
5
мин
5
мин
|
«Миға шабуыл» әдісі арқылы ой
қозғау.Жаңа тақырыптың мазмұнын
ашу.

https://studio.d-id.com/share?id=665fe8f698329786395b7c3f4b3ad3ac&utm_source=copy
Бейнеролик. Жаңа тақырыпқа
байланысты
видеокөрсетілім.
https://www.youtube.com/watch?v=pNzUv_A6jS0
1
-тапсырма. Тоқырау жылдары білім беру
саласында жүргізілген реформалар маңыздылығына байланысты SWOT
талдау жасайды.

1-топ: кеңестік білім беру
жүйесінің күшті жақтарын;
2-топ: кеңестік білім беру
жүйесінің әлсіз жақтарын;
3-топ: білім беру саласындағы
мүмкіндіктер
4-топ: білім беру саласындағы
қауіптер.
2-тапсырма .Жұптық
жұмыс
Қазіргі білім
жүйесін кеңестік дәуірдегі білім жүйесімен салыстырып, ұқсастықтары
мен айырмашылықтарын
анықта:
Кеңестік кезеңдегі
білім беру жүйесі
|
Ұқсастығы
|
Қазіргі білім беру
жүйесі
|
Айырмашылығы
|
Айырмашылығы
|
|
|
|
3-тапсырма.
Сәйкестендіру

|
Оқушылар суретке
қарап, өз ойларын айтады.
Оқушылар дәптерлерін
ашып, тақырыпты жазады.Назарын бейнероликке
аударады.
Оқушылар жаңа
тақырып бойынша талдау жасайды.Әр топ өзіне берілген сұрақ бойынша
постер жасап
қорғайды.
Дескриптор:
Білім беру және
саласындағы өзгерістерді, білім беру жүйесінің әлсіз күшті
мүмкіндіктерін ажыратады;
Оқушыларға жұптық
тапсырма беріледі.
Дескриптор:
Кеңестік білім беру
жүйесін талдауды;
Қазіргі білім беру
жүйесін талдап,айырмашылықтарын
анықтайды.
Оқушыларға
сәйкестендіру тапсырмасы
беріледі
https://view.genially.com
платформасында тапсырма
орындайды.
|
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын
мұқият тыңдап кері байланыс беріп
отырады
Оқушылар топта
бір-бірін бағалайды.
Топтар құрастырған
критерийлер бойынша өзара бағалайды1. Келтірілген дәлелдердің
нақтылығы
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын
мұқият тыңдап кері байланыс беріп
отырады
Өзіндік
бағалау
Bilimclass әдісі
арқылы
|
Презентация
Қазақстан тарихы
оқулығы
Қ.Өскембаев
З.Сақтағанова Ғ.Мұхтарұлы ғасырдың
ХХ
ғас.
екінші жартысынан біздің уақытымызға дейін /
құраст. - авт. О. Жанайдаров; қазақ тіліне ауд. Т. Б. Рсаев;
бас сурет. Л. И. Тетенко. - Алматы: Қазақ энциклопедиясы, 2007. -
312бет: сурет.
Деректер
https://view.genially.com/6744cefac01520b5e50e9889/interactive-content-join-words
|
Кері
байланыс
2
мин
|
QR сканерлеу
арқылы кері байланыс
жасайды.
Жалғастырыңыз:

|
QR сканерлеу
арқылы кері байланыс
жасайды.
Тақырып бойынша не
білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін
жазады
|
Оқушылар бағалай
критерийлерімен өз деңгейлерін
бағалайды
|
QR код
|