Ұйымдастыру
Өзін-өзі
тексеру
Өткен білімді еске
түсіру
|
Миға
шабуыл
Суреттер арқылы қазіргі
кездегі өздері оқып жүрген білім жүйесін кеңестік дәуіріндегі білім
жүйесімен салыстырып, айырмашылықтарын анықтайды және осы арқылы
жаңа сабақтың тақырыбына
шығады.
Сабақтың тақырыбы мен
мақсаттары, бағалау критерийлері
хабарланады.
|
Оқушылар өз ойларын
ортаға салады.
Оқушылар жауаптары арқылы жаңа
тақырыпқа көшу
|
мадақтау
|
Қазақстан тарихы (көне
заманнан бүгінге дейін). Бес томдық. 4-том. – Алматы,
2010.
|
Жаңа
білім
|
Сынып оқушылары мәтінді
пайдалана отырып, қазіргі білім жүйесін кеңестік дәуірдегі білім
жүйесімен салыстырып, ұқсастықтары мен айырмашылықтарын
анықтайды.
Осыдан кейін зерттеу жүргізу
жұмыстарына келесі тақырыптар
ұсынылады:
- 1959 жылғы білім беру
реформасы негізінде мектептің өмірімен байланысын нығайтудың қандай
оң және теріс жақтары болды?
-
«Еңбек политехникалық
мектептердің» пайдалы және кері жақтары
қандай?
- «Болашағы жоқ мектептердің»
жабылуының қазақ ұлтына
әсері.
Қазақ тілінде білім беретін
мектептердің жабылуының себептерін жазады. Мүмкін болатын
жауаптар:
1. КСРО-да кеңес ұлтын
қалыптастыру;
2. Жоғарғы оқу орындарында
орыс тілінде оқыту;
3. Қызметке тек орыс тілін
білетіндерді алу;
4. Жоғарғы оқу орындарында
оқулықтардың орыс тілінде
болуы;
5. Орыс тілінің артықшылыққа
ие болуы
6. Қазақ ұлты санының
аздығы;
7. Ауылдық жерлердегі
«болашағы жоқ» мектептердің
жабылуы;
8. Қазақ тілінің 10-ақ функция
атқаруы;
9. Ақпарат құралдарының басым
көпшілігі орыс тілінде
болуы.
|
Мәтінмен
жұмыс
Мәтіннен негізгі идеяны
анықтайды
Бағалау
критерийлері:
Реформалардың қабылданған
мерзімдерін дұрыс атайды,
Реформалардың ұқсастықтарын
анықтайды
Реформалардың кемшіліктерін
көрсетеді
Реформа бойынша 3 фактіні
дұрыс айтады
Тақырып сұрағына жауап береді,
ойларын екі-үш сөйлеммен жазбаша түрде
қорытындылайды.
|
ҚБ
Мұғалім оқушылар жауабын
мұқият тыңдап кері байланыс беріп
отырады
«Ең үздік
жауап»
«Алақан-жұдырық»
«Жұлдызшалар»
|
Қазақстан тарихы. Алматы.
Атамұра. 2010ж. 4 том.
Қазақстан тарихы (көне
заманнан бүгінге дейін). Бес томдық. 4-том. – Алматы,
2010.
С. Сабырұлы. Қазақстан тарихы.
– Алматы: Жеті жарғы, 2012.
Г.В. Кан, Н.У.Шаяхметов.
Қазақстан тарихы. – Алматы: Алматыкітап,
2012
|
Кері
байланыс
|
1.Маған бүгінгі сабақтан
ұнаған жағдай...
2.Мені бүгінгі сабақта
ойландырған жағдай...
3.Менің бір ұсынысым...немесе
сұрағым...
|
Тақырып бойынша не
білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін
жазады
|
Оқушылар бағалай
критерийлерімен өз деңгейлерін
бағалайды
|
А4,
конспект
|