Оқу бағдарламасына сәйкес
оқыту мақсаттары:
|
5.1.6.1 тыңдалым материалдарының мазмұны
негізінде сұрақтарға жауап
беру
5.4.4.1 мәліметтерді жинақтай отырып, тақырып
бойынша постер
жасау;
|
Сабақтың
басы
|
Ұйымдастыру
кезеңі
Әдіс:
«Кім
жылдам?»
Мақсаты: оқушыларды
ауызбіршілікке және ынтымықтастыққа командамен жұмыс жасауға
жақындастыру.
Үй жұмысын
тексеру
Әдіс: «Qr
код»
Мақсаты: бұл әдіс
алдыңғы тақырыпты қаншалықты есіне сақтағанын, қаншалықты
түсінгенін тексеруге
бағытталады.
Саралау:
қолдау
Жұмыс
түрі: жеке
Тапсырма: тест сұрақтарына жауап
береді.
Саралау:
Ресурстар, қолдау
ЕБҚ: (Көру қабілеті бұзылған
бала)
Оқушыларды сабақтың
тақырыбы мен мақсатымен
таныстыру
Жаңа сөздермен
жұмыс
Әдіс:
“Сәйкестіндіру”
Мақсаты: оқушылар тақырыпқа қатысты
жаңа сөздердің мағынасын түсінуіне бағытталған
әдіс
Жұмыс түрі:
ұжымдық
Саралау: қосымша
ақпарат
Тыңдалым
алды
Суреттер арқылы жаңа
сөздермен танысу
-
Ғаламтор,
-
бағдарлама
-
құпиясөз
-
жүкте
-
пернетақта
|
Оқушылар
қолдарындағы таяқтарымен шарларды шелекке жылдам салу
керек.
Қалта тефондарымен
Qr кодты сканерлеп тест сұрақтарына жылдам жауап беру
керек.

Сөздер мен суреттегі заттарды
сәйкестендіреді. Тақырыптық лексиканы меңгереді, ақпаратты
жаңғыртады. Сыни ойлануды дамытады, бірнеше тақырыптардың сөздерін
араластырып, ішінен тек қажетті тақырыптық сөздерді теріп
жазады
|

қолпаштау
өзін-өзі
бағалау
Шәкіл арқылы
бағаланады

«Табыс ағашы»
өзін-өзі бағалау
|
Шарлар.
Таяқтар
шелек
Қалталы
телефон
|
Сабақтың
ортасы
|
Тыңдалым
кезеңі
Әдіс: Сұрақ-жауап
Мақсаты: сұрақ қою арқылы жаңа
тақырыпты болжау.
Жұмыс
түрі: жеке
1-тапсырма: "Өнер-білім бар жұрттар"
бейнебаянын мұқият тыңдап, сұрақтарға жауап
беру
-
Ақын өлеңде өз
заманы үшінғажайып оқиғалар мен танысық дүниелерді қалай
сипаттаған?
-
Ы. Алтынсариннің
жазғаны бүгінгі танда жүзеге асты
ма?
-
Ақын суреттеген
ғажайыптар неліктен қиял болудан
қалды?
Саралау: қолдау
ЕБҚ
(Көру қабілеті нашар оқушы)
Ноутбук арқылы бейнебаянды
қарайды
Әдіс: «Венн
диаграмасы»
Жұмыс
түрі: жұптық
2-тапсырма: Қазіргі және дамыған кездегі
тұрмыстық заттардың айырмашылығы мен ұқсастығын жинақтап,
салыстыру
-
Ғылым мен техника
дамымаған кездегі тұрмыстық
заттар.
-
Қазіргі заманғы
техникаларды
-
Венн диаграмасы
арқылы салыстырады
Саралау: Қолдау
ЕБҚ: Көру қабілеті бұзылған балаға
үлкейтілген сүрет беру
|
- You Tube желісінен
"Өнер-білім бар жұрттар" бейнеролигін қарап өлеңді тыңдап шығады
автордың көтерген мәселесін, ойын анықтайды. - Сұрақтарға жауап
береді
Ақын өлеңдегіөз
заманы үшін таңғажайып етіп
сипаттаған.
Қазіргі кезде ұшақ,
машина, кеме болып барлығы жүзеге
асты.
Өйткені олар қиял
емес, қазіргі кезде жүзеге
асты
Венн диаграмасы
арқылы қазіргі және дамыған кездегі тұрмыстық заттардың
айырмашылығы мен ұқсастығын таба алады Айырмашылығы неде, ұқсастығы
неде екенің талдайды
Бір-бірімен айқасқан
екі шеңбердің екі жағына салыстыруға берілетін нысандардың
сипаттамалары жазады. Ал айқасқан жерге екеуіне ортақ сипаттар
тізеді. Тұрмыстық заттады осы диаграммаға салып, оқушылар қызыға
толтырады, яғни, салыстыру сияқты күрделі ойлау операциясын
меңгереді.
|
«Екі жұлдыз, бір
ұсыныс»
(бірін-бірі
бағалайды)


|
https://youtu.be/Xjhza2iFgTc?si=K6cu7ufmd8S2CPnN
слайд
Әр заманғы техника
түрлерінен суреттері

слайд
|
Сабақтың
соңы
|
Тыңдалымнан
кейін
3-тапсырма
Әдіс: «Постер
құрастыру»
Жұмыс
түрі: топтық
1-топ
Өнер
2-топ
Білім
Тапсырма: Болашақта адамдар «Білім,
өнер» туралы не ойлап табуы мүмкін тақырыбында постер
құрастыру
Оқушылар бірлесе
отырып белгілі проблеманы графикалық түрде шешеді және танымдық
шығармашылық қабілеттерін дамытады және оқушылар жеке дағдыларын
қалыптастырады
Саралау: ақпарат,
ресурс
ЕБҚ: топпен бірлесе жұмыс жасайды,
оқушылар тарапынан қолдау
көрсетіледі
«SMS –
хабарлама»
Оқушыларға қағаздан
жасалған қалта телефондарынан SMS хабарлама жазу тапсырылады.
Хабарлама ұсынылған сөйлемдердің толықтырылған немесе аяқталған
нұсқасы болуы қажет.

Үйге
тапсырма: Өзің болашақта не ойлап
табар едің?
|
Тақырыпқа қатысты
мәліметтерді жинақтап, постер
дайындайды.
1
топ Болашақта адамдар «Өнер»
туралы не ойлап табуы
мүмкін?
2
топ Болашақта адамдар «Білім»
туралы не ойлап табуы
мүмкін?
Дескриптор:
постер
құрастырады:
- тақырыпты ашады 1
балл
- безендіру
талаптарын ескереді 2 балл
- өмірмен
байланыстырады 3 балл
Оқушылар хабарлама
жіберуге ұсынылған сөйлемдерді
толықтырады
«Бүгінгі сабақта
мен....түсіндім, ... білдім, ақиқатына
жеттім»;
•
«Бүгінгі сабақта
мені қуантқаны....»;
•
«Мен өзімді....үшін
мақтар едім»;
•
«Маған ерекше
ұнағаны....»;
•
«Сабақтан соң мен...
жасағым келді»;
•
«Мен... туралы
армандаймын»;
•
«Бүгінгі сабақта
мен....жасай алдым»;
•
«Мен...
орындадым»;
•
«...қызықты
болды»;
•
«...қиын
болды»;
•
«...мен
түсіндім»;
•
«Енді мен
...»;
•
«...сезіндім»;
•
«Мен
үйрендім»;
• «Мені...
таңқалдырды»
|
Дескриптор арқылы өзара топтық
бағалау
|
|