Материалдар / Ы.Алтансарин туралы толық мағұлымат

Ы.Алтансарин туралы толық мағұлымат

Материал туралы қысқаша түсінік
мектеп оқушылары мен ұстаздарына
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
14 Желтоқсан 2018
527
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақ тақырыбы:Ыбырай Алтынсарин«Атымтай жомарт» әңгімесі.
Мақсаты:Мәтіннің мазмұнын түсінеді, өмір туралы түсініктерін кейіпкер әрекеттері арқылы талдайды.Кеңістіктегі нысана. Елестету қабілетін нығайту.
Оқыту нәтижелері:Мәтіннің мазмұнын түсінеді.Жомарт сөздің мағынасын аша алады. Кейіпкерлерге мінездеме бере алады. Өмірден мысал келтіреді.Өз ойларын дәлелдей алады.
Әдіс-тәсілдері:Қызығушылықты ояту,топпен жұмыс, сұрақжауап, ойлан/жұптас талқыла, рөлдік ойын, кері байланыс
Сабақтың түрі:Алған білімді қолдану және жаңа тақырыпты меңгеру
Cабақтың формасы:топтық; жұптық; жеке топтық;
Көрнекі құралдары:АКТ, таратпа қазғазар, карточкалар
Негізгі ресурстар:Әдебиеттік оқу оқулығы 5- сынып
Қамтылған модульдерОқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, Сын тұрғысынан ойлауға үйрету, оқыту үшін бағалау, оқуды бағалау, Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу, Оқытудағы басқару және көшбасшылық
Сабақтың барысы
КезеңдеріМұғалімнің іс-әрекетіОқушының іс-әрекетіӘдіс-тәсілдер мен модульер
Қызығушылықты оятуҰйымдастырукезеңіАмандасу. Оқушылардың жұптасып бірбіріне жақсы тілек тілеу арқылы көңілін аударту.Оқушылар амандасады.Оқушылардың жұптасып бірбіріне жақсы тілек тілеу арқылы сабақты бастаймын.Ынтымақтастық орнату


Оқушылардың ойын жинақтау мақсатында алдымен  өткен тақырыптарды еске түсіру «Ыстық орындық» әдісі арқылыЖаңа тақырыпқа байланысты сөзжұмбақ шешу сұрақтардың жауабынан «жомарт», «сараң» сөзі шығады.Ыбырай Алтынсарин туралы не білесіңдер?деген сұраққа жауап алынады.Ыбырайдың өмірі жайлы қосымша деректермен таныстыру үшін, оқушылардың назарын аудару.Оқушылар топқа бөлініп отырады.Ой сергекДиалогСТО
Мағынаны ажыратуЖаңа тақырыпты меңгеру





Әңгімеден үзінді мәнерлеп оқып беру.Мәтіннің жалғасын оқушылар топ бойынша Атымтайдың жауабының төрт түрлі себебін жазады.

Мәтінде кездесетін жаңа сөздермен танысамыз.Жомарт-қолы ашық,қайырымды;әбірет-тағылым;үлгі,жарлы-кедей;күнәлі-айыпты.«Сыңарыңды тап » оқыта үйрету ойыныОқушылар мәтінді жылдам, бірақ мұқият оқып шығады. Енді әрқайсысы мәтін бойынша қиын сұрақ құрап, қағазға жазады.


-Мәтінде не туралы айтылған?Жарлыша киінгенінің мәнісі неде және оған қандай себеп айтты?

-Қазіргі заманда қайырымдылық жасаумен айналысып жүрген қандай жандарды білесіңдер?
Топпен жұмысМәтіннің жалғасын табуоқытудағы басқару және көшбасшылықзерттеушілік әңгімеДиалогтік оқытуСТО
Ой толғанысВидео «Бүгінгі күннің Атымтай Жомарты»Оқушылар оз ойларын жазады.Ой толғаныс
БағалауМұғалім оқушыларды суммативті бағалайдыКері байланыс орнатуОқушылар өз-өздерін бағалайды, топтық бағалайдыОүБ
Үйге тапсырмаМәтіннің мазмұнын айту.Үйге берілген тапсырманы орындайды.

Реклама

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ