Ы.Алтынсарин "Азға қанағат ет" әңгімесі

Тақырып бойынша 27 материал табылды

Ы.Алтынсарин "Азға қанағат ет" әңгімесі

Материал туралы қысқаша түсінік
Бөлім атауы: Жақсыдан үйрен, жаманнан жирен. Сабақтың тақырыбы: Азға қанағат ет 3. 3. 1. 1 мәтінді немесе оның бөлімдерін мәнерлеп оқу, шолып (танысу мақсатында) оқу, рөлге бөліп оқу 3. 4. 4.1 тірек сөздер, сызбалар, суреттер, символдарды қолданып мәтінді талдау 3.1.3.1-тыңдаған материалдың (ұзақтығы 1,5-2 минут) мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру және сюжеттің даму желісі бойынша иллюстрациялар орналастыру, кесте толтыру, мазмұндау 3.2.1.1 – «Азға қанағат ет» тақырыбы бойынша сөздерді табу және сөйлеу барысында қолдану 3.2.1.1 – «Азға қанағат ет» мәтінінің мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру және сюжеттің даму желісі бойынша иллюстрациялар орналастыру, кесте толтыру, мазмұндау Құндылыққа баулу : «Адал азамат бағдарламасы негізінде:Еңбекқорлық құндылығы».
Материалдың қысқаша нұсқасы

 

Бөлім атауы:

Жақсыдан үйрен, жаманнан жирен

Күні: 15.10.2025

Мұғалімнің аты-жөні: Садихина Алмагуль Дюсенбаевна

Сыныбы:3 «З»


Қатысқан оқушылар саны: 

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы

Азға қанағат ет

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

 3. 3. 1. 1 мәтінді немесе оның бөлімдерін мәнерлеп оқу, шолып (танысу мақсатында) оқу, рөлге бөліп оқу

 3. 4. 4.1 тірек сөздер, сызбалар, суреттер, символдарды қолданып мәтінді талдау


Сабақтың мақсаттары

3.1.3.1-тыңдаған материалдың (ұзақтығы 1,5-2 минут) мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру және сюжеттің даму желісі бойынша иллюстрациялар орналастыру, кесте толтыру, мазмұндау

3.2.1.1 – «Азға қанағат ет» тақырыбы бойынша сөздерді табу және сөйлеу барысында қолдану

3.2.1.1 – «Азға қанағат ет» мәтінінің мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру және сюжеттің даму желісі бойынша иллюстрациялар орналастыру, кесте толтыру, мазмұндау

Бағалау

Оқушылар тыңдалған мәтінді түсініп, негізгі мазмұнын жеткізе алады. Иллюстрацияларды дұрыс ретпен орналастырып, кесте толтыру және мазмұндау тапсырмаларын орындайды. Тақырыпқа сай жаңа сөздерді сөйлесім барысында қолдана алды.


Құндылыққа баулу

Адал азамат бағдарламасы негізінде:Еңбекқорлық құндылығы.

Бағалау криттерийлері

Бағалау критерийі

Тыңдалған мәтін мазмұнын түсінеді

Сюжеттік желіні сақтап иллюстрация бойынша сөйлем құрады.

«Азға қанағат ет» тақырыбы бойынша жаңа сөздерді қолданады

Мәтінді талдайды.

Жоспар

Сабақ

 кезеңі/ 

уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының

әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақ басталуы

 

5-мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Үй тапсырмасын тексеру, өткен сабақты пысықтау







 






Негізгі бөлім

І. Ұйымдастыру кезеңі.


Сәлемдесу, балаларға «Жақсыдан үйрен,жаманнан жирен»атты бөлім барысында жақсы бала мен жаман бала қандай болу керек екенін біліп келеміз.


Топтастыру Стратегиясы






Үй тапсырмасын еске түсіру. Слайд бойынша.

«Жол» сурет ін көрсету арқылы «Балалар, біз бүгін жолға шығамыз» деп қызық-

тыру.

Жаңа сөздермен жұмыс

Таға

Ұста

Ереже




«Азға қанағат мәтіні» видеосын тыңдату.

Мәтінді тыңда. Сұрақтарға жауап бер:

  1. Әкесі жолдан не тауып алды?

  2. Бала тағаны алды ма?

  3. Әкесі тағаны кімге сатты?

  4. Әкесі не сатып алды?

  5. Бала шиені қалай жеді?

  6. Әкесі баласына не деді?

Дескриптор:

  1. Негізгі ойды анықтайды.
    2. Кейіпкерлер әрекетін сипаттайды.

Тапсырма

1. Суреттерді дұрыс реттілікпен қояды.
2. Әр суретке қысқаша түсініктеме жазады.

1. Мағыналы сөйлем құрайды.
2. Тақырыпқа сай сөйлейді.

  1. Мәтін мазмұнын толық жеткізеді.
    2. Оқиғалар ретін сақтайды.

Мәтінмен жұмыс. Мәнерлеп оқыту.

Бес қадам әдісі.

5.2.1 тапсырмасын орындату

Суреттерді пайдаланып, сөйлем құра.

Дискриптор:

Жаңа сөздерді үйренеді.

Жаңа сөздердің мағынасын біледі.

Жаңа сөздерді қолданып сөйлем құрайды.

Тапсырма

Оқы. Ақпараттың дұрыстығын тексер:

Ақпарат

Дұрыс

Дұрыс емес

-Балам, анау тағаны алшы!- дейді



Бала тағаны өзі алады.



Он тиынға шие сатып алады.



Әкесі тағаны ұсталарға сатады.



Көрдің бе «пайдасы жоқ!» - деп, тағаны алмадың. Шиені он рет алдың.




Дискриптор: Сөйлемдерді түсінеді.

Сөйлемдердің қате, дұрыстығын табады.

 


Суретте не бейнеленген табады.













Сурет бойынша өткен сабақты қайталайды.





Мәтін мазмұны б.нша сұрақтарға жауап береді

Иллюстрацияларды мәтін оқиғаларының ретімен орналастырады

Тақырыпқа қатысты сөздерді сөйлемде қолданады

Өз сөзімен мәтінді әңгімелеп береді


 

 Слайдтар бойынша сөйлем құрайды.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 






 

 

Қазақ тілі Балапан. 3-сынып. 1- бөлім. «Көкжиек-Горизонт», 2018. 


«Азға қанағат ет» мәтіні видеосы;

Презентация, слайдтар.

Суреттер:













  1. Сергіту жаттығуы:





Ойын




















































  • Қорытынды рефлексия:



 

 

 

 


«Шие теру» ойыны.

Балалар себетке шие салу арқылы тапсырмаларды орындайды.Ойынның атауы:

«Қанағат қазынасы»

Мақсаты:

  • Тыңдалған мәтін мазмұнын түсініп, негізгі ойды анықтау.

  • «Азға қанағат ет» тақырыбына қатысты сөздерді қолданып сөйлеу.

  • Ынтымақтастықта ой қорыту.

Ойын барысы:

1. Дайындық:
Мұғалім үш себет (немесе конверт) дайындайды:

  • 1-себет: Артық сөздер

  • 2-себет: Қанағат сөздері

  • 3-себет: Жақсы істер

2. Тапсырма:
Оқушыларға аралас сөздер жазылған карточкалар таратылады (мысалы: тойымсыз, риза, бөлісу, ашкөз, сабыр, рақмет, ысырап, еңбек, қарапайым, қанағат).

3. Ереже:
Әр оқушы өз картасын оқиды да, оны тиісті себетке салады:

  • Егер сөз жағымды болса — «Қанағат сөздері» себетіне;

  • Егер жағымсыз болса — «Артық сөздер» себетіне;

  • Егер іс-әрекет білдірсе — «Жақсы істер» себетіне.

4. Қорытынды кезең:
Барлық карталар орналастырылғаннан кейін, мұғалім балалармен бірге талқылайды:
Қандай сөздерді естігенде адам бақытты болады?
Қандай сөздер «азға қанағат етуге» үйретеді?

Бағалау:

Мұғалім:«Қанағат етуді үйренсек, өміріміз де жеңілдейді. Кішкентай нәрсеге қуана білейік!»

Бүгінгі сабақта оқушылар тыңдалған мәтін мазмұнын түсініп, иллюстрацияларды дұрыс орналастырды. “Азға қанағат ет” тақырыбы бойынша сөздерді қолданып, ойларын еркін жеткізді. Балалар қанағат, сабыр, еңбек сияқты қасиеттердің маңызын түсінді. Сабақ мақсатына жетті, қызығушылық жоғары болды.





 Кері байланыс






Бағалау

Қазына сандығы” әдісі

Үш қорапша немесе сандық:

  • “Алдым” сандығы – мен жаңа білім алдым

  • “Ойландым” сандығы – мен ойландым, бірақ әлі де білгім келеді

  • “Бөлісемін” сандығы – мен бүгін үйренгенімді басқаларға үйретемін

Оқушылар өз аттарын немесе стикерлерін тиісті сандыққа апарып салады.



Өзін-өзі бағалау парағаы.

 

 

 

 

 

электронды журналынға баға қою

 

 

 

 

 





Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
03.11.2025
33
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі