Ы.Алтынсарин-жаңашыл педагог

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ы.Алтынсарин-жаңашыл педагог

Материал туралы қысқаша түсінік
Ы.Алтынсарин -жаңашыл педагог. Ашық сабаққа қолдануға арналған.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Білім беру ұйымының атауы


Пәні:

Қазақстан тарихы

Бөлім:

ХІХ-ХХ ғасырдың басындағы Қазақстан мәдениеті

Педагогтің аты-жөні:

Айдарбеков Арман

Күні:


Сынып: 7Б

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Ы.Алтынсарин-жаңашыл педагог

Зертеу сұрағы: Ыбырай алтынсариннің халық ағарту саласындағы жаңашылдығы неден байқалады?

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

7.2.3.3 – Ыбырай Алтынсариннің ағарту саласына қосқан үлесін бағалау

Сабақтың мақсаты

Ыбырай Алтынсариннің ағарту саласына қосқан үлесін бағалайды

Ойлау дағдыларының деңгейі

Жоғары деңгей

Тарихи концепт

Дәлел

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі//уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

5 минут


Оқушылармен амандасу.

«Lays» әдісі арқылы өткен тақырып бойынша сұрақтарға жауап беріңіздер.



Сұрақтарды жазып қою

«Рандомайзер» әдісі арқылы сынып үш топқа бөлінеді.

1. «Ағартушы» тобы.

2. «Жазушы» тобы.

3. «Этнограф» тобы.


Цитата” әдісі арқылы сабақ тақырыбына болжау жасау.

Оқушылармен сабақ тақырыбы және мақсаты талқыланып, анықталады.




Сұрақтарға жауап береді.


Оқушылар рандомайзер платформасы арқылы топқа бөлінеді.


Тақтада көрсетілген цитатаны оқып, тақырыпқа болжам жасайды



Сабақ тақырыбы және мақсатын талқылайды, жазады.




Мұғалім оқушы жауабын мұқият тыңдап мадақтау арқылы ынталандырады.



Әр дұрыс жауапқа ынталандыру үшін смайликтер арқылы кері байланыс береді.

Көрсетілім



карта





https://randstuff.ru/number/



Көрсетілім


Сабақтың ортасы

Зерттеу және талдау.


20 мин

Мұғалімнің жаңа сабақты түсіндіруі диалог әдісі арқылы жүргізіледі.


1-тапсырма. Мәтіндегі ақпараттарға сүйеніп топтық жұмыста Ыбырай Алтынсариннің ағарту саласына қосқан үлесін бағалаңыздар


  • 1 - топ. “Кезеңдеу” әдісі






  • 2-топ.

  • Тұжырымдамалық карта ” әдісі





  • 3 - топ. “Карта ” әдісі




2-тапсырма. Жинаған ақпаратарға негізделе Ы.Алтынсариннің жасаған жұмыстарының маңыздылығы бойынша жұптарыңмен берілген «Пирамидаға» орналастырыңыздар


3-тапсырма. Алған білімдеріңе сүйеніп, ақпараттардың ақиқат жалғандығын белгілеңіздер




Дескриптор:

  • 1-топ:

  • -Ы.Алтынсариннің өмірін кезеңдерге бөледі;

  • -Әрбір кезең байынша мәлімет береді;

2-топ:

-Ы.Алтынсариннің шығармаларын тұжырымдамалық картаға түсіреді;

-Тұжырымдамалық карта бойынша сөйлейді

3-топ:

-Ыбырай Алтынсариннің ағартушылық қызметі туралы айтады;

-Ашқан мектептерін карта бойынша көрсетеді;





Оқушылар жұптасып отырады. Жұптарымен берілген «Пирамидаға» Ыбырай Алтынсариннің жасаған жұмыстарының маңыздылығы бойынша орналастырады.





Оқушар берілген мәліметтердің ақиқат немесе жалған екенің анықтайды.



ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап «Монета» әдісі арқылы бағалайды.


Бағалау критерийлері:

1-топ:

  • - Ы.Алтынсариннің өмірін кезеңдерге бөледі - 2 монета;

  • - Әрбір кезең байынша мәлімет береді- 2 монета;

2-топ:

-Ы.Алтынсариннің шығармаларын тұжырымдамалық картаға түсіреді- 2 монета;

- Тұжырымдамалық карта бойынша сөйлейді- 2 монета;

3-топ:

-Ыбырай Алтынсариннің ағартушылық қызметі туралы айтады- 2 монета;

-Ашқан мектептерін карта бойынша көрсетеді- 2 монета;


Бағалау критерийлері:

- Ыбырай Алтынсарин жасаған жұмыстарын анықтайды – 1 монета;

- Оларды маңыздылығы бойынша «Пирамидаға» орналастырады – 3 монета;




Бағалау критерийлері:

- Берілген сөйлемдердің ақиқат немесе жалған екенің анықтайды – 2 монета;



Слайд,

Карта, Үлестірмелі материалдар, Ақпараттық мәтін:https://kk.wikipedia.org/wiki/%D0%AB%D0%B1%D1%8B%D1%80%D0%B0%D0%B9_%D0%90%D0%BB%D1%82%D1%8B%D0%BD%D1%81%D0%B0%D1%80%D0%B8%D0%BD

Сабақтың соңы

5 минут



Сабақты қорытындылау

«ССС» әдісі, (Сурет, сөз, сөйлем әдісі).оқушыларға үлестірме материалдар таратылады


Оқушылар берілген материалдар арқылы өз жұптарын тауып, құралған мәліметті оқиды.


ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап «Мадақтау» әдісі арқылы бағалайды.

Үлестірмелі материалдар


Рефлексия

«Банкомат» әдісі

Оқушылар таратылған монеталарға кері байланыс жазып банкоматтарға салады.


Таратпа материалдар

Үйге тапсырма


Ы.Алтынсариннің тарихта алатын орны қандай? Тақырыбында шағын эссе жазу



























Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
20.10.2023
589
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі