Қысқа мерзімді жоспар
|
Бөлім: |
5-бөлім. Бос уақыт және хобби |
|
Педагогтің аты-жөні: |
Зейнелхан Қарлығаш |
|
Күні: |
25.11.2025ж. |
|
Сыныбы: 5 «Ә» |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Уақыт алға жетелейді. Туынды сөздер |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
5.О4. Ауызекі стильдегі мәтіндердің мазмұнын, тақырыбын және тілдік құралдардын меңгерту,өмірмен байланыстыра білу. 5.ӘТН4 Жұрнақ арқылы жасалған туынды сөздерді және күрделі сөздерді ауызша және жазбаша тілдесім барысында қолдану. |
|
Сабақтың мақсаты: |
Барлық оқушылар үшін: Жұрнақ арқылы жасалған туынды сөздерді және күрделі сөздерді ауызша және жазбаша тілдесімді барысында біледі. Көпшілік оқушылар үшін: Жұрнақ арқылы жасалған туынды сөздерді және күрделі сөздерді ауызша және жазбаша тілдесім барысында түсінеді. Кейбір оқушылар үшін: Жұрнақ арқылы жасалған туынды сөздерді және күрделі сөздерді ауызша және жазбаша тілдесім барысында қолданады. |
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы Қызығушы-лықты ояту 5 мин. |
Ұйымдастыру кезеңі: Психологиялық ахуал (Ұ) “Құнды тілек” әдісі арқылы оқушыларға жақсы тілек айту арқылы жағымды ахуал қалыптастыру. Топтастыру. «Пазл» әдісі. Оқушыларға сурет қиындыларын таратып, топ атауларын алады. Топта жұмыс жасау ережені еске түсіру. Топтың ережесі. 1. Бір-бірімізді сыйлаймыз. 2.Бір-бірімізді тыңдаймыз. 3.Сыныптастың сөзін бөлмейміз. 4.Ойымызды ашық айтамыз. |
Оқушылар экраннан гауһар тасты басады, ерекше көңіл-күйді сезінеді, тиісті қағаздарды алып өз топтарына біріктіруді ұйымдастыру: Сағат түрлерінің көмегімен оқушыларды 3 топқа бөлу. Оқушылар қағаз қиындыларын құрастырады. I – «Дәурен» тобы II – «Сәт» тобы III – «Болашақ» тобы |
Мақсаты: оқушылар бойында жағымды қасиеттерді немесе тілек білдіру, тыңдау дағдыларын дамытуға бағыттау, сондай-ақ барлық оқушыларды қатыстыру арқылы оқыту жағдайларын теңестіру. Тиімділігі: оқушыға тілек айту арқылы жақындастырады, көңіл күйін көтереді, бауырмалдығын оятады. |
1.Тілек жазылған гауһар тастардың суреті
|
|
Жаңа сабаққа кіріспе 3мин |
(Ұ) «Спиннер» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыс-тыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын талқылау. Әр оқушы жеке жауап береді. Сыныптастырының пікірін толықтырады. Өз ойымен бөліседі. Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады. |
Оқушылар өтілген ережелерді еске түсіреді, мысалдар келтіреді. |
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту. Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді. Бұл Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші сұрақтар қойылады. |
Қалыптастырушы бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру. |
|
Сабақтың ортасы Мағынаны ашу. 25 мин. |
«Индуктивті әдіс» Тілдік бағдар айдарындағы «Туынды сөздер» туралы ережені таныстырады, түсіндіреді. Мысалдар келтіреді. |
Жазылым: Тиімділігі: Бұл тапсырманы орындау арқылы оқушы сауатты, қатесіз жазуғаға, өз ойын дәптерге түсіруге дағдыланады. Топтық жұмыс: Берілген түбір сөздерге әртүрлі жұрнақ жалғау арқылы бірнеше туынды сөз жаса. |
Берілген түбір сөздерге әртүрлі жұрнақ жалғау арқылы бірнеше туынды сөз жасайды. |
Презентация . Оқулық, жұмыс дәптерлері |
|
Топтық жұмыс |
№4-тапсырманы орындатады. Берілген түбір сөздерге әртүрлі жұрнақ жалғау арқылы бірнеше туынды сөз жасағыздар. Көр, сез, біл, жаз, әдепті, айт, бол, жас, сана, көз. |
Жазылым: Тиімділігі: Бұл тапсырманы орындау арқылы оқушыда әдеби сөздік қоры көбейеді, оқу жылдамдығы артады. Мәтінді оқып, негізгі ақпараттарды анықта. Мәтін қандай стильде жазылған? |
Дескриптор: Жалпы – 3 балл. - Мәтінді оқиды. -Негізгі ақпараттарды анықтайды. - Мәтін қандай стильде жазылғанын ажыратады. |
Оқулық, жұмыс дәптерлері |
|
Жұптық жұмыс |
Мәтінмен жұмыс. №5-тапсырманы орындатады.. Мәтіннен негізгі ақпараттарды анықта. Мәтін қандай стильде жазылған? |
Жазылым: Тиімділігі: Бұл тапсырманы орындау арқылы оқушы сауатты, қатесіз жазуғаға, өз ойын дәптерге түсіруге дағдыланады. Мәтіннен алған ақпараттарды талда. Төмендегі белгілермен әр абзацты немесе сөйлемдерді белгіле. Өз ойыңды қорытындылап жаз. |
Дескриптор: Жалпы – 3 балл. - Мәтіннен алған ақпараттарды талдайды. - Төмендегі белгілермен әр абзацты немесе сөйлемдерді белгілейді. - Өз ойын қорытындылап жазады. |
ЖИ.
Оқулық, жұмыс дәптерлері |
|
Сабақтың соңы Ой толғаныс. Рефлексия 7 мин. Бағалау.
Үйге тапсырма беру. |
«Төрт сөйлем» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды. Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады. «Бір сұрағым бар...?» әдісі Оқушылардан өзін және топтағы оқушыларды өзара бағалату. «Менің бос уақытым» тақырыбында постер жасау. |
Жеке жұмыс: - бүгінгі сабақта мен....түсіндім, ...білдім, ....көзімді жеткіздім. - бүгін сабақта қуантқаны..... - мен өзімді.....үшін мақтар едім. - маған ерекше ұнағаны..... - сабақтан соң маған........келді - бүгін маған..........сәті түсті. - қызықты болғаны..... - ......қиындық тудырды. - менің түсінгенім..... - енді мен......аламын.
Әр топтан бір оқушы мұғалімге сұрақ қояды. |
Мұғалім оқушыларды «Қыран құс» әдісі арқылы бағалайды. Жарайсың! Жақсы! Талпын! Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады. |
«ДОДОКАЭДР» әдісі
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Уақыт алға жетелейді.
Уақыт алға жетелейді.
Қысқа мерзімді жоспар
|
Бөлім: |
5-бөлім. Бос уақыт және хобби |
|
Педагогтің аты-жөні: |
Зейнелхан Қарлығаш |
|
Күні: |
25.11.2025ж. |
|
Сыныбы: 5 «Ә» |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Уақыт алға жетелейді. Туынды сөздер |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
5.О4. Ауызекі стильдегі мәтіндердің мазмұнын, тақырыбын және тілдік құралдардын меңгерту,өмірмен байланыстыра білу. 5.ӘТН4 Жұрнақ арқылы жасалған туынды сөздерді және күрделі сөздерді ауызша және жазбаша тілдесім барысында қолдану. |
|
Сабақтың мақсаты: |
Барлық оқушылар үшін: Жұрнақ арқылы жасалған туынды сөздерді және күрделі сөздерді ауызша және жазбаша тілдесімді барысында біледі. Көпшілік оқушылар үшін: Жұрнақ арқылы жасалған туынды сөздерді және күрделі сөздерді ауызша және жазбаша тілдесім барысында түсінеді. Кейбір оқушылар үшін: Жұрнақ арқылы жасалған туынды сөздерді және күрделі сөздерді ауызша және жазбаша тілдесім барысында қолданады. |
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы Қызығушы-лықты ояту 5 мин. |
Ұйымдастыру кезеңі: Психологиялық ахуал (Ұ) “Құнды тілек” әдісі арқылы оқушыларға жақсы тілек айту арқылы жағымды ахуал қалыптастыру. Топтастыру. «Пазл» әдісі. Оқушыларға сурет қиындыларын таратып, топ атауларын алады. Топта жұмыс жасау ережені еске түсіру. Топтың ережесі. 1. Бір-бірімізді сыйлаймыз. 2.Бір-бірімізді тыңдаймыз. 3.Сыныптастың сөзін бөлмейміз. 4.Ойымызды ашық айтамыз. |
Оқушылар экраннан гауһар тасты басады, ерекше көңіл-күйді сезінеді, тиісті қағаздарды алып өз топтарына біріктіруді ұйымдастыру: Сағат түрлерінің көмегімен оқушыларды 3 топқа бөлу. Оқушылар қағаз қиындыларын құрастырады. I – «Дәурен» тобы II – «Сәт» тобы III – «Болашақ» тобы |
Мақсаты: оқушылар бойында жағымды қасиеттерді немесе тілек білдіру, тыңдау дағдыларын дамытуға бағыттау, сондай-ақ барлық оқушыларды қатыстыру арқылы оқыту жағдайларын теңестіру. Тиімділігі: оқушыға тілек айту арқылы жақындастырады, көңіл күйін көтереді, бауырмалдығын оятады. |
1.Тілек жазылған гауһар тастардың суреті
|
|
Жаңа сабаққа кіріспе 3мин |
(Ұ) «Спиннер» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыс-тыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын талқылау. Әр оқушы жеке жауап береді. Сыныптастырының пікірін толықтырады. Өз ойымен бөліседі. Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады. |
Оқушылар өтілген ережелерді еске түсіреді, мысалдар келтіреді. |
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту. Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді. Бұл Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші сұрақтар қойылады. |
Қалыптастырушы бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру. |
|
Сабақтың ортасы Мағынаны ашу. 25 мин. |
«Индуктивті әдіс» Тілдік бағдар айдарындағы «Туынды сөздер» туралы ережені таныстырады, түсіндіреді. Мысалдар келтіреді. |
Жазылым: Тиімділігі: Бұл тапсырманы орындау арқылы оқушы сауатты, қатесіз жазуғаға, өз ойын дәптерге түсіруге дағдыланады. Топтық жұмыс: Берілген түбір сөздерге әртүрлі жұрнақ жалғау арқылы бірнеше туынды сөз жаса. |
Берілген түбір сөздерге әртүрлі жұрнақ жалғау арқылы бірнеше туынды сөз жасайды. |
Презентация . Оқулық, жұмыс дәптерлері |
|
Топтық жұмыс |
№4-тапсырманы орындатады. Берілген түбір сөздерге әртүрлі жұрнақ жалғау арқылы бірнеше туынды сөз жасағыздар. Көр, сез, біл, жаз, әдепті, айт, бол, жас, сана, көз. |
Жазылым: Тиімділігі: Бұл тапсырманы орындау арқылы оқушыда әдеби сөздік қоры көбейеді, оқу жылдамдығы артады. Мәтінді оқып, негізгі ақпараттарды анықта. Мәтін қандай стильде жазылған? |
Дескриптор: Жалпы – 3 балл. - Мәтінді оқиды. -Негізгі ақпараттарды анықтайды. - Мәтін қандай стильде жазылғанын ажыратады. |
Оқулық, жұмыс дәптерлері |
|
Жұптық жұмыс |
Мәтінмен жұмыс. №5-тапсырманы орындатады.. Мәтіннен негізгі ақпараттарды анықта. Мәтін қандай стильде жазылған? |
Жазылым: Тиімділігі: Бұл тапсырманы орындау арқылы оқушы сауатты, қатесіз жазуғаға, өз ойын дәптерге түсіруге дағдыланады. Мәтіннен алған ақпараттарды талда. Төмендегі белгілермен әр абзацты немесе сөйлемдерді белгіле. Өз ойыңды қорытындылап жаз. |
Дескриптор: Жалпы – 3 балл. - Мәтіннен алған ақпараттарды талдайды. - Төмендегі белгілермен әр абзацты немесе сөйлемдерді белгілейді. - Өз ойын қорытындылап жазады. |
ЖИ.
Оқулық, жұмыс дәптерлері |
|
Сабақтың соңы Ой толғаныс. Рефлексия 7 мин. Бағалау.
Үйге тапсырма беру. |
«Төрт сөйлем» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды. Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады. «Бір сұрағым бар...?» әдісі Оқушылардан өзін және топтағы оқушыларды өзара бағалату. «Менің бос уақытым» тақырыбында постер жасау. |
Жеке жұмыс: - бүгінгі сабақта мен....түсіндім, ...білдім, ....көзімді жеткіздім. - бүгін сабақта қуантқаны..... - мен өзімді.....үшін мақтар едім. - маған ерекше ұнағаны..... - сабақтан соң маған........келді - бүгін маған..........сәті түсті. - қызықты болғаны..... - ......қиындық тудырды. - менің түсінгенім..... - енді мен......аламын.
Әр топтан бір оқушы мұғалімге сұрақ қояды. |
Мұғалім оқушыларды «Қыран құс» әдісі арқылы бағалайды. Жарайсың! Жақсы! Талпын! Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады. |
«ДОДОКАЭДР» әдісі
|
шағым қалдыра аласыз



















