Материалдар / Уақыт және оның бірліктері. Секунд

Уақыт және оның бірліктері. Секунд

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқушыларды уақыт бірліктерімен таныстырып, олардың арасындағы ара қатынастарды түсіндіру
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
27 Желтоқсан 2017
495
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

2 «П» сынып. Бастауыш сынып мұғалімі: Наурызбаева Анар Қанағатқызы. Математика. Сабақтың тақырыбы: Уақыт және оның бірліктері. Секунд. Сабақтың мақсаты: Оқушыларды уақыт бірліктерімен таныстырып, олардың арасындағы ара қатынастарды түсіндіру. Сабақтың міндеттері: 1. Білімділік. Күнделікті өмірде уақыттың әр түрлі өлшем бірліктерінің қолданылуын ұғындыру, топта үш таңбалы сандарды талдау, салыстыру, разрядтар бойынша көрсету. 2. Дамытушылық. Оқушылардың логикалық ойлау қабілеттерін дамыту, танымдық шығармашылық белсенділіктерін арттыру. 3. Тәрбиелік. Жан-жануарларды қорғай, күте білуге тәрбиелеу. Сабақтың типі: Жаңа материалды меңгерту сабағы. Сабақтың түрі: Аралас сабақ.. Сабақтың әдіс-тәсілі: Түсіндіру. Әңгімелеу. Сұрақ-жауап. Қайталау. Талдау, жинақтау. Оқулықпен жұмыс. Өзіндік жұмыс. Ойын. Көрнекілік. Деңгейлік тапсырмалар (Топпен жұмыс). Сабақтың жабдығы: дидактикалық материалдар, оқулық, сағат, кеспе сандар. Пәнаралық байланыс:ана тілі, дүниетану. Сабақтың барысы: І. Психологиялық ахуал. ІІ. Үй тапсырмасын тексеру. Тірек білімді еске түсіру. Ауызша есептеу. Оқулықтың 205-бетіндегі «Сөз құрастыр» материалы бойынша жұмыс жүргізіледі. Оқушылар ассоциациялар картасын тақтаға құрады, толтырады. 46+54 Т 75+18 А 32+27 Д 28-34 Р 90-35 А 84-67 К 61-19 В Кестеге жауаптарды өсу ретімен орналастыр. Астына тұсындағы әріптерді жаз. Фигураның атын оқы. Квадрат. Оқушылар уақыт бірліктерінің ассоциациялар картасын тақтаға толтырады. ғасыр күн режимі \ / күн,жыл ---Уақыт----- сағат, минут / / / / \ ай, секунд апта тәулік мүшел Уақыт бірліктерін атату. Сағат, күн, апта, түн, минут, секунд, тәулік, ай, ғасыр, жыл, мүшел. ІІІ. Сергіту минуты. ІV. Сабақтың тақырыбы мен мақсатын таныстыру. Уақытты өлшеу. Секунд. Мағынаны таны. Оқулықпен жұмыс. 1. «Жұмбақ шешу» ойыны. Он екіге жетіп, Жүрген кері кетіп. (Сағат). Тапсырма-1. Сағат бойынша жұмыс жасау. Сағаттың тілдерін анықтау. Уақытты үйрету. Тапсырма-2. Нүктелердің орнына сәйкес уақыт бірлігін қойып, сөйлемді оқы: Біз - 21... өмір сүреміз. Поезд - 48... жолда болды. Ұшақ - 3... ұшты. Сабақтың ұзақтығы - 45.... . Оқушылар біздің елдің мерекелерін атайды, ал «Конституция- Ата Заң», « Республика күні», «Жеңіс күні», «Наурыз мейрамы» ұғымдарының мән-мағынасын ашады. V.Есептер шығару. Оқулықтың суреті бойынша оқушылармен әңгіме жүргізіледі.-Бұл құстарды сендер білесіңдер ме?–Олар жайлы сендерге не белгілі?–Сендер тағы қандай құстарды білесіңдер? -Алған білімдеріңді қандай сабақта қолдана аласыңдар? Есептердің шарттары мен сұрақтарын оқыту. Шығару жолын анықтату. Тапсырма-5. Ү.-68ж А.-? одан 44ж кем (қысқа) Шешуі: 68 -44=24(ж Жауабы:Аққу 24 жыл. Б.-46 жыл Ж.-? одан 31ж. кем. Қ.-? ж-тан 44 жыл артықШешуі: 46-31=15 15+44=59 (46-31)+44=59(ж). Жауабы:Қарға 59 жыл тіршілік етеді. VІ.Топпен жұмыс. Тапсырма-4. 1. Әр жолдағы сандарды оқытып, оларды бір-бірімен салыстыру. І,ІІ, ІІІ топтар бойынша орындату. Үш таңбалы сандарды ауызша салыстыру. –Не байқадыңдар? -Келесі санның алдыңғы саннан нешеуі кем? Жазуды жалғастыру. VІІ. Практикалық жұмыс.Қабырғасы 2см шаршы сал. Оның периметрін тап. Р=2см+2см+2см+2см=8cм Р=8см Р=2см . 4=8см Р=8cм VІІІ. Рефлексия. Шығармашылық тапсырманы әр топтар бойынша орындау. (Жұмысқа 3-4 минут уақыт беріледі). 10 орындықты 3-3-тен бөлменің әр қабырғасына орналастыр. ІХ. Үйге тапсыр. 6-тапсырма (заттармен практикалық әрекеттер орындалады, 3-тен қоса отырып санауға және 3-тен біртіндеп азайтуға машықтанады), 7-тапсырма. Х. Сабақты қорытындылау. Оқушылар білімін бағалау. Сыныпты жалпы бағалау. Жекелеген оқушылар біліміне баға қою. Өзара бірін-бірі бағалау.

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ