Материалдар / Уақыт өлшем
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Уақыт өлшем

Материал туралы қысқаша түсінік
. «Уақыт»-деген не?Уақытыңды үнемдей білесің бе? 2. «Өмір»-деген не ? Сен болашақ өміріңді елестете аласың ба? 3 «Өткен өмір» дегенді қалай түсінесің?
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
19 Қараша 2018
528
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Күні: 10.10.17Сынып:7Мұғалім:Миркасимова З
Cабақтың тақырыбы:Уақыт- өмірҚазақ тіліОқушы саны : 15
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары: Т/А3. Тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіну, ұсынылған ақпарат бойынша факті мен көзқарасты ажырата білу. 7.О6.Оқылым стратегияларын қолдану: комментарий жасау, іріктеп оқу, зерттеп оқу. .Ж6. Мәтіндегі сөздердің тақырыпқа сай орынды қолданылуын тексеру, синонимдік қатармен ауыстыра отырып, лексикалық түзетулер енгізу, редакциялау.
Табыс критерийлері:Барлық оқушылар орындай алады: Мәтін ішіндегі жаңа сөздерді қолдана алады.


Оқушылардың көпшілігі орындай алады:2) Мәтін мазмұны бойынша сұрақ тарға жауап бере алады ,жаңа сөздермен байланыстыра алады.


Кейбір оқушылар орындай алады: Берілген тапсырма бойынша жоспар құра алады.
Тілдік мақсат:Негізгі терминдер мен сөз тіркестері: қайрат –жігер,қалтқысыз,игілік,құн,зымырау


Сабақ тақырыбына қатысты жаңа сөздер мен жаңа ұғымдар беріледі. Сөйлемдерінің лексикалық –грамматикалық талаптарға сай құрылуына назар аударылады
Алдыңғы оқу:Көмекші есімдер
Сабақтың кезеңдеріЖоспарланған жаттығуларРесурстар
Сабақтың басы: Қызығушылықты ояту: 2 минОқушылармен амандасып түгелдеу.жаңа сабаққа қызығушылығын ояту мақсатында шаттық шеңбер құрастыру , бір-біріне тілек айту.Үйге тапсырманы сұрау Сөздердің мағынасына қарай сәйкестендіріп,сөз тіркесін жаз

Оқушылар бір-біріне жақсы тілек білдіреді
Сабақтың ортасы Білу 5мин











Түсіну 5 мин





















































Талдау 10 мин

































Қолдану «Төрт сөйлем» тәсілі 5мин

























Жинақтау 8-10 мин Төрт сөйлем» тәсілі 5мин











Айтылым Сұрақтарға жауап бер1. «Уақыт»-деген не?Уақытыңды үнемдей білесің бе?2. «Өмір»-деген не ? Сен болашақ өміріңді елестете аласың ба?3 «Өткен өмір» дегенді қалай түсінесің?Бағалау критериясы:Әр бір дұрыс жауапқа 1-балл Дескрипторлар1.Сұрақтарға толық жауап береді2.Тіл тазалығын тақтайды3.Жауапты нақты,анық айтады Мәтіналды жұмыс1.Мәтінді зейін қойып, тыңда.2.Мәтінге тақырып қой3.Мәтін бойынша өз түсінігіңді айт.Тыңдалым.ОқылымМәтінмен жұмысАдамның әр бір күні әр бір сағаты мақсатсыз өтпеуі қажет.Адам уақытын бойындағы қайрат-жігерін,ақыл –ойын өмірге өзі өмір сүріп отырған қоғамға жұмсап қалтқысыз еңбек етуге, сөйтіп өзі үшін де,өзгелер үшін де, игілік жасауға жұмсауы тиіс.Уақыт бізбен санаспайды, тез өтіп кетеді.Сондықтан өмірдің әр бір сәтін бір күндік қызықтармен өткізбей , өмірді мәнді, мағыналы өткізуге тырысу керек.Қазіргі шақ –адамның өмірінің қайратты да мүмкіндігі мол тамаша шағы.Ендеше жастықтың бір күні сенің бүкіл өміріңі азық болады. «Уақыт бар ғой»-деп бүгінгі күніңді ертіңе қалдырма!.Өмірдің ұзақ екені рас,бірақ ол біреу ғана.Уақыт зымырап өтіп жатыр.Ол ешқашан тоқтамайды.Расында да біз өтіп жатқан уақытың құныны біле бермейміз. Көбінесе уақыт өткеннен кейін аһ ұрамыз. Демек уақыт адам баласына берілген өткінші бағалы зат. Уақыт қайта айналып келмейді.Халқымыз уақытты дүниедегі ең қымбат нәрсе болғандықтан алтынға бағалайды.Алтының әзірше өзіңде. Оған басқалар көз салмасың десең дұрыстап сақта.Әр бір жыл,ай,апта,бір күн ,бір сағат,бір минут,бір секунттың өзіндік құны бар.Осыны түсіне біл.Жаңа сөздерҚайрат-жігер- адам бойындағы күш,қуатҚалтқысыз- бүкпесіз(ешқандай құпиясы жоқ) адалИгілік- қайрымды іс,жақсылықҚұн-белгілі бір затқа тән,қадір-қасиетЗымырау-тез өту

Айтылым.,Мәтін бойынша сұрақтар1.Адамның несі мақсатсыз өтпеуі тиіс?2.Адам ненің дұрыс жұмсауы тиіс?3.Әр күнді қалай өткізу керек?4.Уақыт қалай өтуде?5.Қазіргі шақта қалай пайдаланған дұрыс ?6.Адам үшін ең қымбатты нәрсе не?Бағалау критериясы:Мәтінге тақырып қойып, сұрақтарға жауап берсе -2 баллДискрепторлар:Мәтінге тақырып қойса -1балл Сұрақтарға жауап берсе-1балл



Жазылым.1-тапсырма Төмендегі берілген сөйлемдерден пайдаланып,оз ойыңды жаз1- топ .«Уақыт -керемет-сый»2-топ. «Уақыт- ағып жатқын су»3-топ. «Уақыт қазына»Бағалау критериясы : Төмендегі берілген сөйлемдерден пайдаланып,оз ойын 3 сөйлеммен жаз-4баллДискрептор:1.Тақырыптан ауытқымаса -1балл2.Ұтымды дәлелдермен растаса-1балл3. Өмірмен байланыстырып мысал келтірсе-1балл4. Тақырып бойынша көмекші есімдерді қатыстырып жазса-1балл

Айтылым . Мәтіндегі ақпаратты «Төрт сөйлем»тәсілі арқылы айт. Бірінші сөйлем: «Менің ойымша .....»Екінші сөйлем: «Себебі мен оны .... деп түсінемін».Үшінші сөйлем: «Оны мен....деген фактілермен мысалдармен дәлелдей аламын.Соңғы сөйлем : «Осыған байланысты мен ..... деген шешімге келдім» Бағалау критериясы: Мәтін бойынша өз пікірін дәлелде 4-баллДискрептор:1.Өз ойын анық жеткісе-1балл 2.Себебін түсіндіре алса-1балл 3.Фактілермен,мысалдармен дәлелдей алса-1балл 4.Бір шешімге келсе -1баллЖағдаяттық сұрақтар 1.Бүгін кешке досың екеуің киноға баруға уәделестіңдер.Сенің қолыңда билет бар .Жарты сағат бұрын кинотеатрдың алдында кездеспекші болдыңдар.Бірақ досың кездесуге келмеді.Алдын ала хабарласып ,келе алмайтынында ескертпеді.Не істейсің?2.Сенің досың әрқашан уақыттан тиімді пайдалану жолын іздестіреді.Сен қандай кеңес бересің?3.Досың екеуің кездесуге уәделестіңдер.Сен кездесуге кешігіп келдің .Досың сені ұзақ күтіп сен келгенше кетіп қалды.Не істейсің?










Оқулықтар



















Қазақ хрестаматиясы









№1 жұмыс дәптері






Сабақтың соңы: Рефлекция 3 мин





Сабақты қорытындылау мақсатында мұғалім оқушылармен кері байлан; Кері байланыс: «3-2-1» стратегиясы  Бүгінгі сабақтан алған 3 маңызды ақпарат;  Бүгінгі сабақта қиындық тудырған 2 аспекті;  Бүгінгі сабақта ұнаған 1 іс-әрекет. Оқушылар сабақ барысында нені үйренгенін, не қызық болғанын, не қиындық туғызғаны туралы ойларын айтады Үйге тапсырма . Жаңа сөздерді қатыстырып сөйлем құрап келу

Стикерлер

Бағалау 2минБағалау – 12-10 балл «Жарайсың» 9-7 балл «Жақсы » , 6-4 балл «Орта» , 3-0 балл«Көбірек оқы» Пәнаралық байланыс

















Айтылым . Мәтіндегі ақпаратты «Төрт сөйлем»тәсілін пайдаланып айт. Бірінші сөйлем: «Менің ойымша .....»Екінші сөйлем: «Себебі мен оны ....деп түсінемін».Үшінші сөйлем: «Оны мен....деген фактілермен мысалдармен дәлелдей аламын.Соңғы сөйлем : «Осыған байланысты мен ..... деген шешімге келдім»





Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!