Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Уақыт өлшем бірліктері
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Қысқамерзімді жоспар
Математика
Сабақтың тақырыбы: Уақыт. Уақыттың өлшем бірліктері.52-сабақ
Бөлімі: |
|
Педагогтің аты-жөні: |
Мырзаканова Жанар Анваровна |
Күні: |
08.12.2021 ж. |
Сыныбы: 2 «Б» |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы: |
Уақыт. Уақыттың өлшем бірліктері. |
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
2.1.3.4.Уақыт (сағ, мин, ай, жыл) өлшем бірліктерін олардың арақатысына сүйеніп түрлендіру |
Сабақтың мақсаты: |
Барлық оқушылар орындай алады: Уақытты анықтауды үйренеді; Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Тапсырмаларды топтық , жеке, жұптық жұмыстарда бірлесіп орындай алады; Кейбір оқушылар орындай алады: Өлшем бірліктері арақатынасына сүйеніп түрлендіруді меңгереді; |
Тілдік мақсат |
Түйінді сөздер мен сөз тіркестері: Тірек сөздердің айтылуын ,есте сақтау дағдысын қалыптастыру; тірек сөздерді сабақ барысында қайталату. Талқылауға арналған сұрақтар: 1. 1 айда қанша күн бар? 2. 1 аптада қанша күн бар?Т.б |
Сабақтың барысы:
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
Басы
6 минут |
1.Психологиялық ахуал қалыптастыру. а) Сәлемдесу. ә) Релаксация. -Әрқайсымыздың жүрегімізде кішкентай күн бар. Сол күннің ішінде адамның барлық жақсы қасиеттері жиналған! Біз сол күніміздің сәулелерін , яғни барлық бойымыздағы жақсы қасиеттерді басқа адамдарға шашуымыз керек! Әр қашан бір-бірімізге, табиғатқа мейірімді болып, қорғап , сүйіспеншілігімізді аямау керекпіз! Бүгінгі сабақ барлықтарына қызықты, көңілді, түсінікті өтсін деп тілеймін! Ал енді көздерінді ашып бір-біріне жақсы көңіл-күй сыйландар!
б)Балаларды үш топқа бөлу 1- топ «Білімділер фермасы» 2-топ «Алғырлар фермасы» 3-топ «Тапқырлар фермасы» (Сабақ барысы кезінде дұрыс жауаптарға бір жұмыртқадан беріліп тұрады, сабақ соңында қай ферма көп жұмыртқа жинайды, сол ферма жеңімпаз атанып кубок алады) |
Балалар қонақтармен 3 тілде амандасып, жылы тілек тілейді:
Бүгінгі күн тамаша! Қонақтар келді сабаққа! Ұстаздарға бас иіп Сәлем бердік баршаңызға!
Мы приветствуем гостей Дорогих учителей! Всех знакомых, незнакомых, И уставших и веселых! И сегодня второй класс На урок позвал всех вас!
Today is a happy day. We are nice and very guy We all glad and say, Welcome guests everyday!
|
Мұғалім ұйымдастыру кезеңінде белсенділік танытқан оқушыларды «Мадақтау сөз» әдісі арқылы бағалайды: «Жарайсың! Жақсы! Өте жақсы! Талпын!» |
Релаксация – бейнежазба (әуен)
Топ атаулары |
Қайталау 2 минут |
Миға шабуыл (ауызша есептеу) 70+17= 28+70= 13+13= 12-5= 7+8= 63-30= 23+54= 14+5= 45+10= 18-11= |
Оқушылар өрнектердің мәнін тауып, дұрыс жауаптарға жұмыртқадан алып отырады |
Дұрыс жауапқа бір жұмыртқадан беріліп тұрады |
жұмыртқалар |
Ортасы
2 минут |
1.Кіріспе. Келген қонақтардан сұхбат алу Қойылған сұрақтардың ортақ тақырыбын анықтап, білім алушылар сабақтың тақырыбын, мақсатын анықтайды. |
1. Сұхбат алу. -Сіз қай жыл мезгілін жақсы көресіз? -Сіздің туған күніңіз қай айда? -Аптаның қай күнін жақсы көресіз? -Таңертең сағат нешеде тұрасыз? -Үйінізден мектепке дейін неше минутта келесіз? -Судың астында демсыз неше секунд шыдай аласыз? |
|
ДК экраны микрофон |
5 минут |
2. Бейнежазба көру
|
2.Қорытындылау 1 минут = 60 секунд 1 сағат = 60 минут 1 тәулік = 24 сағат 1 апта = 7 күн 1 ай = 30 немесе 31 күн ( ақпан айында 28 немесе 29 күн) 1 жыл = 12 ай (365 немесе 366 күн) 1 мүшел = 12 жыл 1 ғасыр = 100 жыл |
|
ДК экраны 2-сынып оқулығы. |
7 минут. |
3. Топтық жұмыс |
Топ ережесін еске түсіреді
Топтық жұмыстарды орындап, қорғайды. |
Дескриптор: 1. Берілген тапсырмаларды топта талқылайды; 2. Иллюстрацияға сүйеніп ай аттарын, жыл атауларын, жұлдызнама атауларын анықтайды.
|
ДК экраны
|
Сергіту сәті 3 мин. |
4.Бейнежазба «Бізбен бірге биле» |
Әуенге билейді |
|
ДК экраны |
5 минут |
5.Оқулықпен жұмыс 46 бет № 2
1 сағ 7 мин = … мин 1 сағ 15 мин = … мин 3 апта = … күн 1 жыл = … ай 1 апта 2 күн = ... күн 1 жыл 3 ай = ... ай |
Өлшем бірліктері арақатынасына сүйеніп түрлендіреді |
Дескриптор: 1. Өлшем бірліктері арақатынасына сүйеніп түрлендіруді түсінеді; 2. Бір-бірінің жұмыстарын тексереді, қателерін түзетеді
|
ДК экраны 2-сынып оқулығы. Жұмыс дәптерлері |
3 минут |
6.Циферблатпен жүмыс 47 бет №5
|
Циферблатпен жұмыс. Тапсырма бойынша уақытты анықтайды. |
Мұғалім дұрыс уақытты анықтаған оқушыларды «Мадақтау сөз» әдісі арқылы бағалайды: «Жарайсың! Жақсы! Өте жақсы! Талпын!»
|
ДК экраны 2-сынып оқулығы циферблат
|
6 минут
|
7. Сөз есеп. 47 бет № 4 1-топ
2, 3-топ кері есеп құрастыру |
Тапсырманы талқылайды, есептің қысқаша шартын құрастырады, тиімді тәсілмен есептің мәнін табады
|
Дескриптор: 1. Тапсырманы талқылайды; 2. Есептің қысқаша шартын құрастырады; 3 Тиімді тәсілмен есептің мәнін табады.
|
ДК экраны 2-сынып оқулығы жұмыс дәптері
|
Қорытынды 6 минут
|
1.Жеңімпаз ферманы анықтау.
2. Кері байланыс «Ыстық микрофон»
3.Рефлексия «Көңіл-күй райы» 4. Үй жұмысы. 47 бет№3 |
Марапаттау
Ойларын білдіреді
Стикер таңдап көңіл-күйлерін білдіреді |
Кубоктармен марапаттау
|
ДК экраны кубоктар
микрофон парақша стикер |
2