Өткенді
пысықтау
-«Менің өмірімдегі сандар»
ойыны
Алдарыңа 6 қарындаш
алыңдар.
Енді осы қарындаштармен Рим
цирларын құрап мен қойған сұрақтарға жауап
құрастырасыңдар
Бүгін бізде неше
сабақ?
Математика нешінші
сабақ?
Сыныпта неше ұл
бар?
Сыныпта неше қыз
бар?
Нешінші сыныпта
оқисың?
Біздің сынып нешінші қабатта
орналасқан?
Бүгін аптаның нешінші
күні?
«Жүгірме диктант»
ойыны
1-қатар
2-қатар
3-қатар
Жүгірушілер
таңдалады.
Жүгіруші парақта жазылған
рим
цифрасын оқып, өз тобына жүгіріп айтып
отырады.
ІҮ, ҮІІ, Х, ІІІ, ІХ, ХІІ,
ҮІІІ.
«Ой
қозғау»
Жұмбақ
шешу
Тық-тық ұрып
Шегесін қадап,
Мезгілді саған
Айтады
санап.
-Дұрыс, сағат
Сағат ненің өлшем
бірлігі?
Әрине уақыттың
-жыл мезгілдерін айтып
беріңдер
Ендеше бүгінгі тақырып не туралы болуы
мүмкін?
Әрине Уақыт.уақыт
бірліктері.
1-тапсырма
Жұптық
жұмыс
«Ойлан, жұптас, бөліс»
әдісі
Уақыт бірліктері арасындағы
байланысты жазу
Дескриптор:
- Уақыт бірліктері арасындағы
байланысты толықтырады. (2
б)
-Балалар,бағана айтып өткендей тәуліктің 4 бөлігі
бар. Ол таңертең, күндіз, кеш, түн
Әр бөлікте не
істейміз?
Сергіту
сәті
«Күнделікті
әрекетім» Балалар таңертең тұрғаннан мектепке
келгенге дейінгі іс әрекетін қимылмен жасап
көрсетеді
2-тапсырма
Жеке жұмыс
Апта күндерін атауларын
жаз
Дескриптор:
-апта күндерінің атауларын жазады
(2б)
3-тапсырма
Оқулықпен
жұмыс
|