Оқушының аты-жөні:
Сыныбы:
Әдебиеттік оқу пәні бойынша жиынтық бағалау тапсырмасы №3
«Уақыт» ортақ тақырыбы бойынша
Оқу
мақсаты: 3.1.1.1 шығарманың маңызды тұстарын анықтау үшін ашық
сұрақтар қою және жауап беру
3.1.5.1 өз ойы мен
сезімін көркем-бейнелі сөздерді қолдана отырып
жеткізу
3.2.1.2 шығарманы іштей
саналы түрде түсініп, көз жүгіртіп, шолып, түртіп алып, қажетті
ақпаратты тауып, белгі қойып, сын тұрғысынан бағалап
оқу
3.3.2.1* шығарма
кейіпкеріне хат, ертегі (кейіпкер қосу, соңын өзгерту), өлең (төрт
жолды), әңгіме (оқығаны, көргені бойынша)
жазу
Бағалау
критерийі: Білім
алушы
-шығарманың маңызды тұстарын анықтау үшін ашық сұрақтар
қояды және жауап береді
-өз ойы мен сезімін
көркем-бейнелі сөздерді қолдана отырып
жеткізеді
-шығарманы іштей саналы
түрде түсініп, көз жүгіртіп, шолып, түртіп алып, қажетті ақпаратты
тауып, белгі қойып, сын тұрғысынан бағалап
оқиды
-шығарма кейіпкеріне хат,
ертегі (кейіпкер қосу, соңын өзгерту), өлең (төрт жолды), әңгіме
(оқығаны, көргені бойынша)
жазады
Ойлау дағдыларының
деңгейі: қолдану
Орындау уақыты: 20 минут
Тыңдалым және
айтылым
Мәтінді мұқият
тыңда.
Асыл уақыт
Асан мен Үсен – егіздер. Олар уақыттың қадірін әртүрлі түсінетін.
Асан әр минутын тиімді пайдалануға тырысса, Үсен кейде уақытын
босқа өткізіп алатын.
Бір күні мұғалім сабақта:
— Балалар, ертең мектепте үлкен жоба таныстырылады. Дайындалуға бір
күн уақыт беріледі, — деді.
Асан бірден жоспарын құрып, материалдар іздей бастады. Ал Үсен
теледидар қарап, уақыттың қалай өткенін байқамай қалды.
Келесі күні Асанның жобасы үздік деп танылды. Үсен қатты өкінді. Ол
уақытты дұрыс пайдаланудың қаншалықты маңызды екенін
түсінді.
1-тапсырма: Сұрақтарға жауап бер.
1) Асан өз жобасына қалай
дайындалды?
a) Достарынан көмек сұрады
b) Жоспар құрып, материалдар іздеді
c) Соңғы сәтте ғана дайындалды
d) Уақытты босқа өткізді
2) Үсен уақытын дұрыс пайдаланғанда, оқиға қалай өзгерер еді?
![]()
2-тапсырма: «Уақыт-баға жетпес байлық» дегенді қалай түсінесің? Өз ойыңды көркем-бейнелі сөздерді қолдана отырып, жеткіз.
3-тапсырма: Уақытты тиімді пайдаланудың маңызды екенін көрсететін сөйлемді тауып, астын сыз.
Жазылым:
1-тапсырма: Тыңдалым бойынша берілген мәтіндегі кейіпкер Үсенге хат жаз. Хатыңда
кейіпкерге уақытты тиімді пайдалану туралы кеңес бер.

|
Бағалау критерийі |
Тапсырма |
Дескриптор Білім алушы |
Балл |
|
шығарманың маңызды тұстарын анықтау үшін ашық сұрақтар қояды және жауап береді |
№1 |
Бірінші сұрақтың жауабын белгілейді |
1 |
|
Екінші сұрақтың жауабын жазады |
1 |
||
|
өз ойы мен сезімін көркем-бейнелі сөздерді қолдана отырып жеткізеді |
№2 |
Ойын жүйелі жеткізеді |
1 |
|
Көркем-бейнелі сөздерді қолданады |
1 |
||
|
Сөйлеу барысында тілдік нормаларды сақтайды. |
1 |
||
|
шығарманы іштей саналы түрде түсініп, көз жүгіртіп, шолып, түртіп алып, қажетті ақпаратты тауып, белгі қойып, сын тұрғысынан бағалап оқиды |
№3 |
Қажетті сөйлемді тауып, астын сызады |
1 |
|
шығарма кейіпкеріне хат, ертегі (кейіпкер қосу, соңын өзгерту), өлең (төрт жолды), әңгіме (оқығаны, көргені бойынша) жазады |
№4 |
Кейіпкерге өзіндік көзқарасын білдіріп, хат жазады |
1 |
|
Хаттың құрылымын сақтайды |
1 |
||
|
Сөйлем құрылымын сақтайды |
1 |
||
|
Орфографиялық, пунктуациялық нормаларды сақтап жазады.(3 қатеден көп емес) |
|||
|
Барлығы |
|
|
10 |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Уақыт тарауы бойынша жиынтық бағалау тапсырмасы
Уақыт тарауы бойынша жиынтық бағалау тапсырмасы
Оқушының аты-жөні:
Сыныбы:
Әдебиеттік оқу пәні бойынша жиынтық бағалау тапсырмасы №3
«Уақыт» ортақ тақырыбы бойынша
Оқу
мақсаты: 3.1.1.1 шығарманың маңызды тұстарын анықтау үшін ашық
сұрақтар қою және жауап беру
3.1.5.1 өз ойы мен
сезімін көркем-бейнелі сөздерді қолдана отырып
жеткізу
3.2.1.2 шығарманы іштей
саналы түрде түсініп, көз жүгіртіп, шолып, түртіп алып, қажетті
ақпаратты тауып, белгі қойып, сын тұрғысынан бағалап
оқу
3.3.2.1* шығарма
кейіпкеріне хат, ертегі (кейіпкер қосу, соңын өзгерту), өлең (төрт
жолды), әңгіме (оқығаны, көргені бойынша)
жазу
Бағалау
критерийі: Білім
алушы
-шығарманың маңызды тұстарын анықтау үшін ашық сұрақтар
қояды және жауап береді
-өз ойы мен сезімін
көркем-бейнелі сөздерді қолдана отырып
жеткізеді
-шығарманы іштей саналы
түрде түсініп, көз жүгіртіп, шолып, түртіп алып, қажетті ақпаратты
тауып, белгі қойып, сын тұрғысынан бағалап
оқиды
-шығарма кейіпкеріне хат,
ертегі (кейіпкер қосу, соңын өзгерту), өлең (төрт жолды), әңгіме
(оқығаны, көргені бойынша)
жазады
Ойлау дағдыларының
деңгейі: қолдану
Орындау уақыты: 20 минут
Тыңдалым және
айтылым
Мәтінді мұқият
тыңда.
Асыл уақыт
Асан мен Үсен – егіздер. Олар уақыттың қадірін әртүрлі түсінетін.
Асан әр минутын тиімді пайдалануға тырысса, Үсен кейде уақытын
босқа өткізіп алатын.
Бір күні мұғалім сабақта:
— Балалар, ертең мектепте үлкен жоба таныстырылады. Дайындалуға бір
күн уақыт беріледі, — деді.
Асан бірден жоспарын құрып, материалдар іздей бастады. Ал Үсен
теледидар қарап, уақыттың қалай өткенін байқамай қалды.
Келесі күні Асанның жобасы үздік деп танылды. Үсен қатты өкінді. Ол
уақытты дұрыс пайдаланудың қаншалықты маңызды екенін
түсінді.
1-тапсырма: Сұрақтарға жауап бер.
1) Асан өз жобасына қалай
дайындалды?
a) Достарынан көмек сұрады
b) Жоспар құрып, материалдар іздеді
c) Соңғы сәтте ғана дайындалды
d) Уақытты босқа өткізді
2) Үсен уақытын дұрыс пайдаланғанда, оқиға қалай өзгерер еді?
![]()
2-тапсырма: «Уақыт-баға жетпес байлық» дегенді қалай түсінесің? Өз ойыңды көркем-бейнелі сөздерді қолдана отырып, жеткіз.
3-тапсырма: Уақытты тиімді пайдаланудың маңызды екенін көрсететін сөйлемді тауып, астын сыз.
Жазылым:
1-тапсырма: Тыңдалым бойынша берілген мәтіндегі кейіпкер Үсенге хат жаз. Хатыңда
кейіпкерге уақытты тиімді пайдалану туралы кеңес бер.

|
Бағалау критерийі |
Тапсырма |
Дескриптор Білім алушы |
Балл |
|
шығарманың маңызды тұстарын анықтау үшін ашық сұрақтар қояды және жауап береді |
№1 |
Бірінші сұрақтың жауабын белгілейді |
1 |
|
Екінші сұрақтың жауабын жазады |
1 |
||
|
өз ойы мен сезімін көркем-бейнелі сөздерді қолдана отырып жеткізеді |
№2 |
Ойын жүйелі жеткізеді |
1 |
|
Көркем-бейнелі сөздерді қолданады |
1 |
||
|
Сөйлеу барысында тілдік нормаларды сақтайды. |
1 |
||
|
шығарманы іштей саналы түрде түсініп, көз жүгіртіп, шолып, түртіп алып, қажетті ақпаратты тауып, белгі қойып, сын тұрғысынан бағалап оқиды |
№3 |
Қажетті сөйлемді тауып, астын сызады |
1 |
|
шығарма кейіпкеріне хат, ертегі (кейіпкер қосу, соңын өзгерту), өлең (төрт жолды), әңгіме (оқығаны, көргені бойынша) жазады |
№4 |
Кейіпкерге өзіндік көзқарасын білдіріп, хат жазады |
1 |
|
Хаттың құрылымын сақтайды |
1 |
||
|
Сөйлем құрылымын сақтайды |
1 |
||
|
Орфографиялық, пунктуациялық нормаларды сақтап жазады.(3 қатеден көп емес) |
|||
|
Барлығы |
|
|
10 |
шағым қалдыра аласыз













