Материалдар / Уақытты білейік

Уақытты білейік

Материал туралы қысқаша түсінік
1.Жалпы уақыт өлшеуіштері туралы бағдар беру. 2.Төрт жыл мезгілі, ай, апта күндері, күндізгі, түнгі мезгілді қамтитын 24 сағаттың да уақыт өлшеуіштері екендігіне мағлұмат бере отырып, уақытты бағдарлай білу дағдыларын дамыту.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Қазан 2018
581
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады





Дүниетану Мектеп : А.Қарсақбаев атындағы орта мектеп Мұғалімнің аты – жөні :Сейделбекова М.К Қатысқандар саны :Күні : 13.09.2018 Қатыспағандар саны :Сынып : 4 «Г»
Сабақ тақырыбыФизикалық карта. Масштаб.
Сабақ мақсатыТақырыптың мазмұндылығымен танысады, түсініп оқуға, ойын жеткізе білуге үйренеді, тапсырмаларды дұрыс құруға, ойын тиянақтай білуге қалыптастыру.
Жетістік критерийлеріТақырыптың мазмұндылығымен танысады, түсініп оқуға, ойын жеткізе білуге үйренеді, тапсырмаларды дұрыс құруға, ойын тиянақтай білуге қалыптасады.
Құндылықтарды дарытуБалаларды еңбекқорлыққа,ата-аналарына әрдайым көмектесуге тәрбиелеу.
Пәнаралық байланыстарЕңбекке баулу сабағымен байланыстыру.
АКТ қолдану дағдыларыАй мектеп
Алдыңғы білімКарта туралы түсініктері бар.
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдеріСабақтағы жоспарланған іс - әрекетРесурстар




















































1.ҰйымдастыруПсихологиялық ахуал«Жүректен – жүрекке» шеңбері

-Әрбір еркелетіп айтатын есім гүлге ұқсайды. Гүлдердің бәрі әдемі: раушан да, қызғалдақ та, бәйшешек те бәрі де өзінше керемет, бәрі де адамға қуаныш сыйлайды. Біздің есіміміз де осындай керемет! Топқа бөлу.Геометриялық фигуралар үлестіріледі.

Қызығушылықты ояту.Жергілікті жердің сұлбасы бойынша бағдарды тез анықтауға болады. Картада ең үлкен аумақ кескінделеді. Физикалық картада аумақ пен айдынның жалпы кескіні бейнеленеді. Картада масштабы жергілікті жерді толықтай бейнелеуге мүмкіндік жасайды.

Оқулықтағы тапсырмаларды орындау.Топқа тапсырма.1-топ. Карта туралы түсінік.2-топ. Карта масштабын түсіндіру.3-топ. Кескін картаға тоқталу.






















Сабақтың соңы5 минБББ кестесі



Үйге тапсырма: мазмұндау
Саралау– оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетеді жоспарлайсыз ? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз ?Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз ?Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
Дарынды оқушыларға Үлгерімі төмен оқушыларға





Оқушыларды әр тапсырма сайын "От шашу", "Бас бармақ", "Бағдаршам" тәсілдері арқылы ынталандырып отырдым.Әр тапсырманы орындаған сайын қандай мақсатқа жеткенімізді сұрап отырдым. Сабақ соңында « Білім ағашы » кері байланыс жасадым.Сабақ ортасында оқушылардың денсаулық сақтауына байланысты сергіту сәті орындалды.
Сабақ бойынша рефлексия





13.09.2018ж





















Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ