Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Уақыттың адам өмірінің маңызы
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Бөлім |
Саяхат |
||||
Пәні: |
Жаратылыстану |
||||
Күні: |
|
||||
Педагогтің аты-жөні: |
Балсерикова Алия |
||||
Сынып: 1 |
Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
||||
Сабақтың тақырыбы |
Уақыттың адам өміріндегі маңызы |
||||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
1.4.3.1 уақыттың маңыздылығын түсіндіру |
||||
Сабақтың мақсаты |
Адам өмірінде уақыттың маңызы қандай екенін түсіну |
||||
Р.Л Сабақ барысы |
|||||
Сабақтың кезеңі/уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы (3 мин) |
Ұйымдастыру кезеңі: Психологиялық ахуал орнату. «Қал қалай?» ойыны 1.Қалдарың қалай? 2.Жүріс қалай? 3.Жүгіріс қалай? 4.Алғанда қалай?(алдыға қарай алақан жаю) 5.Бергенде қалай? (алдыға қарай алақанды төмен қарату) 6.Түнгі ұйқы қалай? (екі алақанын біріктіріп бір бетіне апарады) 7.Ойнағанда қалай? 8.Ұрысқанда қалай? 9.Көңіл –күй қалай? |
Оқушылар сабаққа назар аударады.
1.Осылай (басбармақтарын көрсетеді) 2.Осылай (бір орындарында жүреді) 3.Осылай (бір орындарында жүгіреді) 4.Осылай (екі қолдарымен алуды көрсетеді) 5.Осылай (екі қолдарымен беруді көрсетеді) 6.Осылай (екі алақандарын қосып, беттеріне қойып ұйықтаған болады) 7.Осылай (қолдарын шапалақтайды) 8.Осылай (басбармақтарын төмен қаратады) 9.Осылай (езулерін екі қолмен күліп көрсетеді) |
Мадақтау Жарайсың!, Керемет! Жақсы! Талпын! |
|
|
Сабақтың ортасы (5 мин) 11 мин |
«Ой қозғау» Уақыт дегенді қалай түсінесің? Уақытты анықтауға бола ма? Сабақтың тақырыбы мен мақсатын хабарлау Адам өмірінде уақыттың маңызы қандай екенін түсінесің
1-тапсырм Ұжымдық жұмыс «Бақыла» әдісі Суреттегі жануарлар қалай қозғалады? Бір жерден екінші жерге алдымен қай жануар жетеді? Қай жануар уақытты үнемдеді? |
Суретке қарап, сұрақтарға жауап береді
1. бірінші сұраққа жауап береді 2.екінші сұраққа жауап береді 3.үшінші сұраққа жауап береді |
Мадақтау Жұлдызша лар Дескриптор: -бірінші сұраққа жауап береді -екінші сұраққа жауап береді -үшінші сұраққа жауап береді |
Оқулық 69,71 -бет Оқулық 70- бет |
|
12 мин Сергіту сәті 2 минут |
2- тапсырма Жұптық жұмыс «Салыстыр» әдісі Оқушылар кітап оқуға және тамақтануға қанша уақыт жұмсады? «Кадр» ойыны Әртүрлі түсте жасалған қимыл –қозғалысты бейнелейтін суреттерді кезек – кезек көрсету. |
1. кітап оқуға жұмсалған уақытты анықтайды 2.тамақтануға жұмсалған уақытты анықтайды Көрсетілген суреттегі қимыл –қозғалысты жасайды |
«Комментарий» арқылы Дескриптор: -кітап оқуға жұмсалған уақытты анықтайды -тамақтануға жұмсалған уақытты анықтайды «Басбармақ» арқылы |
Оқулық 5-тапсырма 70-бет Әртүрлі түстегі суреттер |
|
6 мин
|
3 – тапсырма Жеке жұмыс «Саған сұрақ» әдісі Бір күнге арналған күн тәртібін құрастыр. |
1. таңертеңгі жуыну мен жаттығуға кететін уақытты жазады 2.мектептегі кететін уақытты жазады 3.түскі асқа кететін уақытты жазады 4.үй тапсырмасын орындауға кететін уақытты жазады 5. кешкі тамақтануға кететін уақытты жазады |
«Отшашу» арқылы бір-ірін бағалау Дескриптор: -таңертеңгі жуыну мен жаттығуға кететін уақытты жазады -мектептегі кететін уақытты жазады -түскі асқа кететін уақытты жазады - үй тапсырмасын орындауға кететін уақытты жазады - таңертеңгі жуыну мен жаттығуға кететін уақытты жазады -мектептегі кететін уақытты жазады -түскі асқа кететін уақытты жазады -кешкі тамақтануға кететін уақытты жазады |
Дәптер қаламсап |
|
Сабақтың соңы Рефлексия 7 мин |
Кері байланыс «Ай әдісі» әдісі (Бағалау) Бүгінгі сабақты толық түсіндім (9,10 ) Бүгінгі сабақты түсіндім, сұрағым бар(7,8 ) Бүгінгі сабақты түсінбедім (5,6 )
|
Бүгінгі сабақтан алған білімдерін сабақ бойына орындаған тапсырмасының нәтижесіне қарай жинаған жұлдыздарын санап, анықтайды. |
Мадақтау Жарайсың!, Керемет! 770 ₸ - Сатып алу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |