Материалдар / Ыбырай алтынсарин
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ыбырай алтынсарин

Материал туралы қысқаша түсінік
Ыбырай Алтынсарин өмірбаяны
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
17 Қараша 2020
312
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

6 сынып.БЖБ№1
« Пропорция және Рационал сандар» бөлімі бойынша жиынтық бағалау

Тапсырма І нұсқа орындалу уақыты 25 минут
1.15; 10; 20; 7,5. берілген сандарды пайдаланып, пропорция құрастырып жаз. 1 балл
2.Берілген жұмысты 8 жұмысшы 12 күнде бітіреді. Ал 6 жұмысшы осы жұмысты неше
күнде бітіреді. 3 балл
3.Велосипедтің дөңгелегінің радиусы 0,5м болса, осы дөңгелек 12 рет айналғанда неше метр
жол жүреді? Мұндағы π ≈ 3,14. 3балл
4.Жер бетіндегі 270 км арақашықтық картада 1,8 см-ге сәйкес келеді. Осы картадағы
3,2 см кесіндіге жер бетіндегі неше километр арақашықтық сәйкес келеді? Масштабты
табыңыз. 3балл
1
8
5. -20; - 3;1;-10; 4;1,7; 3; -605;-16; 2,96; 15; 9; мына сандардың қандай жиынға тиісті екенін
анықтап жазыңдар.3балл
a) Q:
b) Z:
c) N:
6. Мына сандарды салыстырыңдар.2 балл
-10 және 1; -5 және -2; |−12|және|12|; |−6|және |5|

Тапсырма ІІ нұсқа
1.7,2; 16,2; 16; 36 берілген сандарды пайдаланып, пропорция құрастырып жаз. 1 балл
2.Берілген жұмысты 6 жұмысшы 16 күнде бітіреді. Ал 8 жұмысшы осы жұмысты неше күнде
бітіреді. 3 балл
3.Велосипедтің дөңгелегінің радиусы 1,2м болса, осы дөңгелек 8 рет айналғанда неше метр
жол жүреді? Мұндағы π ≈ 3,14. 3балл
4.Жер бетіндегі 180 км арақашықтық картада 1,2 см-ге сәйкес келеді. Осы картадағы
3,2 см кесіндіге жер бетіндегі неше километр арақашықтық сәйкес келеді? Масштабты
табыңыз. 3балл
1
8
5. -22; - 5;2;-18; 4;1,4; 7; -69;-16; 12,96; 15; -9; мына сандардың қандай жиынға тиісті екенін
анықтап жазыңдар.3балл
a) Q:
b) Z:
c) N:
6. Мына сандарды салыстырыңдар..2 балл
-9 және 3; -7 және -4; |−16|және|16|; |−8|және |5|

Бағалау критерийі

Тапсырма


Пропорцияның негізгі
қасиетін қолданады.

1

Шамалары тура және кері
пропорционалдықпен
байланысты есептерді
шығарады.

2

Шеңбер ұзындығының
формуласын есеп шығаруда
қолданады.
Арақашықтық және
ұзындықтар арқылы
масштабты табады.

3

4

Сандардың берілген жиында
жататынын анықтайды

5

Сандарды салыстырады

6

Жалпы балл:

Дескриптор
Білім алушы
екі пропорция құрастырады
шамалардың тәуелділігін ажыратады
шарты бойынша пропорция құрады
шартқа сәйкес есептің жауабын
табады
шеңбер ұзындығының формуласын
қолданады
дөңгелектің ұзындығын табады
арақашықты табады
пропорция құрады
арақашықтықты табады
масштабты табады
натурал сандарды таңдайды
бүтін сандарды таңдайды
рационал сандарды таңдайды
Теріс сандарды салыстырады
Модульдегі сандарды салыстырады

Балл
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
15

8-Сынып.
БЖБ№1. «Квадрат түбір және иррационал өрнек»
1-нұсқа
12
1. Иррационал сандарды теріп жазыңыз: 19; − ; 17 ; 5,639; 16 ; 2 2 ;  ; 4,(7)
25
2. Есептеңіз.
81

1)√121 ∙ 2,25; 2) √16; 3)

√2
√98

1

4) − 2 ∙ √(−5)2; 5) √1 7 : √3,5; 6) √169 ∙ 625 ∙ 0,04.

;

3. Бөлшектің бөліміндегі иррационалдықтан арылыңыз:
1)

(4

4. Өрнектің мәнін табыңыз:

15
2√3

;

2)

3
√8 − √5

;

)

2 − 2 6  3 + 50

БЖБ№1. «Квадрат түбір және иррационал өрнек»
2-нұсқа
12
1. Иррационал сандарды теріп жазыңыз:
19; − ; 17 ; 5,639; 16 ; 2 2 ;  ; 4,(8)
25
49

2. Есептеңіз 1).√144 ∙ √25; 2)√16; 3)

√2
√98

7

; 4) −3 ∙ √(−4)2; 5) √1 9 : √3,5; 6)√121 ∙ 625 ∙ 0,04.

3. Бөлшектің бөліміндегі иррационалдықтан арылыңыз:
a)
b)

15
2√3
4

;

√7−√5

;

4. Өрнектің мәнін табыңыз:

(4

)

5 − 2 3  3 + 45

Бағалау критерийлері

Дескриптор

Балл

Тапсырма

Иррационал
сандарды
анықтайды.
Квадрат түбірдің мәнін
есептейді

1

2

Бөлшектің
бөліміндегі
иррационалдықтан
арылады

3

Құрамында квадрат түбірі
бар өрнектердің мәнін
есептеуде квадрат түбірдің
қасиеттерін қолданады.
Жалпы балл:

8 сынып.Геометрия

4

Білім алушы
иррационал сандарды көрсетеді
бірінші өрнекті есептейді
екінші өрнекті есептейді
үшінші өрнекті есептейді
төртінші өрнекті есептейді
бесінші өрнекті есептейді
алтыншы өрнекті есептейді
Бірінші өрнектегі бөлшектің алымын
да бөлімін де бөлімінің түйіндесіне
көбейтеді
түрлендірудің әдісін таңдайды
дұрыс жауап көрсетеді
Екінші өрнектегі бөлшектің алымын да
бөлімін де бөлімінің түйіндесіне
көбейтеді
түрлендірудің әдісін таңдайды
дұрыс жауап көрсетеді
жақшаларды ашады
ұқсас мүшелерді біріктіреді
жауабын жазады

1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
16

БЖБ№1. «Көпбұрыштар. Төртбұрыштарды зерттеу»
1-нұсқа
1. a) Бір төбесінің сыртқы бұрышы 1200 -қа тең дұрыс n-бұрышты көпбұрыштың бұрыш санын
анықтаңыз;
b) Ішкі бұрыштарының қосындысы 7200 -қа тең дұрыс көпбұрыштың қабырғаларының санын
табыңыз.
[3]
2. а) ABCD параллелограмының С төбесінің биссектрисасы AD қабырғасын 4 см және 12 см
кесінділерге бөледі. Параллелограмның периметрін табыңыз.
[3]
b) ABCD параллелограмының А бұрышы 63 , ал оған қарама-қарсы С бұрышы (20х+3) -қа тең.
Белгісіз х-мәнін табыңыз.
0

0

[2]
3. Берілген трапецияның табандары 4см және 6 см болса, онда трапецияның орта сызығын
және оның диагоналі орта сызықты қандай кесінділерге бөлетінін анықта. [4]

Бағалау
критерийлері
Көпбұрыштың
ішкі және сыртқы
бұрыштарының
қосындысының
формулаларын
қолданады.
Параллелограмның
қасиеттерін
қолданып, есеп
шығарады.



1



2b
Үшбұрыштың орта
сызығының
қасиетін есеп
шығаруда
қолданады.
Жалпы балл:

7 сынып. Алгебра.

3

Дескриптор
Білім алушы
дұрыс n-бұрышты көпбұрыштың бұрыш
санын анықтайды
көпбұрыштың ішкі бұрыштарының
қосындысы формуласын қолданады
қабырғаларының санын табады
параллелограмм биссектрисаның қасиетін
колданады
параллелограмның қабырғаларын табады
параллелограмның периметрін табады
параллелограмм бұрыштарының қасиеттерін
қолданады
белгісіз х мәнін табады
сызбасын салады
үшбұрыштың орта сызығының қасиеттерін
қолданады
кесінділерді анықтайды
трапецияның орта сызығын анықтайды

Балл
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
12

Тақырыбы: «Бүтін көрсеткішті дәреже» «Көпмүшелер» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
56

1. Өрнектің мәнін табыңыз: 54 ∙ (52 )3
2. Алгебралық өрнекті ықшамдаңыз:(

?−4
4?

−5 )

−2

∙ 6?6 ?2

3. Жерден күнге дейінгі қашықтық 149500000000 м.
a) Жерден күнге дейінгі қашықтықты метрмен стандарт түрде жазыңыз.
b) Метрмен стандарт түрде жазылған қашықтықтың мәнді бөлігі мен ретін жазып
көрсетіңіз.
с) Метрмен стандарты түрде жазылған қашықтықты км-ге айналдырып жазыңыз.
d) Күн сәулесінің Жерге қанша секундта жететіндігін табыңыз (жарық жылдамдығы
3∙108м/с).
4.Бірмүшені стандарт түрге келтіріңіз және дәрежесін анықтаңыз.
3

2

?)4?2 ?2??2 ; ?)13??? 5 ; в) 4 ? 2 ? 3 ? ∙ (3 ? 3 ? 2 ? 2 ).
1

1

2

3

1

5.Өрнекті ықшамдаңыз.10 + 11 9 ??2 + 5 6 ?2 ?2 − 18 3 ??2 − 3 4 ?2 ?2 − 5 3
Бағалау критерийлері



Бүтін көрсеткішті дәреже
қасиеттерін қолданып,
санды өрнектердің мәндерін
табады

1

Алгебралық өрнектерді
ықшамдау барысында
дәреже қасиеттерін
қолданады

2

Стандарт түрде жазылған
сандарды қолданып есепті
шығарады

Бірмүшені, оның стандарт
түрін және дәрежесін
анықтайды
Көпмүшелерді қосу және
азайту амалдарын
орындайды, жауаптарын
стандарт түрге келтіреді
Барлығы

3

4

5

Дескриптор
Балл Білім алушы
негіздері бірдей дәрежелерді бөлу ережесін
қолданады
дәрежені дәрежеге шығару ережесін қолданады
негіздері бірдей дәрежелерді көбейту ережесін
қолданады
бөліндіні дәрежеге шығару ережесін қолданады
дәрежені дәрежеге шығару ережесін қолданады
1көбейтіндіні дәрежеге шығару ережесін
қолданады
өрнекті ықшамдайды
cанды стандарт түрде жазады
стандарт түрде жазылған қашықтықтың мәнді
бөлігін табады
стандарт түрде жазылған қашықтықтың ретін
көрсете алады
шамаларды бір өлшем бірліктен екінші өлшем
бірлікке айналдырады
Бірмүшелерді стандарт түрге келтіреді;

Балл

Бірмүшелердің дәрежесін анықтайды;

1

Ұқсас мүшелерін табады,
Қосу және азайту амалдарын орындайды;

1
1

стандарт түрге келтіреді.

1
16

1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1

7сынып.


№1
3балл

Геометрияның алғашқы мәліметтері» бөлімі
бойынша жиынтық бағалау. ЖБ№1
І нұсқа
тапсырма
Суреттегі барлық сәулелерді жазыңыз:

Суреттегі барлық кесінділерді жазыңыз:
______________________________
Суреттегі барлық түзулерді жазыңыз:

№2
3балл

Суретте КР=10,5см және КС =

4
КР болса, КС мен CР-ды табыңыз.
7

№3
3балл

(2 х + 24 )0

560

А) 3-сурет бойынша белгісіз х айнымалысының мәнін және KOL бұрышының мәнін
табыңыз.
Ә) 4-ші суретті пайдаланып төмендегі тапсырмаларды орындаңыз:
1. GAL бұрышына вертикаль болатын бұрышты жазыңыз.
2. GAL = 1350 болса, FAB -ның градустық өлшемін табыңыз.
____________________________________________________
0
2балл 2. GAL = 135 болса, FAB-ның градустық өлшемін табыңыз.

Жалпы балы

11

«Геометрияның алғашқы мәліметтері» бөлімі
бойынша жиынтық дескрипторы
Бағалау критерийлері
Сызба бойынша
геометриялық фигураларды
анықтайды
Мәтін есепті шығаруда
кесінділерді өлшеу
аксиомаларын қолданады
Есептер шығаруда сыбайлас
және вертикаль
бұрыштардың қасиеттерін
қолданады.


1

2




Барлығы

Дескриптор
Білім алушы
Барлық сәулелерді жазып көрсетеді
Барлық кесінділерді жазып көрсетеді
Барлық түзулерді жазып көрсетеді
ВС(КС)-ның мәнін табады
CN(CP)-ді BN(KP) және BC(KC)
арқылы өрнектейді
CN(CP)-нің мәнін табады.
Өрнекті құрады
Белгісіз Х айнымалысының мәнін
табады.
KOL бұрышының мәнін табады
GAL бұрышына вертикаль болатын
бұрышты табады
FAB -ның градустық өлшемін табады.

Балл
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
11

11 сынып. Алгебра және анализ бастамалары

1. Берілген у=5-x2 және у=(x-1)2 функцияларының графиктерімен шектелген
дененің ауданын табыңдар.4балл
2.f(x)=5x+7x2;функциясы үшін графигі
функцияны табыңдар.(3балл,)

M(1;15) нүктесі арқылы өтетін алғашқы

3.Бөліктеп интегралдау әдісімен есептеп табыңдар. а).
3.жаңа айнымалы енгізу арқылы есептеңдер. b).
2

 x  cos xdx

∫ ?(1 + ?)

4

(2балл)

?? (3балл)

8

4. f(x)=4+Вx2 функциясы берілген ∫0 ?(?)?? = 3 шартын қолданып В-ның мәнін
табыңдар.(3балл)

Бағалау критерийі



Қисық сызықты
трапецияның ауданын
табуда

1

Дескриптор
Білім алушы
графиктерімен шектелген дененің сызбасын салады
Кесіндіні табады;
Ньютон-Лейбниц формуласын қолданады;
ауданның мәнін есептейді;

Алғашқы функцияны
табуға берілген
тапсырмада..

2

Бөліктеп интегралдау және
жаңа айнымалы енгізу әдісін
қолданып есептейді.

3
а)

Тұрақты шаманың мәнін табады.
бөліктеп интегралдау әдісін қолданады;
анықталмаған интегралды есептейді;
жаңа айнымалы енгізу әдісін қолданады;
3
b)

Анықталған интегралдың
қасиеттерін пайдаланып,
белгісіздің
мәнін табады
Барлығы:

Алғашқы функцияны құрады
Айнымалының мәндерін қояды

4

шектерін дұрыс қояды;
анықталмаған интегралдың мәнін табады;
алғашқы функцияны табады;
анықталған интегралды есептейді;
В-ның мәнін табады.

Геометрия.11 сынып. БЖБ№1

Балл
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
15

1. Төменде көпжақтың жазбасы берілген.

а) Жазба бойынша көпжақтың суретін салыңыз.
c) Берілген көпжақтың толық бетінің ауданын табыңыз.
2. Дұрыс үшбұрышты пирамиданың табан қабырғасы 6 см, ал биіктігі
√13 см. Пирамиданың бүйір қырын табыңыз.

3. А1 А2 А3 А4 А11А12 А13А14 тік призмасының табаны тең бүйірлі трапеция. Трапецияның
табандары 4 және 14. Призманың бүйір қыры 5√3. Призманың А11 А3 диагоналі табан
жазықтығымен 300 бұрыш жасайды.

1

а) Трапецияның бүйір қабырғасы 13 болатынын көрсетіңіз.
b) Призманың толық бетінің ауданын табыңыз.

Бағалау критерийі
Жазба бойынша
көпжақты құрады
Призманың толық бетінің
ауданын табады

Пирамиданың
элементтерін табады

Призманың элементтерін
табады


1a
1b

Дескриптор
Білім алушы
табаны тікбұрышты үшбұрыш болатын тік
призманы салады;
призма табанының гипотенузасын табады;
призманың бүйір жақтарының аудандарын
табады;
призманың толық бетінің ауданын табады;

2



пирамида
табанының
биссекстрисасын/
медианасын/биіктігін табады;
пирамиданың табанына сырттай сызылған
шеңбердің радиусын табады;
пирамиданың бүйір қырын табады.
призма табанының диагоналін табады;
призма табанының биіктігін табады;
трапецияның бүйір қабырғасын табады;

Призманың толық бетінің
ауданын табады



призманың табанының ауданын табады;
призманың бүйір бетінің ауданын табады;
призманың толық бетінің ауданын табады;

барлығы

Балл
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
13
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!