Ыбырай Алтынсарин Малды пайдаға жарату

Тақырып бойынша 31 материал табылды

Ыбырай Алтынсарин Малды пайдаға жарату

Материал туралы қысқаша түсінік
Әртүрлі әдіс-тәсілдермен бөлістім
Материалдың қысқаша нұсқасы

Білім беру ұйымының атауы

Пәні:

Әдебиеттік оқу

Бөлім:

Жақсыдан үйрен, жаманнан жирен

Педагогтің аты-жөні:


Күні:




Сынып:

3

Сабақтың тақырыбы:

17 сабақ.. Жақсыдан үйрен.Малды пайдаға жарату. Ыбырай Алтынсарин

Оқу бағдарламасына сәйкес

Оқыту мақсаты:

3.2.4.1 өлең, мысал, нақыл сөз, аңыз, бата, әңгіменің жанрлық ерекшеліктерін анықтау

3.2.6.1 кейіпкердің портретін сипатта, оның іс-әрекеті, мінез-құлқының өзгеру себептерін мәтіннен тауып, бағалау

Сабақтың мақсаты

Шығарманың тақырыбын анықтау және негізгі ойды білдіріп тұрған мәтін бөлігін, тірек сөздерді табады

Құндылықтар

Ар-ұят: кішіге ізет, үлкенге құрмет көрсетеді

Сабақтың барысы

Сабақтың

кезеңі//

уақыты

Педагогтіңәрекеті

Оқушыныңәрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақ

тың басы

5 минут











Өткенді пысықтау

5 минут



















Сабақ

тың ортасы

24 минут





















Сергіту сәті

2 минут

























































Сабақты қорыту

6минут




Ұйымдастыру кезеңі

Сабаққа психологиялық дайындық

«Амандасу» әдісі


Үй тапсырмасын тексеру

«Кассета» әдісі Жақсылық жасау – борышың. Баланың айласы. Ыбырай Алтынсарин Жақсылыққа жамандық бар ма? Жақсылық жасау дегенді қалай түсінесің?

Бұл сұраққа мәтін кейіпкерлері қалай жауап берген?

Мәтінді оқып,мазмұнын айт





Жаңа тақырып

Сабақтың тақырыбы мен мақсатын жариялау

«Goole»әдісі

Ыбырай Алтынсарин «Малды пайдаға жарату» әңгімесі бейнебаянын көрсету 1. Берілген тірек сөздердің кімге қатысты айтылғанын тап. Осы қатарды тағы қандай сөздермен толықтырар едің?

Қостанай өңірі

«Қазақ хрестоматиясы» ұстаз ағартушы

Ж/Ы: Жазушы.Ақын



2-тапсырма

Мәтінді түсініп оқы. «Малды пайдаға жарату» мәтіні



ЕБҚ

Малдың адамға қандай пайдасы бар?



Жұптық жұмыс 3-тапсырма Үйшінің бай екенін кімнің сөзінен аңғардыңдар?
Ж: Көршісінің



ЕҚБ

Ата-анаға не үшін көмек беру керек? Сен өз ата-анаңа қандай көмек беріп жүрсің?

4-тапсырма. Ол тапқан малын қайда жұмсайды екен?

Төмендегі сызбаны пайдаланып, жауап бер Ж: Тапқан малды пайдаға жарату деген ата-анаға көмек беру,баланың пайдасына жарату.



5-тапсырма

Сөздердің арасына байланыс сызықтарын жүргіз.

БПрямая со стрелкой 1 Прямая со стрелкой 2 орыш парыз

Прямая со стрелкой 3 Пайыз

ӨПрямая со стрелкой 4 сім көбею

міндет



6-тапсырма

«Микрофон» әдісі

Мәтіндегі оқиғаға сенің көзқарасың қандай?

Ата-ананың алдындағы борыш дегенді қалай түсінесің?


7-тапсырма

Сызбаны пайдаланып, мәтіндегі тірек сөздерді ата. Осы сөздердің ішіндегі ең бастысы қайсысы деп ойлайсың? Түсіндір




Жылы лебіздер айтады









Өткен тақырыпты пысықтайды.


Сұрақтарға жауап береді.







.



Мәтінді оқиды





Бейнебаян көреді



Суретпен жұмыс










Бірге қимыл жасайды





Жеке жұмыс жасайды




Тапсырманы орындайды






Өз ойын айтады





Сұрақтарға жауап береді










Тапсырманы орындайды







Өз ойын айтады




Тапсырманы орындайды



Мадақтау арқылы бағалап отыру

ҚБ «баскетбол»


Дескриптор:

Сұрақ қойған, жауап береді-1б Мәтінді оқып мазмұнын айтады-1б






Жарайсыңдар!







Дескриптор:

Берілген тірек сөздердің кімге қатысты айтылғанын табады-1б

Сұрақтарға жауап береді-1б





Дескриптор:

Мәтінді түсініп оқиды-1б

Мазмұнын айтады-1б





Дескриптор:

Тапсырманы орындайды -1б



Дескриптор:

Үйшінің бай екенін көрсететін тірек сөздерді табады-1б




Дескриптор:

Өз ойын анық жеткізе алады-1б



Дескриптор:

Сұрақтарға жауап береді-1б

Сызбаны пайдаланып, жауап береді -1б





Дескриптор:

Сөздердің арасына байланыс сызықтарын жүргізеді-1б




Дескриптор:

Сұрақтарға жауап береді-1б

Қорытынды жауап айтады-1б




Мәтіндегі оқиғаға сенің көзқарасын айтады-1б Сызбаны пайдаланып, мәтіндегі тірек сөздерді атайды-1б


Музыка

Қозғалыстар






Қима парақ




оқулық








https://www.youtube.com/watch?v=pqoGbKnHEj8





оқулық








Маркер



Қимылдар









Суреттер



















Заттардың суреттері







Оқулық




Маркер

Суреттер



Заттардың суреттері





оқулық

Кері байланыс

2 минут


Кері байланыс:


Үй тапсырмасы:

«Малды пайдаға жарату» мәтінін оқып, мазмұнын айт



Кері байланыс береді





«Білім гүлі» әдісі








Кері байланыс парақшалары




Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
13.03.2025
224
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі