Материалдар / Ыбырай Алтынсарин «Қыпшақ Сейітқұл» Сейітқұл-еңбек адамы.

Ыбырай Алтынсарин «Қыпшақ Сейітқұл» Сейітқұл-еңбек адамы.

Материал туралы қысқаша түсінік
ашық сабақ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
07 Қараша 2018
841
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспары
Сабақ : №1Мектеп:
Күні: Мұғалім:
Сынып: 5Т1Қатысқан оқушылар саны:Қатыспағандар
Сабақтың тақырыбы:Ыбырай Алтынсарин «Қыпшақ Сейітқұл» Сейітқұл-еңбек адамы.
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары:Т/Ж 4 Көркем шығармалардан шағын көлемді үзінділерді мәнерлеп оқу, жатқа айту Т/Ж1 Әдеби шығарманың жанрына қарай фабуласы мен сюжеттік дамуын сипаттау.Т/Ж3Көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашу(5.Т/Ж2) Әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтау.
Сабақ мақсаты:Оқушылардың барлығыӨз бөлігін негізі оқиғаларын баяндайды.Композициялық құрылымын біршама анықтады.Образдарды кейбір аспектілер бойынша талдадыҚұрылымды эсседе шығарманың идеясын біршамаОқушылардың көпшілігіӨз бөлігін мазмұнын баяндайдыКомпозициялық құрылымын негізінен анықтадыОбраздарды көпшілігі аспектілер бойынша талдадыҚұрылымды эсседе шығарманың идеясын көпшілігі ашты.Оқушылардың кейбіріӨз бөлігін детальді баяндайдыКомпозициялық құрылымын толық анықтады. Образдарды толық аспектілер бойынша талдады.Құрылымды эсседе шығарманың идеясын толық ашты.

Құндылықтарды игерту: «Мәңгілік ел» идеялары мен азаматтық жауапкершілік «Қыпшақ-Сейітқұл». Сейітқұл-еңбек адамы тақырыбын талқылау арқылы жүзеге асырылады. Өмір бойы оқу қағидасы ақпаратты өздігінен іздеуде, сабақ мақсатын білуде, кері байланыс беруде, рефлексия жасауда, алған білімінің практикалық мәнін түсінуде көрініс табады.
Пәнаралық байланыс:Әдебиет.
АКТ-ны қолдану дағдылары:PowerPoint таныстырылымы қолданылады, материал ғаламтордан алынған .
Тілдік мақсаттар:ГрамматикаОқшау сөздер: қаратпа, қыстырма, одағай сөздер Пән лексикасы және терминология:Барымта, тобыр, шығыр, кент, қарауыл сөздеріДиалог және жазылым үшін қажетті сөз тіркестер:Менің ойымша, біріншіден, екіншіден, менің пайымдауынша

Осыған дейін меңгерілген білімЫбырай Алтынсарин өмірі мен шығармашылығы
Жоспар
Жоспарланатын уақытЖоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттерДереккөздер
Сабақтың басы5 мин

Оқушылар 3 топқа қима қағаздар арқылы бөлінеді. І топ ІІтоп ІІІ топ « Болжау ағашы» әдісі(Тақтада А3 форматта плакат ілініп тұрады, балалар түсінгендерін, елестеткендерін жазады.)Мақсаттармен танысу
  • Ы.Алтынсарин «Қыпшық Сейітқұл». Сейітқұл-еңбек адамы.


  • Сабақ ортасы 10 мин















    5 мин









    10 мин

  • 1-тапсырма
  • Мәтінді оқып, төмендегі тапсырмаларды орындаңыз.
  • «Джигсо» әдісі
  • -Оқушылар 3 топқа бөлінеді. Әр топқа бір мәтіннің 4 бөлігі бөліп беріледі. Оқып болған соң, әр оқушы 1,2,3 – топтарға барады, яғни жаңа топ құрылады. -Әр оқушы келген тобындағы мәтіннің бөлігі туралы айтып түсіндіреді. Тапсырма:І топқаӘңгіме мазмұны бойынша оқушыларға сұрақ құрастыру тапсырылады.1. Қыпшақ Сейітқұл қандай ойға қалды?2. Елді байыту үшін қайда барды?3. Қабырғаның бойына келген Сейітқұл кедейлерге не берді?4. Кедейлер қалай еңбек етті?5. Егіннен шыққан өнімнің артығын қайда апарады?6. Қыпшақ Сейітқұл ел алдында қандай құрметке ие болды?II топқаӘңгімені мазмұндау үшін жоспар құрастыру.1. Отыз үйлі тобырдың қамын ойлаған - Қыпшақ Сейітқұл.2. Торғай жеріндегі Қабырға өзенінің бойына орналасуы.3. Отыз үйлі кедейлермен бірге егін егу.4. Малы көбейіп, бай болу.5. Сейітқұлдың жұрт ағасы атануы.III топқа Әдеби эссе.Адам өмірі тіршілігінің мәні де, сәні де - еңбек. Еңбек адамның ойлау қабілетін дамытады. «Еңбек етсең ерінбей, тояды қарның тіленбей» дегендей әр адам қаншалықты еңбек етсе, соншалықты соның жемісін көреді. Адам еңбекпен есейіп, оның өмірге деген танымдық көзқарасы қалыптасады. «Еңбектің наны - тәтті, жалқаудың жаны - тәтті» дегендей, адамның өз еңбегімен тапқан «наны», «асы» адал болады. Неліктен ?....2-тапсырма Композициялық құрылымын органайзерге салу:3-тапсырма Әңгіме мазмұнына байланысты өз пікірлеріңді білдіріңдер

    Бағалау критерийлері:







    Сабақтың соңы5 мин

    Рефлексия.



    Қосымша ақпарат
    Дифференциация – Сіз оқушыларға көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырма беруді көздеп отырсыз? Бағалау – Оқушылардың ақпаратты қаншалықты меңгергенін қалай тексересіз? Пәнаралық байланыс Қауіпсіздік ережелері АКТ-мен байланыс Құндылықтармен байланыс (тәрбиелік элемент)
    Дифференциация үш түрде іске асады:1- оқушыларға қолдау көрсету мақсатында, тапсырмалар біртіндеп күрделенді, оқушы деңгейлерге өту мүмкіндігін алды. 2 –оқушылардан күтілетін нәтиже әр түрлі.

    Оқушылар дескрипторлар арқылы өздерін тексереді.Сабақ мәдениетке қатысты болғандықтан, белсенді азаматтық позициясын қалыптастыруға септігін тигізеді. Сабақта оқушылардың өміріне қауіпті ештеңе пайдаланылмайды. PowerPoint таныстырылымы қолданылады.
    Ойлану











    Жалпы баға.Сәтті өткен екі нәрсені атап көрсетіңіз (сабақ беру және оқытуға қатысты)?1. Қандай екі нәрсе сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (сабақ беру және оқытуға қатысты)?1. .Осы сабақ барысында сынып немесе жеке оқушылар туралы менің келесі сабағыма дайындалу үшін қажет болуы мүмкін қандай ақпарат алдым?







    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ