2024-2025 оқу жылына арналған
Қысқа мерзімді сабақ жоспарларын жүктеп алғыңыз келеді ме?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен жасалған
Материалдар / y=ctgx функцияларының қасиеттері графигі 10 сынып

y=ctgx функцияларының қасиеттері графигі 10 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Берілген функциялардың қасиеттерімен және графигімен таныстыру, алған білімдерін есептер шығарғанда қолдану .
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

Сыныбы 10 а

Күні 05.11.18 ж

Пәні: алгебра және анализ бастамалары

Сабақтың тақырыбы

y=ctgx функцияларының қасиеттері графигі

Мақсаты


Берілген функциялардың қасиеттерімен және графигімен таныстыру, алған білімдерін есептер шығарғанда қолдану .

Күтілетін нәтижелер

Тақырып аясында берілген есептерді шығара алады, функцияның графигін сыза алады, яғни теориялық алған білімін практикада қолдана алады

Керекті жабдықтар

Дидактикалық материал, оқулық

Қолданылатын әдіс-тәсілдер

Топтық жұмыс, сыни тұрғысынан ойлау

Сабақ барысы

Сабақ кезеңдері

Уақыты

Мұғалім әрекеті

Оқушы әрекеті

Кіріспе

4 мин



5 мин

-Оқушылармен амандасады

-Сабаққа қатыстарын тексереді

-Үй тапсырмасын тексереді.

- Жаңа тақырыпқа дайындық ретінде оқушыларға сұрақтар қояды.

Кері байланыс

1. Функция деген не?

2. Функцияның анықталу облысы деп нені айтады?

3. Функцияның мәндерінің жиыны деп нені айтады?

4. Функцияның берілуінің қандай тәсілдерін білеміз?

5.Қандай тура және кері тригонометриялық функцияларды білесіңдер?

6. Олардың қасиеттерін атаңыз?

-Амандасады

-кезекші оқушылардың сабаққа қатыстары туралы хабарлама жасайды

-жұптарымен дәптерлерін алмастырып үй есептерін тексереді.

- Оқушылар қойылған сұрақтарды тыңдап, жауап береді.

Тұсаукесер

1 мин

Тақырыпты хабарлайды.

Табыс критерийлерін құрады.

Негізгі бөлім


12 мин


5 мин





















8 мин

Жаңа тақырыпты түсіндіреді, мысалдар көрсетеді.


Нұсқа 1 Тапсырма: Жұп функция жазылған ұяшықты бояу керек.

Нұсқа 2.Тапсырма: Тақ функция жазылған ұяшықты бояу керек.

Сабақты бекіту мақсатында есептер шығартады

«Математикалық эстафета»

79, №83

Тыңдайды, мысалдарды орындайды. Сұрақтарға жауап беріп, дәптерлеріне түртіп отырады.

Әр қатардан оқушылар кезекпен шығып, тапсырмаларды орындайды. Орындап болғаннан кейін топ мүшелері тексереді.

Қорытынды

2 мин


Тригонометриялық функциялардың қасиеттерін сұрайды.

Жаңа сабақты бекітуге арналған сұрақтарға қолдарын көтеріп жауап береді.

Бағалау

1 мин

Белсенді оқушыларды сай бағалайды.

Сынып оқушылары0сабаққа белсенді қатысқан оқушыларды айтады.

Үйге тапсырма

1 мин

80


Рефлексия

1 мин

«Бас бармақ» рефлексиясы

Тақырыпты түсінгендері бойынша бас бармақтарын көрсетеді.

Жоғары – барлығын түсіндім

Ортада – орташа түсіндім

Төмен – түсінбедім












































13 Қараша 2018
1865
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі