Материалдар / у=√х функциясы, оның графигі және қасиеттері
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

у=√х функциясы, оның графигі және қасиеттері

Материал туралы қысқаша түсінік
8 сынып функцияның қасиеттері мен графигі
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
17 Ақпан 2024
112
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
700 тг 525 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бөлім:

Квадрат түбір және рационал өрнек

Педагогтің аты-жөні:

Абдуллаева Динара

Пән/Сынып: 8ә алгебра

Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:

Күні:

20.10.2023ж

Сабақтың тақырыбы:

функциясы, оның графигі және қасиеттері

Сабақтың оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты

8.4.1.1 функциясының қасиеттерін білу және оның графигін салу;

Сабақтың мақсаты:

функциясының қасиеттерін біледі және оның графигін сала алады;

Сабақ барысы:

Уақыты

Кезең дері

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

5 минут


Ұйымдастыру

Сәлемдесу. Жағымды психологиялық жағдай қалыптастыру мақсатында оқушылар қағазды мыжғылап жағымсыз энергиядан құтылады және додекаэдрдағы көңілді сұрақтарға жауап береді.

Оқушыларды 3 топқа бөлу: квадрат функция, сызықтық функция, кубтық парабола.

Оқушыларды түгендеу.

Бағалау парағын тарату

Үй тапсырмасын тексеру. №4.22

Жауптары:

4.23

Өткенді қайталауға арналған сұрақтар

Амандасады. Сабаққа дайындалады.

Үй тапсырмасын айту.

Сұрақтарға жауап береді.

Белсенділік танытқан оқушыларды мадақтау






2 балл


1балл


Кеспелер, слайд,

Genial сайты, додекаэдр

15 мин

Жаңа сабақ

Бүгін, функциясы, оның графигі және қасиеттері тақырыптарын қарастырамыз

Бүгінгі сабақта меңгеретініңіз:

функциясының қасиеттерін білу және оның графигін салу;

Блиц- ринг ойыны

Алгоритм құру

х-ке сандар беру арқылы өз беттерінше оқушылардан функцияның алгоритмін құруды талап ету.

х

0

1

4

9

у

0

1

2

3

Қасиеттері:

  1. анықталу облысы: D(x)=

  2. мәндер облысы: E(y) =

  3. І координаталық ширекте орналасқан

  4. X=0, болғанда

  5. Функция өспелі. Аргументтің үлкен мәніне функцияның үлкен мәні сәйкес келеді

, функциялары графиктерін салайық. Не байқадыңдар?

Picture 3

функциясының графигін функциясының графигін 1 бірлік жоғары жылжыту арқылы алынған.

функциясының графигін функциясының графигін 1 бірлік төмен жылжыту арқылы алынған.

функцияларын геогебра бағдарламасында орналасуын көрсету

теңдеуін графиктік тәсілмен шеш.

х

0

4

у

0

2


Х

0

1

4

9

у

0

0

2

3

Picture 3

  1. Тәуелсіз айнымалы х-тің 0;1;2.25;6.25;12.25 мәндерін формуласының орнына қойып, тәуелді у- тің мәндерін табамыз;

  2. Осы табылған мәндері арқылы кесте құрамыз;

  3. Кестедегі х;у –тің мәндерін координаталық жазықтыққа орналастырамыз;

  4. Табылған нүктелер арқылы жатық сызық сызамыз

Міне, бұл сызық функциясының графигі.

Функцияның графигін, қасиеттерін дәптерлеріне жазады.




Оқушылар өз ой-пікірлерімен бөліседі


Презента

ция

тақта

оқулық

20

минут


















Бекіту тапсырмасы

Топтық жұмыс. Функцияның графиктерін геогебра бағдарламасымен бір координаталық жазықтыққа салып, функцияның қасиеттерін айтыңдар.

І топ: және

ІІ топ: у және

ІІІ топ: және

Жеке жұмыс. «Конверт» әдісі. Әр оқушыға жеке тапсырма беріледі

Picture 4

Picture 5

Тангерамм

Оқулықпен жұмыс.

Picture 6

Қорытындылау. Сабақты қорытындылау және кері байланыс алу мақсатында келесі сұрақтарды қояды:

  • функциясының қандай қасиеттері бүгінгі сабақта анықталды

  • графигінің қандай ерекшілігін айта аласыңдар

  • сіздер атаған қасиеттерді есептер шығарғанда қалай қолдануға болады

  • оқу мақсатына қаншалықта жеттіңдер

Бағалау критерийлеріне сәйкес және дескрипторлар бойынша жүргізілген тексеруге сәйкес оқушылар өздеріне бағалау жүргізеді.


Геогебра бағдарламасымен функцияның графиктерін салады, қасиеттерін айтады. Пікір алмасу арқылы орындайды.

Өзгенің пікірін толықтырады









Оқушылар есепті жеке-жеке шығарады. Есептің жауабы конвертте жасырылған. Есебін тексеріп, дұрыс болса конверт ішіндегі сыйлыққа ие болады.










Келесі тапсырмаға оқушылар өздігінен шығады









3 балл

Дескриптор:

- Функцияның графигін салады;

- Анықталу облысын табады;

- Мәндер облысын анықтайды;







3 балл

Дескриптор: - санның квадрат түбірі анықтамасын түсінеді; -арифметикалық квадрат түбірдің мәнін табу мүмкіндігін біледі;

- саннан квадрат түбірді табуды біледі.











1 балл

Ноутбук, дәптер, қалам, слайд

5 минут








Бүгінгі сабақта:

  • есептер шығaрyдa aрифметикaлық түбiрдiң қaсиеттерiн қолдaну

  • функцияларының қасиеттерін анықтау

Үйге тапсырма. №5.7 №5.8

Тақырыпты меңгергенін анықтау үшін

Рефлексия

  1. Ұнады

  2. Айтарым бар

  3. Достарыммен бөлісемін

  4. Есіме сақтадым


Сабақта жинаған баллдары мен белсенділігінің ортақ баллымен мұғалім бағалайды


Презента

ция













Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!