5
минут
|
Ұйымдастыру
|
Сәлемдесу. Жағымды
психологиялық жағдай қалыптастыру мақсатында оқушылар қағазды
мыжғылап жағымсыз энергиядан құтылады және додекаэдрдағы көңілді
сұрақтарға жауап береді.
Оқушыларды 3 топқа бөлу:
квадрат функция, сызықтық функция, кубтық
парабола.
Оқушыларды
түгендеу.
Бағалау парағын
тарату
Үй тапсырмасын тексеру.
№4.22
Жауптары:
№4.23
Өткенді қайталауға арналған
сұрақтар
|
Амандасады. Сабаққа
дайындалады.
Үй тапсырмасын
айту.
Сұрақтарға жауап
береді.
|
Белсенділік танытқан
оқушыларды мадақтау
2
балл
1балл
|
Кеспелер,
слайд,
Genial сайты,
додекаэдр
|
15
мин
|
Жаңа
сабақ
|
Бүгін,
функциясы, оның
графигі және қасиеттері тақырыптарын
қарастырамыз
Бүгінгі сабақта
меңгеретініңіз:
функциясының
қасиеттерін білу және оның графигін салу;
Блиц- ринг
ойыны
Алгоритм
құру
х-ке сандар беру арқылы өз
беттерінше оқушылардан функцияның алгоритмін құруды талап
ету.
Қасиеттері:
-
анықталу
облысы: D(x)=
-
мәндер
облысы: E(y) =
-
І координаталық ширекте
орналасқан
-
X=0,
болғанда
-
Функция өспелі. Аргументтің
үлкен мәніне функцияның үлкен мәні
сәйкес келеді
,
функциялары
графиктерін салайық. Не байқадыңдар?
функциясының
графигін функциясының графигін 1
бірлік жоғары жылжыту арқылы алынған.
функциясының
графигін функциясының графигін 1
бірлік төмен жылжыту арқылы алынған.
функцияларын геогебра
бағдарламасында орналасуын көрсету
теңдеуін графиктік
тәсілмен шеш.
|
-
Тәуелсіз айнымалы х-тің
0;1;2.25;6.25;12.25 мәндерін формуласының орнына қойып,
тәуелді у- тің мәндерін табамыз;
-
Осы табылған мәндері арқылы
кесте құрамыз;
-
Кестедегі х;у –тің мәндерін
координаталық жазықтыққа орналастырамыз;
-
Табылған нүктелер арқылы жатық
сызық сызамыз
Міне, бұл
сызық функциясының
графигі.
Функцияның графигін,
қасиеттерін дәптерлеріне жазады.
Оқушылар өз ой-пікірлерімен
бөліседі
|
|
Презента
ция
тақта
оқулық
|
20
минут
|
Бекіту
тапсырмасы
|
Топтық
жұмыс. Функцияның
графиктерін геогебра бағдарламасымен бір координаталық жазықтыққа
салып, функцияның қасиеттерін
айтыңдар.
І топ:
және
ІІ топ:
у және
ІІІ
топ: және
Жеке
жұмыс. «Конверт» әдісі. Әр оқушыға
жеке тапсырма беріледі
Тангерамм
Оқулықпен
жұмыс.
Қорытындылау.
Сабақты қорытындылау және кері
байланыс алу мақсатында келесі сұрақтарды
қояды:
-
функциясының қандай қасиеттері
бүгінгі сабақта анықталды
-
графигінің қандай ерекшілігін
айта аласыңдар
-
сіздер атаған қасиеттерді
есептер шығарғанда қалай қолдануға
болады
-
оқу мақсатына қаншалықта
жеттіңдер
Бағалау критерийлеріне сәйкес
және дескрипторлар бойынша жүргізілген тексеруге сәйкес оқушылар
өздеріне бағалау жүргізеді.
|
Геогебра бағдарламасымен
функцияның графиктерін салады, қасиеттерін айтады. Пікір алмасу
арқылы орындайды.
Өзгенің пікірін
толықтырады
Оқушылар есепті жеке-жеке
шығарады. Есептің жауабы конвертте жасырылған. Есебін тексеріп,
дұрыс болса конверт ішіндегі сыйлыққа ие
болады.
Келесі тапсырмаға оқушылар
өздігінен шығады
|
3
балл
Дескриптор:
- Функцияның графигін
салады;
- Анықталу облысын
табады;
- Мәндер облысын
анықтайды;
3
балл
Дескриптор: - санның квадрат түбірі
анықтамасын түсінеді; -арифметикалық квадрат түбірдің мәнін табу
мүмкіндігін біледі;
- саннан квадрат түбірді
табуды біледі.
1
балл
|
Ноутбук, дәптер, қалам,
слайд
|
5
минут
|
|
Бүгінгі
сабақта:
Үйге
тапсырма. №5.7
№5.8
|
Тақырыпты меңгергенін анықтау
үшін
Рефлексия
-
Ұнады
-
Айтарым
бар
-
Достарыммен
бөлісемін
-
Есіме
сақтадым
|
Сабақта жинаған баллдары мен
белсенділігінің ортақ баллымен мұғалім
бағалайды
|
Презента
ция
|