Уйде оқитын балалардың даму деңгейі

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Уйде оқитын балалардың даму деңгейі

Материал туралы қысқаша түсінік
Әлеуметтік педагогтарға,мұғалімдерге
Материалдың қысқаша нұсқасы

Уйде оқитын оқушылардың білім, біліктілігі және даму деңгейлері

Елімізде бала құқығын қорғау туралы заңды іске асыру негізгі міндет болса, білім саласында бала мектептен 11жылдық білімді тегін алып, адамның бар жақсы қасиеттеріне тәрбиеленеді. Мүмкіндігі шектеулі балалар. 18-жасқа дейінгі денсаулығына, жүйке ауруына байланысты, өмір сүруі шектеулі, туа біткеннен бастап аурулы, жарақаты бар, белгіленген тәртібіне байланысты денсаулығы мектеп қабырғасында білім алуды көтермейтін балалар уйден оқытылады. Мектебімізде уйден оқитын бала саны– 3. Олар:

Зайсанбаев Санат 4в сыныбы

Ануарбекқызы Ақнұр 5в сыныбы

Озат Жанибек 8а сыныбы

Бұл балалардың диагнозына тоқталсақ:

Зайсанбаев Санат Интелектісінде ақауы бар балаларға арналған арнайы жалпы білім беру бағдарламасы бойынша уйден оқиды. Санаттың даму деңгейі орташадан төмен, аяқ-қолдары әлсіз, ойы, есі басқа жаққа ауып отырады, тез шаршайды, тапсырманы тек қана анасының көмегі арқылы орындайды, есте сақтау қабілеті төмен.

Озат Жанибекке Интеллектуальная норма диагнозы қойылды. Жанибектің даму деңгейі орташа тіпті жақсы деп айтсақ болады, ақылды, сабақты жақсы оқиды. Ойлау деңгейі, есте сақтау қабілеті жақсы дамыған.

Ануарбекқызы Ақнұрға Нейроинфекцияның салдары: церебральды арахноидит, сілемейлі-кистозды, қайталанатын ағым. Церебрастениялық синдром. Анамнездегі қантамыр синдромы. Жабылғаннан кейінгі жай-күй 2013ж. СНФК 2. Оң жақтағы жалғыз бүйрек. Оң жақтағы KHBP. Бүйрек аплазиясы сол жақта. Екіншілік иммундық тапшылық. F-83 диагнозы қойылған. Осы диагнозга байланысты уйден оқытылады.

Бұл балаларың даму деңгейін бақылау, білу мақсатында ойлау деңгейіне байланысты, есте сақтау қабілеті, зейін шоғырлануын анықтау үшін «әлемде жоқ жануар», «Артығын тап», «Мағыналас сөздер», «Сандар» жаттығуы, «Рұқсат етілмейтін қимыл» т,б жаттығулары алынды. Жыл басымен, жыл соңында салыстыру барысында бұл балалардың даму деңгейінің неше % -ға өзгергенін байқаймыз.



Аты-жөні

Есте сақтау

Ойлау деңгейі

Зейін шоғырлануы

Жылдың басы

Жылдың соңы

Жылдың басы

Жылдың соңы

Жылдың басы

Жылдың соңы

Озат Жанибек

40%

60%

40%

60%

40%

60%

Ануарбекқызы Ақнұр

25%

40%

25%

40%

25%

40%

Зайсанбаев Санат

10%

10%

10%

10%

10%

10%



Қорытынды: Уйде оқитын балалармен әлеуметтік педагог, педагог-ассистент, педагог пихолог мамандары бірлесе жыл соңына дейін дамыту жұмыстарын жүргізеді.

Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
20.05.2021
546
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі