Бекітемін
Мектеп директорының
оқу ісі жөніндегі орынбасары
___________
«14» желтоқсан 2022ж.
Қысқа мерзімді жоспар
|
Бөлім |
Функция. Функцияның графигі |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Педагогтің аты-жөні |
Пернебай Айжан Сериккызы |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Күні |
14.12.2022 жыл |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сынып: 7 «В» |
Қатысқан оқушы саны: |
Қатыспаған оқушы саны: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
7.4.1.12
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаты |
Барлық
оқушылар:
Оқушылардың басым
бөлігі: Кейбір
оқушылар: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ барысы |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың кезеңі |
Мұғалім әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Басы 1 минут
4 минут
2 минут |
Ұйымдастыру. Психологиялық ахуал тудыру Мұғалім оқушыларға тілек жазылған сыйлықтар таратады. Үй жұмысын тексеру. Үй тапсырмасы топпен тексеріледі. Оқулықтағы №27.2 есеп
y
= 1) х = -3; -0,6; 5; 30 мәндеріне сәйкес функцияның мәндерін; 2) у = -2; -1,5; 0,5; 2,5; 4 мәндеріне сәйкес аргументтің мәндерін анықтаңдар. 3) Егер y = f(x) болса, онда мыналарды табыңдар: f(0,5) + f(3); f(1) – f(-1,5); f(2) – 2f(3); f(-0,3) + 3f(1,5). Үй жұмысын қорытындылау
1)
2)
3)
4)
5)Төменде берілген
нүктелер y =
А(1; -10)
B(-2; -5)
C(2.5; 4) |
Оқушы сыйлық артында жазылған тілекті оқиды
Топтар тапсырмаларын сағат тілі бойынша ауыстырып, интерактивті тақтада көрсетілген дұрыс жауабы бойынша тексереді. 1) х = -3; у = -1; х = -0,6; у = -5; х = 5; у = 0,6; х = 30; у = 0,1; 2) у = -2; х = -1,5; у = -1,5; х = -2; у = 0,5; х = 6; у = 2,5; х = 1,2; у = 4; х = 0,75; 3) f(0,5) + f(3) = 6 + 1 = 7 f(1) – f(-1,5) = 3 + 2 = 5 f(2) – 2f(3) = 1,5 – 2 = -0,5 f(-0,3) + 3f(1,5) = -10 + 6 = = -4
Оқушылар сұрақтарға қол көтеріп жауап береді |
мадақтау мадақтау |
Оқушыларға арналған сыйлықтар
презентация |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ортасы 18 минут
8 минут
2 минут
5 минут
2 минут |
Тақтамен жұмыс. Оқулықтан №27.3, №27.4 есептер тақтада орындалады. №27.3 y = №27.4 Функция y =
Топтық жұмыс Joyteka.com сайтында «КВЕСТ» ойыны. Бұл тапсырманы орындау үшін әр топқа ноутбук беріледі. Мұғалім тапсырманы орындау шартын интерактивті тақтадан көрсетеді
Сергіту сәті «Жасырылған сан» ойыны. Сыныпта қағаз қиындылары жасырылады.
Жұптық жұмыс Сәйкестендіру тесті. Мұғалім оқушыларға функциялардың формулалары мен графиктерін таратады. Формуланы сәйкес графиктерімен сәйкестендіру керек.
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||















