Сабақтың басы
|
Ұйымдастыру
кезеңі
Оқушылармен сәлемдесу, сыныпты
түгендеу
Сыныпта жағымды ахуал
орнату “Жылы жүрек-ізгі
тілек”
Топқа бөлу. Оқушыларға датчиктер
ұсынады. Датчиктер арқылы оқушыларды 3 топқа
бөледі.
1-топ: «Түс датчигі»
2-топ: «Жанасу датчигі»
3-топ: «Гироскопиялық
датчик»
Өткен сабаққа шолу. «learningapps.org»
платформасы арқылы сұрақтар
қойылады.
-
Түс датчигі дегеніміз
не?
-
Түстер роботта қалай
анықталады?
-
«Түссіз» режиміне қандай
түстер жатады?
-
Бағдаршам түстерін
ата.
-
Бағдаршам-роботтың
қызметі қандай?
Тақырыпты ашу. Интерактивті тақтадан видео
көрсетіледі.
Мұғалім сабақтың тақырыбын
және мақсатын хабарлайды.
|
Мұғаліммен амандасады
Жүректі бір-біріне ұсыну
арқылы ізгі тілектерін айтады.
Оқушылар датчикті таңдап, датчик аты жазылған топқа
орналасады
Қойылған сұрақтарға жауап
береді
Көрсетілген бейне арқылы жаңа
тақырыпты ашады
|
Оқушыларға мадақтау сөздері арқылы кері байланыс
беру
Оқушының жауабына байланысты смайликтер
беріледі
|
Датчиктер
https://learningapps.org/watch?v=p3wsv2jdk22
|
Сабақтың ортасы
|
Жаңа сабақ. Ультрадыбыс
датчигі-дыбыс толқындарын жіберіп, қайтып келген сигналдарды оқитын
және нысандарды тауып, оларға дейінгі қашықтықты есептейтін
құрылғы. Ультрадыбыс датчигінің
ерекшеліктері:
-
1-ден бастап 250 см-ге
дейінгі ауқымды қашықтықты
өлшеу;
-
Өлшеу
дәлдігі дейін;
-
Қызыл түсті жарық
сигналды беру кезінде үнемі жанып және эфирді тыңдау барысында
жыпылықтап тұрады;
-
Егер ультрадыбыстық
сигнал анықталса, датчик «Ақиқат» логикалық мәнін
береді.
1-тапсырма. Топтық жұмыс. Қабырғаға
немесе кедергіге жақындағанда түзу сызықпен қозғалатын роботты
тоқтататын программаны жазамыз.
Дескрипторлар:
Сергіту сәті. «Əріптестер»
Бірдей түстерді жинап, тақырыпқа қатысты сөздерді
тап
2-тапсырма. Жұптық
жұмыс.
Айсұлу ультрадыбыс датчигін
пайдаланып, 23 минутта робот құрастырды. Мадияр Айсұлуға қарағанда
6 минуттан артық жұмыс жасады. Ал Сәуле Мадиярға қарағанда 8 минут
кем жұмыс жасады. Кімнің қанша уақыт жұмсағанын жұбыңмен бірге
анықта
Дескрипторлар:
3-тапсырма. Жеке жұмыс.
Сәйкестендір. Датчиктердің суреттерін сәйкестендіріп, параққа
жапсыру.
Дескрипторлар:
-
Ультрадыбыс датчигін
суретімен сәйкестендіреді
-
Жанасу датчигін
суретімен сәйкестендіреді
-
Түс датчигін суретімен
сәйкестендіреді
|
Мұғалімді тыңдайды
Топпен бірге ультрадыбыс датчигін роботқа орналастырып,
программа кодын жазады.
Сынып ішінде жүріп, сəйкес
келетін әріптерді іздейді.
Жұптаса отырып шешімін
табады
Парақтағы датчик атауларын суретімен сәйкестендіріп
жапсырады.
|
Кері байланыс
«Үш шапалақ»
Кері байланыс «Бас бармақ»
|
Интерактивті тақта
Презентация
Компьютер
Lego Mindstorms
EV3 программасы
Lego Mindstorms EV3 Education
роботы
Парақтар
«Сәйкестендіру» кестесі,
суреттер
|
Сабақтың соңы
|
Сабақты қорытындылау. Электронды қосымша
арқылы берілген тапсырмаларды
орындау.
-Қадамдарды ретімен
орналастыр
-Әрекеттерді сәйкестендір
-Ресбусты шеш
-Тыңда және есте сақта
|
Тапсырмаларды қол көтеру арқылы
орындайды
|
Оқушыларға мадақтау сөздері арқылы кері байланыс
беру
|
АКТ электронды қосымша
|
Рефлексия
|
«Аяқталмаған
сөйлем»
«Мұғалімге жеделхат» пошта
жәшігіне оқушылар хат жазу арқылы
орындалады.
-
бүгінгі сабақта
мен....түсіндім.
-
бүгін сабақта
қуантқаны.....
-
мен өзімді.....үшін
мақтар едім.
-
маған ерекше
ұнағаны.....
-
сабақтан соң
маған........келді.
-
бүгін
маған..........сәті түсті.
-
қызықты
болғаны.....
-
......қиындық
тудырды.
-
менің
түсінгенім.....
-
енді мен......аламын.
|
Өздеріне жақын сөйлемді
таңдап, айтылған ойды жалғастырады және пошта жәшігіне
салады
|
Мұғалім оқушылардың жауабына байланысты смайликтер арқылы
бағалап отырады
|
Пошта жәшігі
|