Пәні:Цифрлық сауаттылық
|
Бөлім: |
Робототехника. Лабиринт және кегль-ринг (ортақ тақырыптары: ("Мәдени мұра", "Мамандықтар әлемі") |
|
|
Педагогтің аты-жөні: |
Әбдіқахар Айзат Асхатқызы |
|
|
Күні: |
25.11.2024 ж |
|
|
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
|
Сабақтың тақырыбы |
Ультрадыбыс датчигі |
|
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
4.5.3.2 ультрадыбыс датчигін қолдану; |
|
|
Сабақтың мақсаты |
Ультрадыбыс датчигін программа құруда қолдануын біледі |
|
|
Құндылық |
Еңбекқорлық және Кәсібибіліктілік |
|
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың барысы |
Ұймдастыру кезеңі. Оқушылармен сәлемдесі. Сыныпта психологиялық Психологиялық тұрғыдан қолайлы атмосфераны құру: - "Егер біз бір-бірімізді тыңдағымыз келсе, бір рет шапалақтаймыз!" - "Егер біз ұйымшыл болғымыз келсе, біз екі рет қошемет көрсетеміз!" - "Егер біз белсенді болғымыз келсе, біз 3 рет қол шапалақтаймыз!" Өткен сабақты қайталау. Өткен сабақта алған білімдерін еске түсіру үшін "Ыстық орындық" ойынын қолдану. Оқушылар орындықта отырған оқушыға сұрақтар қояды. Оқушы қойылған сұрақтарға тез жауап беруі керек, әйтпесе ол күйіп кетеді. - Суреттерге қарап, сабақтың тақырыбын анықтаңдар:
- Бүгінгі сабақты не үйренеміз және нені білеміз деп ойлайсыз? |
Сабаққа дайындалады, бір-біріне жақсы тілектер айтады. Бір-бірінің сұрақтарына жауап береді |
Белсенділігі бойынша «Мақтау» әдісімен бағалау Белсенділігі бойынша ауызша бағалайды: «Жарайсың», «Жақсы!», «Талпын!» |
Оқулық, презентация |
|
Сабақтың ортасы |
Жаңа тақырыпты меңгеру. Мұғалім жаңа ақпаратпен таныстырады. (Бейнежазбаны, презентацияны, флипчартты қолдануға болады). Оқулықпен жұмыс. Оқушылар оқулықта келтірілген материалдармен танысады. Оқущылар жаңа тақырып бойынша терминдер мен анықтамаларды дәптерге жазып алыды. Сергіту сәті. Көз жаттығулары
Білімді бекіту
|
Оқушылар сұрақтарға жауап береді Көз жаттығуларын орындайды
- жауапты жазады
- ультрадыбыс датчигінің негізгі функциясын жазады
- жауапты таңдайды
- интерактивті тапсырманы орындайды |
Мақтау Белсенділігі бойынша «Мақтау» әдісімен бағалау Дескриптор: - сөздерді құрастырады Белсенділігі бойынша ауызша бағалайды: «Жарайсың», «Жақсы!», «Талпын!» |
Оқулық Жұмыс парағы https://wordwall.net/resource/82518479 |
|
Сабақтын соңы |
Сабақ қорытындысы. Рефлексия.
|
Өз жұмысын бағалайды |
Стикермен жұмыс |
|
Тексерілді: Достанов Н.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ультрадыбыс дачигі 4-сынып
Ультрадыбыс дачигі 4-сынып
Пәні:Цифрлық сауаттылық
|
Бөлім: |
Робототехника. Лабиринт және кегль-ринг (ортақ тақырыптары: ("Мәдени мұра", "Мамандықтар әлемі") |
|
|
Педагогтің аты-жөні: |
Әбдіқахар Айзат Асхатқызы |
|
|
Күні: |
25.11.2024 ж |
|
|
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
|
Сабақтың тақырыбы |
Ультрадыбыс датчигі |
|
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
4.5.3.2 ультрадыбыс датчигін қолдану; |
|
|
Сабақтың мақсаты |
Ультрадыбыс датчигін программа құруда қолдануын біледі |
|
|
Құндылық |
Еңбекқорлық және Кәсібибіліктілік |
|
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың барысы |
Ұймдастыру кезеңі. Оқушылармен сәлемдесі. Сыныпта психологиялық Психологиялық тұрғыдан қолайлы атмосфераны құру: - "Егер біз бір-бірімізді тыңдағымыз келсе, бір рет шапалақтаймыз!" - "Егер біз ұйымшыл болғымыз келсе, біз екі рет қошемет көрсетеміз!" - "Егер біз белсенді болғымыз келсе, біз 3 рет қол шапалақтаймыз!" Өткен сабақты қайталау. Өткен сабақта алған білімдерін еске түсіру үшін "Ыстық орындық" ойынын қолдану. Оқушылар орындықта отырған оқушыға сұрақтар қояды. Оқушы қойылған сұрақтарға тез жауап беруі керек, әйтпесе ол күйіп кетеді. - Суреттерге қарап, сабақтың тақырыбын анықтаңдар:
- Бүгінгі сабақты не үйренеміз және нені білеміз деп ойлайсыз? |
Сабаққа дайындалады, бір-біріне жақсы тілектер айтады. Бір-бірінің сұрақтарына жауап береді |
Белсенділігі бойынша «Мақтау» әдісімен бағалау Белсенділігі бойынша ауызша бағалайды: «Жарайсың», «Жақсы!», «Талпын!» |
Оқулық, презентация |
|
Сабақтың ортасы |
Жаңа тақырыпты меңгеру. Мұғалім жаңа ақпаратпен таныстырады. (Бейнежазбаны, презентацияны, флипчартты қолдануға болады). Оқулықпен жұмыс. Оқушылар оқулықта келтірілген материалдармен танысады. Оқущылар жаңа тақырып бойынша терминдер мен анықтамаларды дәптерге жазып алыды. Сергіту сәті. Көз жаттығулары
Білімді бекіту
|
Оқушылар сұрақтарға жауап береді Көз жаттығуларын орындайды
- жауапты жазады
- ультрадыбыс датчигінің негізгі функциясын жазады
- жауапты таңдайды
- интерактивті тапсырманы орындайды |
Мақтау Белсенділігі бойынша «Мақтау» әдісімен бағалау Дескриптор: - сөздерді құрастырады Белсенділігі бойынша ауызша бағалайды: «Жарайсың», «Жақсы!», «Талпын!» |
Оқулық Жұмыс парағы https://wordwall.net/resource/82518479 |
|
Сабақтын соңы |
Сабақ қорытындысы. Рефлексия.
|
Өз жұмысын бағалайды |
Стикермен жұмыс |
|
Тексерілді: Достанов Н.
шағым қалдыра аласыз



















