Сабақтың басы
|
1. Оқушылармен
амандасу.
2. Ұйымдастыру кезеңі.
Оқушыларды түгелдеу.
Психологиялық ахуал
орнату. «Додекаэдр әдісі».
3. Үй тапсырмасын
сұрау.
«Сиқырлы
робот» ойыны.
«Робототехника тарихы және
келешегі» алдыңғы тақырып бойынша сұрақтар.
1) Датчик деген не?
2) Датчиктің қандай түрлері
бар?
3) Датчиктер адамның қандай
ағзаларына ұқсас міндеттер атқарады?
4) Роботтар алғаш қашан пайда
болды?
5) Роботтарды қандай
салаларда көп пайдаланылады?
6)
Робототехника не себепті пайда болады?
4. Жаңа сабақтың тақырыбы мен
мақсаттарымен таныстыру.
|
1. Мұғаліммен
амандасады.
2. Екі оқушыдан тақтаға шығып,
карточкадағы іс-әрекетті орындайды.
3. Үй тапсырмасын айтады.
Алдыңғы сабақтың тақырыбы бойынша сұрақтарға жауап
береді.
4. Сабақтың тақырыбын дәптерге
жазады.
|
Дескриптор
1-3 сұраққа жауап 1
балл,
4-6 сұраққа жауап 1
балл
ҚБ:
«Мадақтау» әдісі
-Керемет!
-Жарайсың!
-Талпын!
|
стикер
|
Сабақтың ортасы
|
Жаңа тақырыпқа
шолу.
Жаңа тақырып бойынша
дайындалған презентацияны қосып, жаңа тақырып туралы білім алуға
мүмкіндік алады. Презентация көрсету барысында сұрақтар қойып,
оқушылардың назарын сабаққа аудару.
Ультрадыбыс
датчигі – дыбыс толқындарын
жіберіп, қайтып келген сигналдарды оқитын және нысандарды тауып,
оларға дейінгі қашықтықты есептейтін құрылғы.
Ультрадыбыс датчигінің
ерекшеліктері:
1-ден бастап, 250 см-ге дейінгі ауқымда
қашықтықты өлшеу;
• өлшеу дәлдігі ±1 см-ге дейін;
• қызыл түсті жарық сигналды беру кезінде
үнемі жанып және эфирді тыңдау барысында жыпылықтап
тұрады;
• егер ультрадыбыстық
сигнал анықталса, датчик «Ақиқат» логикалық мәнін
береді.
Топтық
жұмыс.
1-тапсырма.
Викторина. «Wordwall
әдісі.
Тест. Сұрақтарға жауап
беру.
Жеке
жұмыс.
2-тапсырма. Жұмыс дәптеріндегі
тапсырманы орындау. «Кім жылдам»
әдісі
Жеке
жұмыс.
3-тапсырма.
«Фишбоун
әдісі»
Түс датчигі мен ультрадыбыс
датчигін салыстырып, ұқсастығы мен айырмашылығын
анықтаңдар.
|
Презентациядағы берілген
ақпаратпен толықтай танысып, программаның интерфейсін есте сақтап,
қажетті мәліметті дәптерге белгілеп алу, оқулықпен салыстырып,
бір-біріне сұрақтар дайындап отырады.
«Түртіп алу»
әдісі
Жаңа тақырып бойынша
терминдерді дәптерге жазады.
Викторина.
Wordwall әдісі. Тест. Сұрақтарға жауап береді.
Жұмыс дәптеріндегі тапсырманы
орындайды.
Түс датчигі мен ультрадыбыс
датчигін салыстырып, ұқсастығы мен айырмашылығын
анықтайды.
|
Дескриптор
Сұрақтарға
жауап береді. 1-5 сұраққа дұрыс жауап /1 балл.
6-10 сұраққа
дұрыс жауап / 1 балл.
Дескриптор
Анықтамасын
жазады/1 балл. Датчик атауын жазады/1
балл.
ҚБ:
«Мадақтау»
әдісі
-Керемет!
-Жарайсың!
-Талпын!
Дескриптор
Түс датчигі
мен ультрадыбыс датчигін салыстырады/ 1 балл, ұқсастығы мен
айырмашылығын анықтап, жазады/1 балл.
ҚБ: «Стикер» әдісі
|
Презентация
Жұмыс
дәптері
АКТ
Жұмыс дәптер
Кеспе қағаздар
стикер
|
Сабақтың соңы
|
1. Оқушыларға өзін-өзі
бағалауды ұйымдастырады.
2.
Рефлексия «Принтер
әдісі»
Бәрін жақсы түсіндім, сұрағым
бар, түсінбедім!
-
Ультрадыбыс датчигі дегеніміз
не?
-
Ультрадыбыс датчигінің қандай
ерекшеліктері бар?
-
Ультрадыбыс датчигі не үшін
қажет?
-
Ультрадыбыс датчигін не себепті роботқа
орнатамыз?
|
Принтер
әдісі арқылы рефлексия жасайдыі
Қорытынды сұрақтарға жауап
береді.
|
Дескриптор
Қорытынды сұрақтарға жауап
береді.
1-2 сұраққа нақты жауап 1
балл.
3-4 сұраққа нақты жауап 1
балл.
ҚБ: «Қошеметтеу» әдісі
|
Стикер
|