УНИВЕРСИТЕТТЕГІ СТУДЕНТТЕРДІҢ БЕЙІМДЕЛУІ ӘДІСТЕМЕСІ (Т.Д. Дубовицкая, А.В. Крылов)

Тақырып бойынша 11 материал табылды

УНИВЕРСИТЕТТЕГІ СТУДЕНТТЕРДІҢ БЕЙІМДЕЛУІ ӘДІСТЕМЕСІ (Т.Д. Дубовицкая, А.В. Крылов)

Материал туралы қысқаша түсінік
Әдістемеде студенттер өздерінің келісім дәрежесін білдіруі керек 16 пайымдаудың жиынтығы. Мақсаты: топқа және оқу қызметіне бейімделуде қиындықтарға тап болған бірінші курс студенттерін анықтау.
Материалдың қысқаша нұсқасы

4 курс студенті: Полат Ә.Қ.

Оқытушы: Болтаева А.М.

Әл-Фараби ат. ҚазҰУ


университеттегі студенттердің бейімделуі әдістемесі

(Т.Д. Дубовицкая, А.В. Крылов)


Әдістеменің сипаттамасы: Әдістемеде студенттер өздерінің келісім дәрежесін білдіруі керек 16 пайымдаудың жиынтығы.

Мақсаты: топқа және оқу қызметіне бейімделуде қиындықтарға тап болған бірінші курс студенттерін анықтау.

Нұсқаулық

ЖОО-да оқу сапасын арттыру үшін жағдай жасау мақсатында ұсынылған пайымдаулар бойынша өз пікіріңізді білдіруіңізді және сіздің пікіріңізге сәйкес санды пайымдау нөміріне қарама-қарсы қоюыңызды сұраймыз.

Жауап нұсқалары: "иә" - 2; "айту қиын" – 1;" Жоқ " - 0.

Сауалнама.

  1. Мен топта белсендімін, жиі инициативаны өзіме аламын.

  2. Мен шетте қаламын, қарым-қатынаста ұстамдылық танытамын, өйткені мені курстастарыммен дұрыс түсінбеуі мүмкін.

  3. Курстастар маған қызығушылық танытады және менімен сөйлесуге тырысады.

  4. Мен өз мүдделерімді ескере отырып, курстастарымның пікірлері мен көзқарастарына әсер ете аламын.

  5. Маған қарым-қатынас жасау, курстастарыммен ортақ тіл табу қиын.

  6. Мен топта өзімді жайлы сезінемін, оның нормалары мен ережелерін оңай ұстанамын.

  7. Курстастар маған сақтықпен қарайды, менімен аз сөйлеседі.

  8. Маған курстастарымның көмегіне жүгіну қиын.

  9. Барлық сабақтарда мен өзімді сенімді және жайлы сезінемін.

  10. Оқуда мен өзімнің даралығымды, қабілеттерімді толық көрсете аламын.

  11. Сабақта маған сөйлеу, өз ойымды білдіру қиын.

  12. Көптеген оқу пәндері мен үшін қиын, мен оларды әрең меңгеремін.

  13. Мен пәндер бойынша барлық оқу тапсырмаларын сәтті және уақытында орындаймын.

  14. Менің зерттелетін пәндер бойынша өз пікірім бар және оны әрқашан айтамын.

  15. Маған сұрақ қою, мұғалімнің көмегіне жүгіну қиын.

  16. Көптеген пәндер бойынша оқытушылардың көмегі мен қосымша кеңестері қажет.

Нәтижелерін өндеу:

Кілтке сәйкес сандарды ұпайларға аудару және кейіннен алынған ұпайларды әрбір шкала және тұтастай әдістеме бойынша бөлек қосу арқылы жүзеге асырылады.

Тікелей пайымдаулар (0 саны 0 баллды білдіреді; 1 саны 1 баллды білдіреді; 2 саны 2 баллды білдіреді): 1; 3; 4; 6; 9; 10; 13; 14.

Кері пікірлер (0 саны 2 баллды білдіреді; 1 саны 1 баллды білдіреді; 2 саны 0 баллды білдіреді): 2; 5; 7; 8; 11; 12; 15; 16.

Оқу тобына бейімделу шкаласы. Келесі мәселелер бойынша балл суммасы есептеледі: 1; 2; 3; 4; 5; 6; 7; 8.

Шкала оқу іс-әрекетіне бейімделу. Келесі мәселелер бойынша балл суммасы есептеледі: 9; 10; 11; 12; 13; 14; 15; 16.

Оқу тобына бейімделу шкаласы бойынша жоғары көрсеткіштер студенттің топта өзін жайлы сезінетінін, курстастарымен оңай тіл табатынын, топта қабылданған нормалар мен ережелерді ұстанатынын көрсетеді. Қажет болса, ол көмек алу үшін курстастарына жүгіне алады, белсенді бола алады және топта бастама көтере алады. Курстастары оның көзқарастары мен мүдделерін қабылдайды және қолдайды.

Оқу тобына бейімделу шкаласы бойынша төмен көрсеткіштер студенттің курстастарымен қарым-қатынас жасаудағы қиындықтарын көрсетеді. Студент шетте қалады, қарым-қатынаста ұстамдылық танытады. Оған курстастарымен ортақ тіл табу қиынға соғады, топта қабылданған нормалар мен ережелерді бөліспейді, курстастарының көзқарастарын түсінбейді және қабылдамайды, оларға көмек сұрай алмайды.

Оқу іс-әрекетіне бейімделу шкаласы бойынша жоғары көрсеткіштер студенттің оқу пәндерін оңай меңгеретінін, оқу тапсырмаларын сәтті және уақытында орындайтынын көрсетеді; қажет болған жағдайда мұғалімнен көмек сұрай алады, өз ойын еркін жеткізе алады, сабақта өзінің даралығы мен қабілеттерін көрсете алады.

Оқу іс-әрекетіне бейімделу шкаласы бойынша төмен көрсеткіштер студенттің оқу пәндерін әрең меңгеретінін және оқу тапсырмаларын орындайтынын көрсетеді; оған сабақта сөйлеу, өз ойын білдіру қиынға соғады. Қажет болған жағдайда ол мұғалімге сұрақ қоя алмайды. Көптеген пәндер бойынша оған қосымша кеңес қажет, оқу сабақтарында өзінің даралығы мен қабілеттерін көрсете алмайды.


Жауап парағы

Т.А.Ә._________________________________________________________________

Жасы______________________

Білімі______________________


0-«Жоқ»

1-«Айту қиын»

2-«Ия»

1




2




3




4




5




6




7




8




9




10




11




12




13




14




15




16









Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
05.12.2022
895
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі