4 курс студенті: Полат
Ә.Қ.
Оқытушы: Болтаева
А.М.
Әл-Фараби ат.
ҚазҰУ
университеттегі
студенттердің бейімделуі
әдістемесі
(Т.Д. Дубовицкая, А.В.
Крылов)
Әдістеменің
сипаттамасы: Әдістемеде студенттер өздерінің келісім
дәрежесін білдіруі керек 16 пайымдаудың
жиынтығы.
Мақсаты: топқа және оқу қызметіне
бейімделуде қиындықтарға тап болған бірінші курс студенттерін
анықтау.
Нұсқаулық
ЖОО-да оқу сапасын арттыру
үшін жағдай жасау мақсатында ұсынылған пайымдаулар бойынша өз
пікіріңізді білдіруіңізді және сіздің пікіріңізге сәйкес санды
пайымдау нөміріне қарама-қарсы қоюыңызды
сұраймыз.
Жауап нұсқалары: "иә" - 2;
"айту қиын" – 1;" Жоқ " - 0.
Сауалнама.
-
Мен топта белсендімін, жиі
инициативаны өзіме аламын.
-
Мен шетте қаламын,
қарым-қатынаста ұстамдылық танытамын, өйткені мені курстастарыммен
дұрыс түсінбеуі мүмкін.
-
Курстастар маған қызығушылық
танытады және менімен сөйлесуге тырысады.
-
Мен өз мүдделерімді ескере
отырып, курстастарымның пікірлері мен көзқарастарына әсер ете
аламын.
-
Маған қарым-қатынас жасау,
курстастарыммен ортақ тіл табу қиын.
-
Мен топта өзімді жайлы
сезінемін, оның нормалары мен ережелерін оңай
ұстанамын.
-
Курстастар маған сақтықпен
қарайды, менімен аз сөйлеседі.
-
Маған курстастарымның көмегіне
жүгіну қиын.
-
Барлық сабақтарда мен өзімді
сенімді және жайлы сезінемін.
-
Оқуда мен өзімнің даралығымды,
қабілеттерімді толық көрсете аламын.
-
Сабақта маған сөйлеу, өз
ойымды білдіру қиын.
-
Көптеген оқу пәндері мен үшін
қиын, мен оларды әрең меңгеремін.
-
Мен пәндер бойынша барлық оқу
тапсырмаларын сәтті және уақытында
орындаймын.
-
Менің зерттелетін пәндер
бойынша өз пікірім бар және оны әрқашан
айтамын.
-
Маған сұрақ қою, мұғалімнің
көмегіне жүгіну қиын.
-
Көптеген пәндер бойынша
оқытушылардың көмегі мен қосымша кеңестері
қажет.
Нәтижелерін
өндеу:
Кілтке сәйкес сандарды ұпайларға аудару және
кейіннен алынған ұпайларды әрбір шкала және тұтастай әдістеме
бойынша бөлек қосу арқылы жүзеге
асырылады.
Тікелей пайымдаулар (0 саны 0 баллды
білдіреді; 1 саны 1 баллды білдіреді; 2 саны 2 баллды білдіреді):
1; 3; 4; 6; 9; 10; 13; 14.
Кері пікірлер (0 саны 2 баллды білдіреді; 1
саны 1 баллды білдіреді; 2 саны 0 баллды білдіреді): 2; 5; 7; 8;
11; 12; 15; 16.
Оқу тобына бейімделу шкаласы. Келесі
мәселелер бойынша балл суммасы есептеледі: 1; 2; 3; 4; 5; 6; 7;
8.
Шкала оқу іс-әрекетіне бейімделу. Келесі
мәселелер бойынша балл суммасы есептеледі: 9; 10; 11; 12; 13; 14;
15; 16.
Оқу тобына бейімделу шкаласы
бойынша жоғары көрсеткіштер студенттің топта өзін жайлы
сезінетінін, курстастарымен оңай тіл табатынын, топта қабылданған
нормалар мен ережелерді ұстанатынын көрсетеді. Қажет болса, ол
көмек алу үшін курстастарына жүгіне алады, белсенді бола алады және
топта бастама көтере алады. Курстастары оның көзқарастары мен
мүдделерін қабылдайды және
қолдайды.
Оқу тобына бейімделу шкаласы
бойынша төмен көрсеткіштер студенттің курстастарымен қарым-қатынас
жасаудағы қиындықтарын көрсетеді. Студент шетте қалады,
қарым-қатынаста ұстамдылық танытады. Оған курстастарымен ортақ тіл
табу қиынға соғады, топта қабылданған нормалар мен ережелерді
бөліспейді, курстастарының көзқарастарын түсінбейді және
қабылдамайды, оларға көмек сұрай
алмайды.
Оқу іс-әрекетіне бейімделу
шкаласы бойынша жоғары көрсеткіштер студенттің оқу пәндерін оңай
меңгеретінін, оқу тапсырмаларын сәтті және уақытында орындайтынын
көрсетеді; қажет болған жағдайда мұғалімнен көмек сұрай алады, өз
ойын еркін жеткізе алады, сабақта өзінің даралығы мен қабілеттерін
көрсете алады.
Оқу іс-әрекетіне бейімделу
шкаласы бойынша төмен көрсеткіштер студенттің оқу пәндерін әрең
меңгеретінін және оқу тапсырмаларын орындайтынын көрсетеді; оған
сабақта сөйлеу, өз ойын білдіру қиынға соғады. Қажет болған
жағдайда ол мұғалімге сұрақ қоя алмайды. Көптеген пәндер бойынша
оған қосымша кеңес қажет, оқу сабақтарында өзінің даралығы мен
қабілеттерін көрсете алмайды.
Жауап
парағы
Т.А.Ә._________________________________________________________________
Жасы______________________
Білімі______________________
№
|
0-«Жоқ»
|
1-«Айту
қиын»
|
2-«Ия»
|
1
|
|
|
|
2
|
|
|
|
3
|
|
|
|
4
|
|
|
|
5
|
|
|
|
6
|
|
|
|
7
|
|
|
|
8
|
|
|
|
9
|
|
|
|
10
|
|
|
|
11
|
|
|
|
12
|
|
|
|
13
|
|
|
|
14
|
|
|
|
15
|
|
|
|
16
|
|
|
|