Бекітілді ___________
Тәрбие сағаты бойынша қысқа мерзімді жоспар
|
Тәрбие сағаты |
Бірлігі күшті ел озады. |
|
|
Күні |
02.12.2024 |
|
|
Класс жетекші: |
|
|
|
Класс: 9 «А» |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: Эпиграфтар (тақырып мазмұнын ашатын) |
«Ынтымақ, бірлік, келісім, - ең асыл байлық ел үшін» |
|
|
Сабақтың мақсаты: |
Оқушыларға ынтымақ, бірлік, келісім ұғымдарының мәнін түсіндіру, олардың қоғамдағы маңыздылығын көрсету; Ұжымда бір-біріне құрметпен қарауға, ынтымақтастыққа тәрбиелеу; Ел бірлігін сақтау арқылы ортақ құндылықтарды дамытуға үлес қосуға бағыттау; |
|
|
Құндылықтарды дарыту |
Сабақта оқушыларға бірлік пен ынтымақ құндылықтарын түсіндіріп, оларды бір-бірімен сыйластықта және түсіністікте жұмыс істеуге бағыттау. |
|
|
Тақырыптық көрмелермен ақпараттық стендтер |
Презентация |
|
|
Дайындыққа арналған әдебиет |
Интернет материалдары |
|
|
Сабақтың барысы |
||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Мұғалім әрекеті |
Оқушы әрекеті |
Ресурстар Сабақтың техникалық құрал-жабдықтары |
|
Ұйымдастыру кезеңі (7 мин) |
– Сәлеметсіздер ме, балалар! Бүгінгі сабағымыздың тақырыбы – «Ынтымақ, бірлік, келісім – ең асыл байлық ел үшін».
Сабақтың мақсаты – осы ұғымдардың мағынасын терең түсіну, олардың қоғамдағы маңызын талдау және бір-бірімізге құрмет көрсетуді үйрену. |
Оқушылар мұғаліммен
амандасады,түгенделеді,
мектеп партасындағы қатарлары |
Слайд |
|
Сабақ басы (13 мин) |
Мұғалімнің сұрақтары: – Балалар, «Ынтымақ» дегеніміз не? – Бірлік пен келісімнің қоғам үшін қандай маңызы бар? – Қазақ халқының тарихында ынтымақ пен бірліктің қандай рөл атқарғаны туралы не білесіздер?
– Дұрыс айтасыздар! Ынтымақ пен бірлік – елдің тұрақтылығы мен дамуының негізі. |
Білім алушылар ойларымен бөліседі, пікір алмасады. |
слайд
|
|
Ортасы (20 мин) |
Топтық жұмыс: – «Ынтымақ» тобы, сіздер қоғамдағы ынтымақтың маңызын сурет арқылы бейнелеңіздер. – «Бірлік» тобы, сіздер бірліктің ел өміріндегі рөлін сипаттайтын шағын әңгіме жазыңыздар. – «Келісім» тобы, келісім арқылы шешілген нақты тарихи оқиғалардан мысалдар келтіріңіздер.
Мұғалім сұрақтары: – Егер ынтымақ болмаса, елде қандай мәселелер туындауы мүмкін? – Бірліксіз қоғамда қандай қиындықтарға тап боламыз?
Ойын: «Сөз тізбегі» – Қазір біз «Сөз тізбегі» атты қызықты ойын ойнаймыз. Бұл ойын сіздердің сөздік қорларыңызды дамытып, ынтымақ, бірлік, келісім тақырыбына байланысты сөздерді еске түсіруге көмектеседі.
Шарттары: 1. Барлық оқушылар шеңбер құрып отырады. 2. Мен бірінші сөзді айтамын, мысалы, «Ынтымақ». Келесі оқушы осы сөздің соңғы әрпінен басталатын жаңа сөз айтуы керек. 3. Егер оқушы жауап бере алмаса, ойыннан шығады. Соңында ең көп сөз ойлап тапқан оқушы жеңімпаз болады. 4. Айтылатын сөздер ынтымақ, бірлік немесе келісімге байланысты болуы тиіс.
«Сыныптық құндылықтар кодексі»
Сынып шағын топтарға бөлінеді. Әр топ «Ынтымақты және біртұтас сынып болу үшін қандай ережелер маңызды?» деген сұраққа жауап ретінде құндылықтар тізімін жасайды.
Тапсырманы орындаған соң, барлық топтың ұсыныстары біріктіріліп, сыныптың ортақ «Құндылықтар кодексі» дайындалады.
Мұғалім бұл кодексті сыныптың көрінетін жеріне іліп, оны сабақ барысында еске салып отырады. |
Әр топ өз тапсырмасын орындайды: бірі сурет салады, екіншісі шағын әңгіме жазады, үшіншісі тарихи оқиғаларды талқылайды. Әр топ өз жұмыстарын таныстырады (2-3 минут). Өз ойларын айтып, пікірталасқа қатысады. Басқа топтардың жұмыстарын талқылап, толықтырады. Әр оқушы өз кезегінде жаңа сөз айтып ойынды жалғастырады. Мысалы: – Мұғалім: Ынтымақ. – 1-оқушы: Қоғам. – 2-оқушы: Мәдениет. – 3-оқушы: Татулық. – 4-оқушы: Құрмет. Құндылықтар мен ережелерді жазып шығарады.Әр топ өз ұсыныстарын оқып береді, ал қалған оқушылар тыңдап, толықтырулар енгізеді. Кодекстің мүмкін болатын мысалдары: • Бір-бірімізге құрметпен қарау. • Өзгелердің пікірін тыңдау және бағалау. • Бір-бірімізге көмек көрсету. • Татулық пен ынтымақты сақтау. • Әр оқушының үлесін бағалау. |
Слайд |
|
Соңы |
– Бүгінгі сабақтан қандай әсер алдыңыздар? – Балалар, ынтымақ, бірлік, келісім – елдің ең асыл құндылықтары. Олар арқылы біз қоғамымызды дамытып, тұрақтылықты қамтамасыз ете аламыз. Бүгінгі сабаққа белсенді қатысқандарыңыз үшін рахмет! |
Оқушылар сабақтың соңында алған білімдерін қорытындылайды. |
слайд |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
«Ынтымақ, бірлік, келісім – елдің ең асыл байлығы»
«Ынтымақ, бірлік, келісім – елдің ең асыл байлығы»
Бекітілді ___________
Тәрбие сағаты бойынша қысқа мерзімді жоспар
|
Тәрбие сағаты |
Бірлігі күшті ел озады. |
|
|
Күні |
02.12.2024 |
|
|
Класс жетекші: |
|
|
|
Класс: 9 «А» |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: Эпиграфтар (тақырып мазмұнын ашатын) |
«Ынтымақ, бірлік, келісім, - ең асыл байлық ел үшін» |
|
|
Сабақтың мақсаты: |
Оқушыларға ынтымақ, бірлік, келісім ұғымдарының мәнін түсіндіру, олардың қоғамдағы маңыздылығын көрсету; Ұжымда бір-біріне құрметпен қарауға, ынтымақтастыққа тәрбиелеу; Ел бірлігін сақтау арқылы ортақ құндылықтарды дамытуға үлес қосуға бағыттау; |
|
|
Құндылықтарды дарыту |
Сабақта оқушыларға бірлік пен ынтымақ құндылықтарын түсіндіріп, оларды бір-бірімен сыйластықта және түсіністікте жұмыс істеуге бағыттау. |
|
|
Тақырыптық көрмелермен ақпараттық стендтер |
Презентация |
|
|
Дайындыққа арналған әдебиет |
Интернет материалдары |
|
|
Сабақтың барысы |
||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Мұғалім әрекеті |
Оқушы әрекеті |
Ресурстар Сабақтың техникалық құрал-жабдықтары |
|
Ұйымдастыру кезеңі (7 мин) |
– Сәлеметсіздер ме, балалар! Бүгінгі сабағымыздың тақырыбы – «Ынтымақ, бірлік, келісім – ең асыл байлық ел үшін».
Сабақтың мақсаты – осы ұғымдардың мағынасын терең түсіну, олардың қоғамдағы маңызын талдау және бір-бірімізге құрмет көрсетуді үйрену. |
Оқушылар мұғаліммен
амандасады,түгенделеді,
мектеп партасындағы қатарлары |
Слайд |
|
Сабақ басы (13 мин) |
Мұғалімнің сұрақтары: – Балалар, «Ынтымақ» дегеніміз не? – Бірлік пен келісімнің қоғам үшін қандай маңызы бар? – Қазақ халқының тарихында ынтымақ пен бірліктің қандай рөл атқарғаны туралы не білесіздер?
– Дұрыс айтасыздар! Ынтымақ пен бірлік – елдің тұрақтылығы мен дамуының негізі. |
Білім алушылар ойларымен бөліседі, пікір алмасады. |
слайд
|
|
Ортасы (20 мин) |
Топтық жұмыс: – «Ынтымақ» тобы, сіздер қоғамдағы ынтымақтың маңызын сурет арқылы бейнелеңіздер. – «Бірлік» тобы, сіздер бірліктің ел өміріндегі рөлін сипаттайтын шағын әңгіме жазыңыздар. – «Келісім» тобы, келісім арқылы шешілген нақты тарихи оқиғалардан мысалдар келтіріңіздер.
Мұғалім сұрақтары: – Егер ынтымақ болмаса, елде қандай мәселелер туындауы мүмкін? – Бірліксіз қоғамда қандай қиындықтарға тап боламыз?
Ойын: «Сөз тізбегі» – Қазір біз «Сөз тізбегі» атты қызықты ойын ойнаймыз. Бұл ойын сіздердің сөздік қорларыңызды дамытып, ынтымақ, бірлік, келісім тақырыбына байланысты сөздерді еске түсіруге көмектеседі.
Шарттары: 1. Барлық оқушылар шеңбер құрып отырады. 2. Мен бірінші сөзді айтамын, мысалы, «Ынтымақ». Келесі оқушы осы сөздің соңғы әрпінен басталатын жаңа сөз айтуы керек. 3. Егер оқушы жауап бере алмаса, ойыннан шығады. Соңында ең көп сөз ойлап тапқан оқушы жеңімпаз болады. 4. Айтылатын сөздер ынтымақ, бірлік немесе келісімге байланысты болуы тиіс.
«Сыныптық құндылықтар кодексі»
Сынып шағын топтарға бөлінеді. Әр топ «Ынтымақты және біртұтас сынып болу үшін қандай ережелер маңызды?» деген сұраққа жауап ретінде құндылықтар тізімін жасайды.
Тапсырманы орындаған соң, барлық топтың ұсыныстары біріктіріліп, сыныптың ортақ «Құндылықтар кодексі» дайындалады.
Мұғалім бұл кодексті сыныптың көрінетін жеріне іліп, оны сабақ барысында еске салып отырады. |
Әр топ өз тапсырмасын орындайды: бірі сурет салады, екіншісі шағын әңгіме жазады, үшіншісі тарихи оқиғаларды талқылайды. Әр топ өз жұмыстарын таныстырады (2-3 минут). Өз ойларын айтып, пікірталасқа қатысады. Басқа топтардың жұмыстарын талқылап, толықтырады. Әр оқушы өз кезегінде жаңа сөз айтып ойынды жалғастырады. Мысалы: – Мұғалім: Ынтымақ. – 1-оқушы: Қоғам. – 2-оқушы: Мәдениет. – 3-оқушы: Татулық. – 4-оқушы: Құрмет. Құндылықтар мен ережелерді жазып шығарады.Әр топ өз ұсыныстарын оқып береді, ал қалған оқушылар тыңдап, толықтырулар енгізеді. Кодекстің мүмкін болатын мысалдары: • Бір-бірімізге құрметпен қарау. • Өзгелердің пікірін тыңдау және бағалау. • Бір-бірімізге көмек көрсету. • Татулық пен ынтымақты сақтау. • Әр оқушының үлесін бағалау. |
Слайд |
|
Соңы |
– Бүгінгі сабақтан қандай әсер алдыңыздар? – Балалар, ынтымақ, бірлік, келісім – елдің ең асыл құндылықтары. Олар арқылы біз қоғамымызды дамытып, тұрақтылықты қамтамасыз ете аламыз. Бүгінгі сабаққа белсенді қатысқандарыңыз үшін рахмет! |
Оқушылар сабақтың соңында алған білімдерін қорытындылайды. |
слайд |
шағым қалдыра аласыз













