Материалдар / ықшам сабақ
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

ықшам сабақ

Материал туралы қысқаша түсінік
Математика сабағы бойынша қысқа мерзімді жоспар.
Материал тегін
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Пәні:

Математика

Күні:

16.11.22

Бөлім:

«Менің отбасым және достарым», «Бізді қоршаған әлем»

Педагогтің аты-жөні:

Манарбекова Гулнур Манарбекқызы

Сынып:

Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы


Қосу және азайту / Достарыма көмектесемін

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

1.1.2.4 біртаңбалы сандарды ондықтан аттамай қосу кестесін құру, білу және қолдану;

1.1.2.3 қосудың ауыстырымдылық қасиетін қолдану, 0 –дің қасиетін қолдану

Сабақтың мақсаты

сурет бойынша 5 – ке арттырып, кемітеді

мысалдардың мәнін есептеп жазады

бос орындарға тиісті сандарды жазып, мәнін есептейді

ЕБҚ үшін сабақ мақсаты

Сурет бойынша 5 – ке арттырып, кемітеді.

1-10 дейінгі сандарды қосып алады.

Құндылықтар

денсаулық, достық және айналадағыларға қамқорлық көрсету

Сабақ барысы

Сабақтың

кезеңі/уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы (3 мин)

Ұйымдастыру кезеңі:

Сәлемдесу.

Оқушыларды түгендеу.

Психологиялық ахуал орнату.

«Үш шапалақ» әдісі

Көңіл күйіміз қандай? (1 шапалақ)

Сабаққа дайынбыз ба? (2 шапалақ)

Сабақты ойдағыдай аяқтаймыз ба ?(3 шапалақ)

Оқушылар сабаққа назар аударады.


Балалар шапалақ соғады



Сабақтың ортасы

(4 мин)








7 мин

«Ой қозғау»

Кестеге қара.

Бірінші және екінші қосылғыштарды таңда.

Қосындының мәнін тап.

Сабақтың тақырыбы мен мақсатын хабарлау

Қосуды және азайтуды орындайсың



1-тапсырма

Жұптық жұмыс

«Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі

Сурет бойынша 5 – ке арттыр

Сурет бойынша 5 – ке кеміт

Дескриптор:

-сандарды 5-ке арттырады

-сандарды 5-ке кемітеді

-мысалдардың мәнін есептейді

ЕБҚ оқушы үшін: сандарды 5-ке арттыру, кемітуді мұғалімнің көмегімен жасайды.


Кесте бойынша бірінші және екінші қосылғышты таңдап, қосындының мәнін есептейді.







1. сандарды 5-ке арттырады

2.сандарды 5-ке кемітеді

3.мысалдардың мәнін есептейді




Мадақтау











Білім зарядтарымен

бағалау (жауабына қарай)

Оқулық

84-85 беті

Ламинат

маркер








Таратпа

Дәптер

қаламсап

8 мин












Сергіту сәті

2 минут

2- тапсырма

Ұжымдық жұмыс

«Жұмыртқа қуыру» әдісі

Мысалдардың мәнін есептеп жаз.

Дескриптор:

- азайтудың мәнін есептейді

-қосудың мәнін есептейді

ЕБҚ оқушы үшін: топтағы балалардың көмегімен есетейді.




«Жүгіреді балалар»

Бейнефильм ұсыну

1. азайтудың мәнін есептейді

2.қосудың мәнін есептейді








жаттығуды қайталап жасайды

«Басбармақ» арқылы бір-бірін бағалау

Табаның суреті, мысалдар жазылған жұмыртқаның суреті

Дәптер

қаламсап




https://youtu.be/kKiyFs4B6IE

Сабақтың соңы

7 мин









7 мин




3 –тапсырма Жеке жұмыс

«Есепте, қорытындыла» әдісі

Бос орындарға тиісті сандарды жаз.

Себебін түсіндір.

Дескриптор:

- тиісті сандарды жазады

- себебін түсіндіреді

ЕБҚ оқушы үшін: мұғалімнің көмегімен орындайды



4 – тапсырма

Жеке жұмыс

«Ойлан, тап» әдісі

Қарындаштар санын анықта

Дескриптор:

-қосу амалын орындайды

-азайту амалын орындайды

ЕБҚ оқушы үшін: қарындаштардың көмегімен есептейді.

1. тиісті сандарды жазады

2.себебін түсіндіреді








1. қосу амалын орындайды

2.азайту амалын орындайды

«Комментарий»

Арқылы






Таратпа

Қаламсап

Дәптер



Рефлексия

7 мин

«Білім заряды» әдісі (Бағалау)

Бүгінгі сабақты толық түсіндім (8,9,10 заряд)

Бүгінгі сабақты түсіндім, сұрағым бар(5,6,7)

Бүгінгі сабақты түсінбедім (1,2,3,4)

Бүгінгі сабақтан алған білімдерін жинаған білім зарядтарының саны арқылы анықтайды.

«Комментарии» арқылы

Зарядтар,

«Білім заряды» таратпасы



















Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!