Ортасы
|
Қолдану
1-тапсырма Топтық
жұмыс
«Бағана» әдісі
бойынша
1-топ «Шұғаның белгісі» тақырыбы мен
идеясын анықтап,сюжеттік композициялық құрылысын бағандарға
орналастырып,түйінін жазыңыз.
Тақырыбы
Жанр
түрі
Идеясы
Оқиғаның
басталуы
Оқиғаның
дамуы
Оқиғаның
шиеленісуі
Оқиғаның шарықтау
шегі
Оқиғаның
шешімі
Түйіні
Бағалау
критерийі
|
Дескриптор
|
Әдеби шығарманы түсіну,
сюжеттік-композициялық талдау
жасау.
|
-тақырыбын, идеясын,
жанрын анықтайды;
- шығарма сюжетінің
құрамдас бөліктерін
талдайды;
- шығарманың түйінін
жазады
|
2-топ«Оқиғалар
тізбегі» әдісі бойынша Орыны
ауыстырылып берілген шығарманың желісі бойынша берілген 15 оқиғаның
ішінен негізгі 7 оқиғаны кинолентаға
түсіру
1. Ғашық жүрек
(хат)
2.
Ұйғарым 3. Бай қызы
Шұға 4. Үзілген үміт. Соңғы хат. «Шұғаның
белгісі
5. Қос
жолаушы
6. Шұғаның айықпас
дерті
7. Алғашқы
кездесу
9. Учитель
Әбдірахман
10. Шалшық судың басына ұйлыққан
қаздар... 11. Қызықты
күндер 12.
Тосқауыл 13. Айнабайдың
бүлігі
14. Жабылған
жала 15.
Қоштасу
Бағалау
критерийі
|
Дескриптор
|
Әдеби шығарманы
түсіну, сюжеттік-композициялық талдау
жасау.
|
Шығарманы
түсінеді;
Шығарманы
талдайды;
Сюжет желісін
сақтайды;
|
3-топ «Кейіпкелер баспалдағы»
берілген қима қағаздарға негізгі кейіпкер кейіпкерлерді баспалдаққа
түсіру. «Кейіпкерлер
баспалдағы»
Кейіпкер
|
Портреті
|
Шұға
|
аққұба, талдырмаш, қара көзді қыз. Үріп
ауызға
салғандай
|
Айнабай
|
Қара ниетті, ел арасына от
жаққан адам
|
Есімбек
|
4 ұлдың, бір қыздың әкесі. Айтқан уәдесіне
берік адам.
|
Әбдірахман
|
Қазақбайдың баласы, еңбекқор, біраз оқыған,
сауаты бар
мұғалім.
|
Жолаушы
|
Әңгімешіл, қарапайым
адам
|
Зәйкүл
|
Қаржаудың
қызы,ажарлы,шырайлы,ақылды
|
Кәрім
|
Есерсоқтау,қылжақбас
бозбала
|
Бағалау
критерийі
|
Дескриптор
|
Әдеби шығарманы түсіну,
сюжеттік-композициялық талдау
жасау.
|
-шығармадағы
кейіпкерлерді талдайды;
-кейіпкерлердің
портретін анықтайды;
-негізгі, қосымша
кейіпкерлерді табады.
|
Топтар өзара жұмыстарын
«Сигнал карталары» арқылы бағалайды
«3Қ
«Қызық.Қажет.Құнды»
|
Плакат,маркер
Бағалау
парақшалары
|