2024-2025 оқу жылына арналған
Қысқа мерзімді сабақ жоспарларын жүктеп алғыңыз келеді ме?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен жасалған
Материалдар / Ықшам сабақ

Ықшам сабақ

Материал туралы қысқаша түсінік
Ықшам сабақ
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады


ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ САБАҚ ЖОСПАРЫ


САБАҚ: Қазақ әдебиеті

Мектеп: «№35 орта мектеп» КММ Өскемен қаласы

Күні:

Мұғалімніңаты-жөні: Канкетаева Н.К

СЫНЫП: 9

ТаТақырыбы:Б.Майлин «Шұғаның белгісі»хикаят

қ




құндылықтар

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақнегізделгеноқумақсаты (мақсаттары)

Т/Ж1 Әдеби шығармаға сюжеттік-композициялық талдау жасау

А/И4 Автор стиліне сүйене отырып, шығармашылық жұмыс жазу


Сабақмақсаттары

Барлық оқушылар: Әдеби шығарманы түсіну, сюжеттік-композициялық талдау жасау.

Оқушылардың басым бөлігі: автор стиліне талдау жасау, шығармашылық жұмыс орындау.

Кейбір оқушылар: Шығармашылық жұмыс жазуда өзіндік пікірлерін білдіру.

Бағалау критерийі

Әдеби шығарманы түсінеді, сюжеттік-композициясына талдау жасайды;

Автор стиліне талдау жасап, шығармашылық жұмыс орындайды;

Шығармашылық жұмыс жазуда өзіндік пікірлерін білдіреді.

Тілдік мақсаттар

Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: делбе, обашық ,әбзел

Диалог құруға/шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер: инедей қиянаты жоқ, жүрегім тас төбеме шықты, көпке топырақ шашпау

Талқылауға арналған сұрақтар: осы шығарманың мұраты не?

Қандай әлеуметтік мәселелер көтерілген?

Ойлау дағдыларының деңгейі

Білу, түсіну,қолдану,талдау,жинақтау

Құндылықтарға баулу

Мәңгілік Ел, бұл - Зайырлы мемлекет және Жоғары руханият.

Рухани-адамгершілік тәрбие.












Пәнаралық байланыс

Тарих

Алдыңғыоқу

Б.Майлин «Шұғаның белгісі» хикаят

Жоспар

Жоспарланғануақыт

Жоспарланғанжаттығулар (төмендежоспарланғанжаттығуларменқатар, ескертпелердіжазыңыз)

Ресурстар

Басталуы



Оқулық Қазақ әдебиеті

Алматы Атамұра баспасы.2019

Авторлары:А.С.Ақтанова,

А.Қ Жүндібаев,Л.К. Жүмекенова

Түрлі-түсті кеспе қағаздар















Оқушылармен амандасу

Оқушыларға «Көңіл-күй сөздігі» тарату

түстер арқылы ынтымақтастық атмосфера қалыптастыру

Білу, түсіну «Кубик әдісі» арқылы ширату жаттығуларын орындату, шығарма бойынша сұрақтарға жауап береді.

1. Атап бер Шығармадағы кейіпкерлерді атаңыз

2.Неліктен? Неліктен шығарма «Шұғаның белгісі» деп аталған?

3.Түсіндір Шұғаның өліміне кім кінәлі?Өз жауабыңызды түсіндіріңіз.

4.Ұсын Егер сіз автордың орнында болсаңыз,шығарманы аяқтауға қандай ұсыныс айтар едіңіз?

5.Ойластыр Қалай ойлайсыз, шығарманың соңы басқаша аяқталуы мүмкін бе еді?

6.Бөліс Шығарманы оқи келе, қандай ой түйдің?(ой бөлісіңіз)


Бағалау критерйиі

Дескриптор

Әдеби шығарманы түсініп,мазмұны бойынша сұрақтарға жауап береді

-Әдеби шығарманы түсінеді

-Шығарма желісі бойынша сұрақтарғажауап береді


Мұғалімнің сындарлы кері байланысы

Ортасы





























Қолдану

1-тапсырма Топтық жұмыс

«Бағана» әдісі бойынша

1-топ «Шұғаның белгісі» тақырыбы мен идеясын анықтап,сюжеттік композициялық құрылысын бағандарға орналастырып,түйінін жазыңыз.

Тақырыбы

Жанр түрі

Идеясы

Оқиғаның басталуы

Оқиғаның дамуы

Оқиғаның шиеленісуі

Оқиғаның шарықтау шегі

Оқиғаның шешімі

Түйіні

Бағалау критерийі

Дескриптор

Әдеби шығарманы түсіну, сюжеттік-композициялық талдау жасау.

-тақырыбын, идеясын, жанрын анықтайды;

- шығарма сюжетінің құрамдас бөліктерін талдайды;

- шығарманың түйінін жазады


2-топ«Оқиғалар тізбегі» әдісі бойынша Орыны ауыстырылып берілген шығарманың желісі бойынша берілген 15 оқиғаның ішінен негізгі 7 оқиғаны кинолентаға түсіру

1. Ғашық жүрек (хат)

2. Ұйғарым
3. Бай қызы Шұға
4. Үзілген үміт. Соңғы хат. «Шұғаның белгісі

5. Қос жолаушы

6. Шұғаның айықпас дерті

7. Алғашқы кездесу

9. Учитель Әбдірахман

10. Шалшық судың басына ұйлыққан қаздар...
11. Қызықты күндер
12. Тосқауыл
13. Айнабайдың бүлігі

14. Жабылған жала
15. Қоштасу


Бағалау критерийі

Дескриптор

Әдеби шығарманы түсіну, сюжеттік-композициялық талдау жасау.


Шығарманы түсінеді;

Шығарманы талдайды;

Сюжет желісін сақтайды;

3-топ «Кейіпкелер баспалдағы» берілген қима қағаздарға негізгі кейіпкер кейіпкерлерді баспалдаққа түсіру. «Кейіпкерлер баспалдағы»

Кейіпкер

Портреті

 Шұға

аққұба, талдырмаш, қара көзді қыз. Үріп ауызға салғандай

Айнабай

Қара ниетті, ел арасына от жаққан адам

Есімбек

4 ұлдың, бір қыздың әкесі. Айтқан уәдесіне берік адам.

Әбдірахман

Қазақбайдың баласы, еңбекқор, біраз оқыған, сауаты бар мұғалім.

Жолаушы

Әңгімешіл, қарапайым адам

Зәйкүл

Қаржаудың қызы,ажарлы,шырайлы,ақылды

Кәрім

Есерсоқтау,қылжақбас бозбала



Бағалау критерийі

Дескриптор

Әдеби шығарманы түсіну, сюжеттік-композициялық талдау жасау.

-шығармадағы кейіпкерлерді талдайды;

-кейіпкерлердің портретін анықтайды;

-негізгі, қосымша кейіпкерлерді табады.

Топтар өзара жұмыстарын «Сигнал карталары» арқылы бағалайды

«3Қ «Қызық.Қажет.Құнды»

Қызық

Қажет

Құнды








Плакат,маркер

Бағалау парақшалары










































































Соңы

Мұғалімнің сындарлы кері байланысы

2 тапсырма

Талдау,

Шығармашылық жазылымүрлері»1

1. Автор стиліне сүйене отырып, «Шұғаға хат» жазу «Кейіпкерге хат» әдісі

2.Хикаят бойынша сурет салу «Суреттер сөйлейді»

3.Шағын сахналық қойылым Әбдірахманның ауылға келуі эпизоды (жұптық)

4. Әбдірахман мен Шұғаның хаты стиліне сүйене отырып, өлең жазу «Рондель әдісі»


Shape1

Хикаят бойынша сурет салу

Shape2

«Шұғаның белгісі»

Shape3

Әбдірахман

мен Шұғаның хаты стиліне сүйене отырып,өлең жазу



Shape4

Шағын сахналық көрініс Жұптық жұмыс

Shape5

«Шұғаға хат» жазу












Бағалау критерйиі

Дескрииптор

Автор стиліне талдау жасау, шығармашылық жұмыс орындау.

-Автор стиліне сүйеніп,кейіпкерге хат жазады.

-Хикаят бойынша сурет салады.

-Кейіпкерлердің хаттарының стилі негізінде өлең жазады.

Шығармаға сүйеніп шағын сахналық қойылым жасайды.

«Галереяға шарлау» әдісі арқылы орындалған жұмыстармен танысып бағалайды, «Ең үздік туынды» әдісі арқылы стикерге жапсырады, үздігін анықтайды.

Мұғалімнің сындарлы кері байланысы








































Скачано с www.znanio.ru

06 Сәуір 2025
100
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі