2024-2025 оқу жылына арналған
Қысқа мерзімді сабақ жоспарларын жүктеп алғыңыз келеді ме?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен жасалған
Материалдар / Ықшам сабақ «Бірлескен топтық жұмыс .Топтық жұмыс жүргізу әдістемесі» ұстаздар
«Ustaz tilegi» - Республикалық кәсіби педагогтар қауымдастығына қосылып, сайттағы 381 569 материалды тегін жүктеп алу мүмкіндігіне ие болыңыз
Толығырақ

Ықшам сабақ «Бірлескен топтық жұмыс .Топтық жұмыс жүргізу әдістемесі» ұстаздар

Материал туралы қысқаша түсінік
"Мұғалімдермен топтық жұмысты ұйымдастыру әдістемесін жан – жақты талдау.Шағын топта жұмыс жасау моделі құрылады. Мұғалімдер топтық жұмыс ынтымақтастыққа жетелейтінін түсінеді. Әлемнің қарқынды өзгеруі жағдайында оқушыларға қойылатын талаптардың да өзгергендігі жөнінде ақпарат алады"
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

Коучинг жоспары

Тақырыбы

«Сабақта топтық жұмыс арқылы оқушылардың белсенділігін қалай арттыруға болады?».

Мақсаты

Мұғалімдерге оқыту тәжірибелерін бірлесіп ойластыруға, өз идеяларымен алмасуға көмектесу.

Табыс критерийлері

Мұғалімдер топтық жұмысты тапсырма орындау арқылы түсіндіреді, топпен жұмыс жүргізуді тәжірибелеріне енгізуге ықпал етеді.

Күтілетін нәтиже

Әріптестер өзінің кәсіби білімін арттыруға арналған тәсілдермен қамтамасыз етіледі.

Ресурстар

Таныстырылым, интерактивті тақта, үлестірме материалдар,маркер, постер.

Барысы

Әдіс- тәсілдер

Қатысушылардың әрекеті

І. Мақсаттар

ды анықтау

А) Ұйымдастыру кезеңі

Ә) Сергіту сәті

Б) Ашық сұрақтар:

- Топтық жұмыс деген

не?

-Топтық жұмысты өз сабағыңызда пайдаланасыз ба?

- Топта қанша оқушы болған тиімді?

«Түстерге бөліну» ойыны ойналады. Сол арқылы топқа бөлу.

Сәлемдеседі.

Сергіту жаттығуын жасайды.

Қатысушылар шеңберге тұрып, түстер бойынша топқа бөлінеді.

ІІ. Ағымдағы жағдайды талдау

-Сабақ барысында топтық жұмыс қаншалықты тиімді?

-Топтық жұмыс жасай отырып,

оқушы белсенділігін қалай арттырамыз?

Әр топ берілген сұрақтармен танысып шығады. Өз ойларын постерге жазып қорғайды.


ІІІ. Мүмкіндіктерді қарастыру

«Балық қаңқасы» әдісі арқылы топтық жұмыстың ерекшелігі, себептері, кедергілерін талдату.

Топтық жұмыстың ерекшелігі, себептері мен кедергілерін ажыратып жазады.

ІУ. Рефлексия

Таныстырылыммен қорытындылау. «Не білемін? Не үйрендім? Нені білгім келеді?» кері байланыс арқылы жүзеге асады.


Кері байланыс арқылы келесі коучингке жоспар жасауда нені өзгертемін, қай бағытта жұмыс жүргіземін сол туралы ойланамын.

Қатысушылардың кері байланыстарын пайдалана отырып өз-өзімді бағалаймын.



Picture 1



Picture 2



Picture 4

Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі