Сабақ: 13
|
Мектеп: Мырзатай
ОМ
|
Күні: 16.10.2020
|
Мұғалімнің
аты: Темірәлиева Ақерке
Орынбасарқызы
|
Сынып:
1
|
Пәні: Жаратылыстану
|
|
Ортақ тақырып:
Мен және менің отбасым
|
Бөлім:
Адам
|
Сабақтың
тақырыбы:
Демалыс үшін не
қажет?
|
Осы сабақ арқылы
жүзеге асатын оқу
мақсаттары
|
1.2.3.3 адамның өсуі мен дамуы
үшін керек қажеттіліктерді
анықтау
1.1.2.1 қоршаған әлем
құбылыстарына бақылау
жүргізу
|
Сабақ
мақсаты
|
-
Адамның өсіу мен дамуы үшін
керекті қажеттіліктерді анықтайды;
-
Адамның өсуі мен дамуына
қажетті жағдайларды әңгімелейді;
-
Адамның өсуі үшін тамақтанудың
пайдасы туралы айтады
|
Бағалау
критерийлері
|
|
Тілдік
мақсат
|
адамның тіршілігі
үшін қажетті жағдайларды атай
алады
|
Түйінді сөздер мен
сөз тіркестері: ұйқы, демалу, каникул, күн
тәртібі
|
Сыныптағы
диалог/жазылым үшін сай келетін тіл стилі: ауызша және
жазбаша
|
Талқылауға арналған
сұрақтар:
-
Күн тәртібін қалай
түсінесің?
-
Күніне неше рет
ұйықтайсың?
-
Демалыс не үшін
қажет?
-
Ұйқының адамға қандай пайдасы
бар?
-
Сен тұратын аймақта қайда демалуға
болады?
-
Күн тәртібін сақтаудың маңыздылы неде? Қалай
ойлайсың?
|
-Не себепті адам
демалу керек?
|
Ишара: қызыл түс –
түсінбедім, сары түс – көмек керек, жасыл түс –
тамаша
|
|
Құндылықтарды
дарыту
|
-
- салауатты өмір салтын
қалыптастыру;
-
- мінез-құлықтың этикалық және
эстетикалық нормаларын қалыптастыру;
-
- өзара сыйластық, сенімділік,
қарым-қатынасты қалыптастыру
|
Пәнаралық
байланыстар
|
көркем еңбекпен, дүниетанумен
байланыстыру отбасылық
демалыс
|
АКТ
|
саябақтар, демалатын
орындар туралы бейнекөрсетілімдер
көрсету
|
Бастапқы
оқу:
|
пайдалы тағамдарды
біледі
|
Жоспар
|
Жоспарланған
уақыт есебі
|
Жоспарланған
жаттығу түрлері (төмендегі жазбаларды сіз жоспарлаған жаттығу
түрлерімен ауыстырыңыз)
|
ресурстар
|
Басы
|
І. Психологиялық
сәт. Психологиялық
тренинг
Алақай,
алақай!
Күн
шықты, күн шықты,
Жер
үстіне нұр шықты.
-Өлең
шумағы саған қандай әсер береді?
Адамға
Күн көзі не үшін қажет? Ойыңды
дәлелде.
«Ой қозғау» «Менен
сұрақ-сенен жауап» әдісі.
Шөлдедің. Саған не
қажет?
Қарның ашты. Саған не
қажет?
Қараңғыда қорықтың, сүрініп
кеттің. Саған не қажет?
Тоңдың. Саған не
қажет?
Мұрнын мен аузыңды қолыңмен
мықтап жап. Саған не қажет? Неге
қиналдың?
Неліктен ауа, жылу,
су, тамақ, жарық – адам өміріне ең қажетті
жағдайлар.
Демалу да адам үшін маңызды
жағдай екенін бүгін сен сабақта түсінесін, қай кезде және қалай
демалу керектігін білесің. Жаңа сабақтың тақырыбын, сабақтың
мақсатын бірлесе айқындап
аламыз.
|
|
Ортасы
|
1-топ.
2
топ.
3-топ.
Дескриптор:
ҚБ: мұғалім тарапынан кері
байланыс беріледі.
2 тапсырма. Топтық
жұмыс. Сендер мектептен келдіңдер. Үй
жұмысын қалай және қашан орындайсың? Жауабын кішкене қойылым
ретінде көрсетіңідер.
Үй тапсырмасын орындап болған
соң қалай демалуға болады? Демалыс күндеріңді қалай өткізесің?
Суреттерге қара.
-
Балалар не істеп
жатыр?
-
Үй шаруасын істеуді сабақтан
демалу деп есептеуге бола ма?
-
Компьютер алдында отырып
мектеп тапсырмасынан тынығуға бола ма?
-
Аулада қандай ойын
ойнайсың?
Дескриптор:
ҚБ: топтар бір бірін
дескриптор негізінде бағалап кері байланыс
береді.
3 тапсырма. Саралау.
«Диалог және қолдау көрсету» тәсілі.
1 топ.
Адам неше сағат ұйықтау керек? Сен үйде нешеде
ұйықтайсың? Отбасын ұйқыға нешеде жататыны туралы
әңгімеле.
2 топ.
Ұйқысы қаңбаған балалар мектепке бара
жатыр.
-
Тапсырманы кім бірінші
орындайды-сергек бала, әлде ұйқысы қаңбаған бала
ма?
-
Жүз метрлік қашықтықты кім
тезірекі жүгіріп өтеді?
-
Кім жаңа тақырыпты тезірек
меңгереді?
-
Оқушылар нешеде түнгі ұйқыға
жату керек?
Дескриптор
-
Сұрақтар бойынша өз
ойын білдіреді;
-
Ойын жүйелі түрде
еркін жеткізеді;
-
Өз көзқарасына
аргумент келтіріп, дәлелді пікір
айтады;
ҚБ: топтар дескриптор негізінде
бір бірін бағалайды
Ұйқы кезінде
ағзаның жаңа күнге қажетті күш жинайтының
түсінеді.
|
|
Соңы
|
Тапсырма
Сызбаға мұқият қара.
Сұрақтардың көмегімен өзіңе қатысты туыстық атауларды анықтап,
жаз.
•Әкеңнің әкесі саған кім
болады?
•Анаңның анасы саған кім
болады?
•Оларға сен кім боласың?
|
4-тапсырма. Жұптық жұмыс. Сурет бойынша адамның
өсуі мен дамуына әсер ететін қажеттіліктер туралы
әңгімеле.
Дескриптор:
Қ Б:
жұптар өзін өзі бағалайды.
Кері байланыс: «Ақылды
үкі»
|
|
Қосымша
мәліметтер
|