|
Педагогтің аты-жөні: |
Шәріп А.Е. |
|
Күні: |
13.12.24 |
|
Сыныбы: 9б |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Ықтималдықтар теориясының негіздері |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
9.3.2.1оқиға, кездейсоқ оқиға, ақиқат оқиға, мүмкін емес оқиға, қолайлы нәтижелер, тең мүмкіндікті және қарама-қарсы оқиғалар ұғымдарын меңгеру; 9.3.2.2элементар және элементар емес оқиғаларды ажырату; 9.3.2.3ықтималдықтың классикалық анықтамасын білу және есептер шығару үшін оны қолдану; 9.3.2.4ықтималдықтың статистикалық анықтамасын білу; |
|
Сабақтың мақсаты: |
Барлық оқушылар: ықтималдықтың статистикалық анықтамасын біледі; Оқушылардың басым бөлігі: оқиға, кездейсоқ оқиға, ақиқат оқиға, мүмкін емес оқиға, қолайлы нәтижелер, тең мүмкіндікті және қарама-қарсы оқиғалар ұғымдарын тұжырымдайды; Кейбір оқушылар: ықтималдықтың классикалық анықтамасын біледі және есептер шығару үшін оны қолданады; |
|
Бағалау критерийлері |
- ықтималдықтың статистикалық анықтамасын біледі; - оқиға, кездейсоқ оқиға, ақиқат оқиға, мүмкін емес оқиға, қолайлы нәтижелер, тең мүмкіндікті және қарама-қарсы оқиғалар ұғымдарын тұжырымдайды; - ықтималдықтың классикалық анықтамасын біледі және есептер шығару үшін оны қолданады; |
|
Құндылықтарға баулу |
Пəнге қатысты сөздік қор мен терминдер: оқиға, ақиқат,кездейсоқ оқиға, элементар , элементар емес оқиғалар,ықтималдық,статистика,анықтама Диалогтер мен жазу үшін қолданылатын тіркестер: Өрнекті ықшамдау деген не? элементар және элементар емес оқиғаларды... тең мүмкіндікті және қарама-қарсы оқиғалар ұғымдары... ықтималдықтың статистикалық анықтамасы... |
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
|
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту. Ұжымдық жұмыс. 5 мин. |
а) Ұйымдастыру кезеңі -Сәлемдесу,түгелдеу,кеспе қағазға (1,2,3,4)сан жазып , соны таңдау арқылы топқа бөлу. Үй тапсырмасын өзін-өзі тексеру әдіспен бағалау. (A,B,C арқылы бағалайды)жауаптар тақтада көрсетіледі. Сабақ мақсатын оқушылармен бірге ашу. Мақсаты: Оқушылар бойында идея немесе тілек білдіру, тыңдау дағдыларын дамытуға бағыттау, сондай-ақ барлық оқушыларды қатыстыру арқылы оқыту жағдайларын теңестіру. |
«Тарсио »әдісі бойынша формулаларды сәйкестендіреді(формуланың берілуі мен жауабы қиып бөліп тасталынған) Sin2a+cos2a=… Ctga=… Sina/cosa=… 1+tg2a=… 1+ctg2a=… Тиімділігі: Оқушыны бір-біріне тілек айту арқылы жақындастырады, көңіл -күйін көтереді, бауырмалдығын оятады. |
Мұғалім ұйымдастыру кезеңінде белсенділік танытқан оқушыларды «Мадақтау сөз» әдісі арқылы бағалайды: «Жарайсың! Жақсы! Өте жақсы! Талпын!» |
слайд |
||
|
Миға шабуыл. «Ой қозғау» әдісі. 2 мин. «Джиксо» әдісі 8мин |
Жаңа сабақ
|
Өткен сабакты кайталау: Тапсырманы орындайды.
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлауды дамыту. Тиімділігі: Оқушының танымдық дағдысы артады. |
Дескриптор: -формуланы тұжырымдайды; -көбейтінді түрінде жазады -сұракка жауап береді «Мадақтау сөз» әдісі арқылы бағалайды: «Жарайсың! Жақсы! Өте жақсы! Талпын!» |
ДК экраны Сұрақтар топтамасы.
|
||
|
Сабақтың ортасы 10 мин. Жеке жұмыс. |
Саралау: Бұл тапсырмада саралаудың «Тапсырма» тәсілі көрініс табады. |
Түсінбеген тапсырмаларды бір- біріне түсіндіреді. . Берілген тапсырма бойынша өз ойларын ортаға салып, пікірлерін білдіріп, талдау жасайды Саралау: Бұл тапсырмада саралаудың «Қарқын» тәсілі көрініс табады. |
Дескриптор: --шартын жазады - салыстырмалы жиілігін анықтайды -жауабын табады. Бағалау: Әрбір дұрыс жауапка 1 балл қойылады |
9 сынып, Алгебра А.Әбілқасымова, В.Корчевский, З.Жұмағұлова Алматы «Мектеп» 2019 |
||
|
Жеке жұмыс жұмыс. 10 мин. Жазылым. |
5.34 есеп Саралау: Бұл тапсырмада саралаудың «Тапсырма» тәсілі көрініс табады. |
Берілген тапсырма бойынша өз ойларын ортаға салып, пікірлерін білдіріп, топтық талдау жасайды. Мақсаты: Берілген сөздердің ережесі мен мысалын жазу арқылы бір-бірінен айырмашылығын ажыратады. Тиімділігі: Оқушының сын тұрғысынан ойлау дағдысы мен жазылым дағдысы қалыптасады. |
Дескриптор: -формуланы тұжырымдайды -теңдікті түрлендіреді. -тепе-теңдікті дәлелдейді. Бағалау: Әрбір дұрыс жауапка 1 балл қойылады |
. ДК экраны 9-сынып оқулығы. Шыныбеков «Атамұра» 2019 .
|
||
|
Сабақтың соңы. Ой толғаныс. Рефлексия 5 мин. |
Сабақты қорытындылау: Сабақтың соңында алған білімдері бойынша қорытынды сұрақ аламын. Жауаптар тақтада корсетіледі
Үйге тапсырма беру: № |
Оқушыларға «Жетістік баспалдағы» кері байланыс парағы таратылады. Оқушылар өздері белгілейді. Мақсаты: Өз ойын айтып, сабақты бекіту, қорытындылау. Тиімділігі: Оқушы алған білімін жинақтап, саралай білуге дағдыланады. С |
Оқушылар бір-бірінің сабаққа қатысу белсенділігіне қарай «Мадақтау сөздері» әдісі арқылы бірін-бірі бағалайды. Жарайсың!, Керемет!, Жақсы!, Талпын!,. |
ДК экраны слайд |
||
|
Саралау. Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз қабілетті оқушылардың алдына қандай тапсырмалар қоясыз? |
Бағалау. Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік
техникасын сақтау |
||||
|
«Диалог және қолдау көрсету», «Тапсырма», «Жіктеу». Қажеттілігіне қарай тапсырмалар беремін. Ерекше білімді қажет ететін оқушыларға көмек көрсету. |
10 баллдык жүйе бойынша бағалау |
Сынып бөлмесін сабақтан бұрын желдету. Сыныптағы орындық парталардың түзу тұруына назар аудару. Көз талғанда немесе шаршағанда көзді дем алдыратын жаттығулар орындау. Кабинетте электр сымдарына абай болу. |
||||
|
Жалпы бағалау Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз. 1: 2: Сабақты жақсартуға не жәрдемдесер еді? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз. 1: 2: Сабақ кезінде, сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы мен нені анықтадым? Келесі сабақтарда неге назар аудару керек? 1: 2: |
||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ықтималдықтар теориясының негіздері
Ықтималдықтар теориясының негіздері
|
Педагогтің аты-жөні: |
Шәріп А.Е. |
|
Күні: |
13.12.24 |
|
Сыныбы: 9б |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Ықтималдықтар теориясының негіздері |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
9.3.2.1оқиға, кездейсоқ оқиға, ақиқат оқиға, мүмкін емес оқиға, қолайлы нәтижелер, тең мүмкіндікті және қарама-қарсы оқиғалар ұғымдарын меңгеру; 9.3.2.2элементар және элементар емес оқиғаларды ажырату; 9.3.2.3ықтималдықтың классикалық анықтамасын білу және есептер шығару үшін оны қолдану; 9.3.2.4ықтималдықтың статистикалық анықтамасын білу; |
|
Сабақтың мақсаты: |
Барлық оқушылар: ықтималдықтың статистикалық анықтамасын біледі; Оқушылардың басым бөлігі: оқиға, кездейсоқ оқиға, ақиқат оқиға, мүмкін емес оқиға, қолайлы нәтижелер, тең мүмкіндікті және қарама-қарсы оқиғалар ұғымдарын тұжырымдайды; Кейбір оқушылар: ықтималдықтың классикалық анықтамасын біледі және есептер шығару үшін оны қолданады; |
|
Бағалау критерийлері |
- ықтималдықтың статистикалық анықтамасын біледі; - оқиға, кездейсоқ оқиға, ақиқат оқиға, мүмкін емес оқиға, қолайлы нәтижелер, тең мүмкіндікті және қарама-қарсы оқиғалар ұғымдарын тұжырымдайды; - ықтималдықтың классикалық анықтамасын біледі және есептер шығару үшін оны қолданады; |
|
Құндылықтарға баулу |
Пəнге қатысты сөздік қор мен терминдер: оқиға, ақиқат,кездейсоқ оқиға, элементар , элементар емес оқиғалар,ықтималдық,статистика,анықтама Диалогтер мен жазу үшін қолданылатын тіркестер: Өрнекті ықшамдау деген не? элементар және элементар емес оқиғаларды... тең мүмкіндікті және қарама-қарсы оқиғалар ұғымдары... ықтималдықтың статистикалық анықтамасы... |
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
|
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту. Ұжымдық жұмыс. 5 мин. |
а) Ұйымдастыру кезеңі -Сәлемдесу,түгелдеу,кеспе қағазға (1,2,3,4)сан жазып , соны таңдау арқылы топқа бөлу. Үй тапсырмасын өзін-өзі тексеру әдіспен бағалау. (A,B,C арқылы бағалайды)жауаптар тақтада көрсетіледі. Сабақ мақсатын оқушылармен бірге ашу. Мақсаты: Оқушылар бойында идея немесе тілек білдіру, тыңдау дағдыларын дамытуға бағыттау, сондай-ақ барлық оқушыларды қатыстыру арқылы оқыту жағдайларын теңестіру. |
«Тарсио »әдісі бойынша формулаларды сәйкестендіреді(формуланың берілуі мен жауабы қиып бөліп тасталынған) Sin2a+cos2a=… Ctga=… Sina/cosa=… 1+tg2a=… 1+ctg2a=… Тиімділігі: Оқушыны бір-біріне тілек айту арқылы жақындастырады, көңіл -күйін көтереді, бауырмалдығын оятады. |
Мұғалім ұйымдастыру кезеңінде белсенділік танытқан оқушыларды «Мадақтау сөз» әдісі арқылы бағалайды: «Жарайсың! Жақсы! Өте жақсы! Талпын!» |
слайд |
||
|
Миға шабуыл. «Ой қозғау» әдісі. 2 мин. «Джиксо» әдісі 8мин |
Жаңа сабақ
|
Өткен сабакты кайталау: Тапсырманы орындайды.
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлауды дамыту. Тиімділігі: Оқушының танымдық дағдысы артады. |
Дескриптор: -формуланы тұжырымдайды; -көбейтінді түрінде жазады -сұракка жауап береді «Мадақтау сөз» әдісі арқылы бағалайды: «Жарайсың! Жақсы! Өте жақсы! Талпын!» |
ДК экраны Сұрақтар топтамасы.
|
||
|
Сабақтың ортасы 10 мин. Жеке жұмыс. |
Саралау: Бұл тапсырмада саралаудың «Тапсырма» тәсілі көрініс табады. |
Түсінбеген тапсырмаларды бір- біріне түсіндіреді. . Берілген тапсырма бойынша өз ойларын ортаға салып, пікірлерін білдіріп, талдау жасайды Саралау: Бұл тапсырмада саралаудың «Қарқын» тәсілі көрініс табады. |
Дескриптор: --шартын жазады - салыстырмалы жиілігін анықтайды -жауабын табады. Бағалау: Әрбір дұрыс жауапка 1 балл қойылады |
9 сынып, Алгебра А.Әбілқасымова, В.Корчевский, З.Жұмағұлова Алматы «Мектеп» 2019 |
||
|
Жеке жұмыс жұмыс. 10 мин. Жазылым. |
5.34 есеп Саралау: Бұл тапсырмада саралаудың «Тапсырма» тәсілі көрініс табады. |
Берілген тапсырма бойынша өз ойларын ортаға салып, пікірлерін білдіріп, топтық талдау жасайды. Мақсаты: Берілген сөздердің ережесі мен мысалын жазу арқылы бір-бірінен айырмашылығын ажыратады. Тиімділігі: Оқушының сын тұрғысынан ойлау дағдысы мен жазылым дағдысы қалыптасады. |
Дескриптор: -формуланы тұжырымдайды -теңдікті түрлендіреді. -тепе-теңдікті дәлелдейді. Бағалау: Әрбір дұрыс жауапка 1 балл қойылады |
. ДК экраны 9-сынып оқулығы. Шыныбеков «Атамұра» 2019 .
|
||
|
Сабақтың соңы. Ой толғаныс. Рефлексия 5 мин. |
Сабақты қорытындылау: Сабақтың соңында алған білімдері бойынша қорытынды сұрақ аламын. Жауаптар тақтада корсетіледі
Үйге тапсырма беру: № |
Оқушыларға «Жетістік баспалдағы» кері байланыс парағы таратылады. Оқушылар өздері белгілейді. Мақсаты: Өз ойын айтып, сабақты бекіту, қорытындылау. Тиімділігі: Оқушы алған білімін жинақтап, саралай білуге дағдыланады. С |
Оқушылар бір-бірінің сабаққа қатысу белсенділігіне қарай «Мадақтау сөздері» әдісі арқылы бірін-бірі бағалайды. Жарайсың!, Керемет!, Жақсы!, Талпын!,. |
ДК экраны слайд |
||
|
Саралау. Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз қабілетті оқушылардың алдына қандай тапсырмалар қоясыз? |
Бағалау. Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік
техникасын сақтау |
||||
|
«Диалог және қолдау көрсету», «Тапсырма», «Жіктеу». Қажеттілігіне қарай тапсырмалар беремін. Ерекше білімді қажет ететін оқушыларға көмек көрсету. |
10 баллдык жүйе бойынша бағалау |
Сынып бөлмесін сабақтан бұрын желдету. Сыныптағы орындық парталардың түзу тұруына назар аудару. Көз талғанда немесе шаршағанда көзді дем алдыратын жаттығулар орындау. Кабинетте электр сымдарына абай болу. |
||||
|
Жалпы бағалау Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз. 1: 2: Сабақты жақсартуға не жәрдемдесер еді? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз. 1: 2: Сабақ кезінде, сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы мен нені анықтадым? Келесі сабақтарда неге назар аудару керек? 1: 2: |
||||||
шағым қалдыра аласыз




аралау:












