Материалдар / Ықтималдықтар теориясының негіздері 9 сынып

Ықтималдықтар теориясының негіздері 9 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Ықтималдықтар теориясының негіздері тақырыбына арналған қмж. ықтималдықтар теориясы түрлерімен толық таныса алады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
05 Мамыр 2023
661
7 рет жүктелген
250 ₸
Бүгін алсаңыз
+13 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +13 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Мектеп: №274 орта мектебі Бекітемін:__________ мектеп директорының

оқу ісі жөніндегі орынбасары Ж.Б.Сарсенбаева


Күні:

21.04.2023ж

Сынып: 9 «В»

Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны

Пәні:

Алгебра

Пән мұғалімі:

Жақсылықова Г.Р.

Сабақтың тақырыбы:

Ықтималдықтар теориясының негіздері

Оқу мақсаты:

9.3.2.1 оқиға, кездейсоқ оқиға, ақиқат оқиға, мүмкін емес оқиға, қолайлы нәтижелер, тең мүмкіндікті және қарама-қарсы оқиғалар ұғымдарын меңгеру;

Сабақтың мақсаты

оқиға, кездейсоқ оқиға, ақиқат оқиға, мүмкін емес оқиға, қолайлы нәтижелер, тең мүмкіндікті және қарама-қарсы оқиғалар ұғымдарын меңгеріп, мысалдарды ажырата алу.

Сабақтың кезеңі

Мұғалімнің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Басы

(Ұйымдастыру кезеңі) 8 минут

Ұйымдастыру кезеңі.2 мин.

Оқушыларды түгелдеу.

Көңіл –күйін сұрау.

Өткен «Тригонометрия» тарауын қорытындылау.

Алынған БЖБ тапсырмасын қорытындылау. 3мин

Worldwoll бағдарламасы арқылы «Сәйкестендіру» тапсырмасы. 3 мин

Оқушылар мұғаліммен амандасады.

Жоқ оқушыларды айтады.

Берілген әдіс бойынша өткен тарау формулаларын еске түсіреді.

Әр дұрыс формулаға 1 балл

АКТ

Негізгі бөлім

(Тақырыпты ашу) 15 минут


Жаңа сабақ: алдын ала берілген зерттеу жұмыстары бойынша түсіндіріледі. (оқушылардың зерттеу жұмыстары)

Оқиға – мағынасы бар, орындалатын немесе орындалмайтын құбылыс.

  • Белгіленуі: А, В, С, D және с.с.

  • Оқиға деп түрлі тәжірибелер, бақылаулар мен өлшемдердің нәтижелерін айтады.


Қақпаға тепкенде гол соғу

Сынақ/тәжірибе –қақпаға соғу.

Оқиға-гол соғу.




Кездейсоқ оқиға

Shape3 Shape1 Shape2

Үйлесімді Тең мүмкіндікті Қарама-қарсы


Жаңа тарауға байланысты зерттеу жұмысын жасап келеді.

Толық ақпарат берілген – 10 балл

Плакаттар


Сабақтың ортасы 17 мин

Топтық жұмыс: «оқиғаны ажырат» №1 № 2 № 3 тапсырмалар.




Жұптық жұмыс: Берілген оқиғаларды пайда болу сипатына қарай кестеге орналастыру ұсынылады



Жеке жұмыс: Берілген оқиғаларды түріне қарай ажырат.



Топтық жұмыс: берілген тапсырмалардан ( кездейсоқ, ақиқат, мүмкін емес) оқиғаларды құрастырады.


Ұсынылған мысалдардың қай оқиғаға жататынын ажыратып, кестеге толтырады.


Берілген мысалдарды түріне қарай ажыратып, түсіндір ме жұмысын жасайды

Толық жауап -5 балл

2 жауап – 4 балл

1 жауап – 3 балл






Әр мысалға 2 балл

Карточкалар.



Соңы

(Үйтапсырмасы)

5 минут

Үй тапсырмасын беру. Кездейсоқ оқиғалар түрлеріне қолданылмаған мысалдар құрап келу

Бағалау: Бағалау парағы арқылы қорытынды жасау

Кері байланыс: «Табыс баспалдағы»

1 баспалдық. Мен тақырыппен таныстым

2 баспалдақ. Мен оқиғалар түрлерін ажырата аламын

3 баспалдақ. Мен оқиғалар түрлерін ажыратып, мысалдар келтіре аламын.

Үй тапсырмасымен танысады.


Бағалау парағы арқылы жалпы баллдарын шығарады.

Сараптама жасай алады?

Өз бағасына салыстыру жасап, талдай алады

Кері байланыс жасайды.









































Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ