Сабақ
кезеңі/Уақыты
|
Педагогтің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
Қызығушылықты
ояту.
Ұжымдық
жұмыс.
8
мин.
|
а) Ұйымдастыру
кезеңі
-Сәлемдесу,түгелдеу, топқа
бөлу.
Үй тапсырмасын өзін-өзі
тексеру әдісімен бағалау.
https://quizizz.com/join?gc=54277151
|
Сәлемдесу, үй тапсырмасын
тексерту
|
«Мадақтау сөз»
әдісі арқылы бағалайды:
«Жарайсың! Жақсы! Өте жақсы!
Талпын!»
Дескриптор:
-сұрақтарға жауап
береді
|
слайд
|
Сабақтың
ортасы
15
мин.
Топтық
жұмыс.
|
Топ мүшелерінің есімдерін
жазыңыз және «а» әріпінің кездесу ықтималдығын
табыңыз.
Топ мүшелерінің есімдерін
карточкаға жазып қорапқа салған соң. Бір «а» әріпін қораптан алу
үшін кем дегенде қанша карточка шығару
керек
|
Түсінбеген тапсырмаларды бір-
біріне түсіндіреді. .
Берілген тапсырма бойынша өз
ойларын ортаға салып, пікірлерін білдіріп, талдау
жасайды
Саралау: Бұл тапсырмада
саралаудың «Қарқын»
тәсілі көрініс
табады.
|
Дескриптор:
-шартын жазады
1балл
- «А» әріпінің болу
ықтималдығын анықтайды 1балл
-
кем дегенде қанша карточка
шығару керек екенін анықтап жауабын айқындайды. 1
балл
Бағалау:
Әрбір дұрыс жауапка 1 балл
қойылады
|
9
сынып,
Алгебра
А.Әбілқасымова,
В.Корчевский,
З.Жұмағұлова
Алматы «Мектеп»
2019
|
Жұптық жұмыс
10
мин
|
1. Бір ойын сүйегін лақтырады.
Келесі оқиғалардың ықтималдықтарын
есептеңіз:
а) жұп ұпай саны
шықты
б) 3-ке еселі ұпай саны
шықты
в)
3-тен үлкен ұпай саны шықты
г)
7-ге еселі ұпай саны шықты:
2. Жәшікте 24 бірдей қалам
жатыр. Олардың 13-і қызыл, 5-і жасыл, қалғандары көк.Сатушы
кездейсоқ бір қаламды алып шығады. Келесі оқиғалардың
ықтималдықтарын табыңыз:
а) алынған қалам қызыл
түсті
б) алынған қалам жасыл
емесй
в) алынған қалам не көк, не
жасыл
г) алынған қалам не қызыл, не
көк.
|
Берілген тапсырма бойынша
есепті жұпта орындайды
Мақсаты: Берілген сөздердің ережесі мен
мысалын жазу арқылы бір-бірінен айырмашылығын
ажыратады.
Тиімділігі: Оқушының сын тұрғысынан ойлау
дағдысы мен жазылым дағдысы қалыптасады.
|
Дескриптор:
- а) жұп ұпай саны шығу
ықтималдығын табады
б) 3-ке еселі ұпай саны шығу
ықтималдығын табады
в) 3-тен үлкен ұпай саны шығу
ықтималдығын табады
г) 7-ге еселі ұпай саны шығу
ықтималдығын табады
Бағалау:
Әрбір дұрыс жауапка 1 балл
қойылады
|
.
ДК
экраны
9-сынып
оқулығы.
Шыныбеков
«Атамұра»
2019
.
|
Жеке
жұмыс.
|

|
Берілген тапсырма бойынша
есепті жеке орындайды
Берілген тапсырма бойынша өз
ойларын ортаға салып, пікірлерін білдіріп,Талқылау нәтижесінде
өзара бір келісімге келіп есепті
|
Дескриптор:
-Ықтималдықтарын табады.
2-балл
Бағалау:
Әрбір дұрыс жауапка 1 балл
қойылады
|
ДК
экраны
9-сынып
оқулығы.
Шыныбеков
«Атамұра»
2019
ДК
экраны
Сұрақтар
топтамасы.
9
сынып,
Алгебра
кітабы
, оқу құрал жабдықтары, тақта,
бор
|
Сабақтың
соңы
Ой
толғаныс.
Рефлексия
5
мин.
|
Сабақты қорытындылау үшін осы
сабақ бойынша сұрақ қою арқылы
қорытындылаймын.
https://quizizz.com/join?gc=782647&source=liveDashboard

Үй
тапсырмасы: №853
Рефлексия;” «
Оқушы
үні ”
әдісі.
|
Оқушылар бүгінгі сабақтың
мақсатына жеткізетін тапсырмалар орындауына қарай, өз түсінгенін,
пікірін, өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды
жасайды.
Оқушылар тестті
орындайды
Мақсаты: Өз ойын айтып, сабақты бекіту,
қорытындылау.
Тиімділігі: Оқушы алған білімін жинақтап,
саралай білуге дағдыланады.
Саралау: Оқушылырдың тақырып
бойынша түсінгенін пайымдау мақсатында
“Тест” әдісін қолданып
шапшаңдыққа және топта
қарқынмен жұмыс істеуге дағдылантырамын
|
1-10 баллдық жүйе бойынша
оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі мен жинаған ұпай сандары
бойынша бағаланады
|
ДК
экраны
https://padlet.com/tursynbaevadana/padlet-i0hs488ey5pttn2s
9-сынып
оқулығы.
|