Сабақ
кезеңі/Уақыты
|
Педагогтің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың басы
Жаңа сабаққа
кіріспе
|
(Ұ). Ұйымдастыру
кезеңі:
1.
Оқушылармен амандасу, түгендеу.
2.Ынтымақтастық атмосферасын
қалыптастыру
3.Сынып оқушыларын 3-топқа
бөлу
«Ой
шақыру» әдісі арқылы сұрақтар
қоямын:
1. Урбандалу үдерісі дегеніміз
не?
2.Қала агломерациясы ұғымы дегеніміз
не?
3.
Хаб ұғымына анықтама бер?
4.
Моноқаланың қандай елді-мекен
екенін анықта?
Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық
талқылау жасағаннан кейін оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен
таныстырамын.
|
Оқушыларға жалпылама төмендегі сұрақтар және
жаттығу түрлері беріледі. Әр оқушы өз оймен
бөліседі.
Өзгенің пікірін
толықтырады.
|
Сұрақтарға жауап
береді
Жалпы 1
балл
|
Оқулық, жұмыс
дәптері
АКТ
Суреттер
карта
|
Сабақтың
ортасы
|
Оқулықтағы жаңа сабақтың мәтіні мен
ресурстарды қолдана отырып, географиялық диктант
беріледі.
|
Оқулықты оқып танысып шығады. Тірек
сөздермен танысып, өз дәптерлеріне жазып
алады.
|
Дескриптор: Жалпы - 3
балл
Урбандалу үдерісі туралы сипаттап
жазады
|
Оқулық
ҚР
саяси-әкімшілік картасы
Атлас
Дәптер
|
1- тапсырманы топпен орындатамын,
бақылаймын, тапсырма орындалу жолына нұсқау
көрсетемін.
|
1-тапсырма
1.
Урбандалу үдерісімен байланысты проблемалардың
салдары
және шешу жолдарын
ұсыныңыздар?
|
Дескриптор: Жалпы - 3
балл
Урбандалу үдерісімен байланысты проблемалардың
салдары
және шешу жолдарын
ұсынады
|
Оқулық
Дәптер
Атлас
АКТ
ҚР әкімшілік-саяси
картасы
|
2- тапсырманы орындатамын, бақылайды,
мысал, үлгі көрсетемін.
|
2-тапсырма
Қазақстан аймақтарындағы урбандалу
деңгейін
анықта
1.
Қазақстанның және Батыс Қазақстан
облысының
халқының қанша пайызы қалаларда тұратынын
анықтап
картадан көрсету.
2.
Елдегі урбандалу деңгейі ең жоғары және ең
төмен
облысты және ондағы айырмашылықтың себебін
анықтау.
3.
Урбандалу деңгейі бойынша алғашқы үштікке
кіретін
облыстарды тауып кескін картаға
түсір.
|
Дескриптор: Жалпы - 3
балл
1.
Еліміздің және өз
облысының қанша
пайызы
қалаларда
тұратынын
анықтап,картадан
көрсетеді.
-Елдегі урбандалу деңгейі
ең
жоғары және ең
төмен
облысты және
ондағы
айырмашылықтың
себебін
анықтайды.
Урбандалу деңгейі
бойынша
алғашқы үштікке
кіретін
облыстарды тауып
кескін
картаға
түсіреді.
|
9-сынып оқулығы.
Дәптер
ҚР
әкімшілік-саяси картасы
|
Бөлім бойынша жиынтық
бағалау
|
Сабақтың келесі жартысынды «Әлеуметтік
география. Халық географиясы» бөлімі бойынша жиынтық бағалау т
апсырмалары орындалады
|
БЖБ
дәптері
Таратпа
тапсырма
|
Сабақтың соңы
Рефлексия
|
Сабақты қорытындылау. Оқушылардың
рефлексиясы
Үй жұмысы:
§46 оқу. Облыс орталықтары мен республикалық
маңызы бар қалаларды кескін картаға
түсіру
|
Бүгінгі сабақтан түйген ойлары мен
тұжырымдарына байланысты рефлексия
жасайды.
|
Дескрипторды назарға ала отырып өзара
бағалау жүргізеді
|
Рефлексия
|