Қысқа мерзімді жоспар
Сабақтың тақырыбы: Урбандалу үдерісі. Қазақстанда урбандалу үдерісіне баға беру.
|
Бөлім: |
4 Әлеуметтік география 4.1 Халық географиясы |
|
Педагогтің аты-жөні: |
|
|
Күні: |
|
|
Сыныбы: 9 |
|
|
Сабақтың тақырыбы: |
Урбандалу үдерісі. Қазақстанда урбандалу үдерісіне баға беру. |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
9.4.1.11 урбандалу үдерісінің себеп-салдарын түсіндіру арқылы байланысты проблемалардың шешу жолдарын ұсынады 9.4.1.12 Қазақстандағы урбандалу үдерісіне баға береді |
|
Сабақтың мақсаты: |
Дүние жүзі халқының қоныстану түрлерін біледі; Қазақстандағы урбандалу үдерісін бағалайды |
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
|
Сабақтың басы Жаңа сабаққа кіріспе
|
(Ұ). Ұйымдастыру кезеңі: 1. Оқушылармен амандасу, түгендеу. 2.Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру 3.Сынып оқушыларын 3-топқа бөлу «Ой шақыру» әдісі арқылы сұрақтар қоямын: 1. Урбандалу үдерісі дегеніміз не? 2.Қала агломерациясы ұғымы дегеніміз не? 3. Хаб ұғымына анықтама бер? 4. Моноқаланың қандай елді-мекен
екенін анықта? |
Оқушыларға жалпылама төмендегі сұрақтар және жаттығу түрлері беріледі. Әр оқушы өз оймен бөліседі. Өзгенің пікірін толықтырады.
|
Сұрақтарға жауап береді Жалпы 1 балл |
Оқулық, жұмыс дәптері АКТ Суреттер карта |
|
|
Сабақтың ортасы
|
Оқулықтағы жаңа сабақтың мәтіні мен ресурстарды қолдана отырып, географиялық диктант беріледі. |
Оқулықты оқып танысып шығады. Тірек сөздермен танысып, өз дәптерлеріне жазып алады. |
Дескриптор: Жалпы - 3 балл Урбандалу үдерісі туралы сипаттап жазады |
Оқулық ҚР саяси-әкімшілік картасы Атлас Дәптер |
|
|
1- тапсырманы топпен орындатамын, бақылаймын, тапсырма орындалу жолына нұсқау көрсетемін. |
1-тапсырма 1. Урбандалу үдерісімен байланысты проблемалардың салдары және шешу жолдарын ұсыныңыздар? |
Дескриптор: Жалпы - 3 балл Урбандалу үдерісімен байланысты проблемалардың салдары және шешу жолдарын ұсынады |
Оқулық Дәптер Атлас АКТ ҚР әкімшілік-саяси картасы |
||
|
2- тапсырманы орындатамын, бақылайды, мысал, үлгі көрсетемін. |
2-тапсырма Қазақстан аймақтарындағы урбандалу деңгейін анықта 1. Қазақстанның және Батыс Қазақстан облысының халқының қанша пайызы қалаларда тұратынын анықтап картадан көрсету. 2. Елдегі урбандалу деңгейі ең жоғары және ең төмен облысты және ондағы айырмашылықтың себебін анықтау. 3. Урбандалу деңгейі бойынша алғашқы үштікке кіретін облыстарды тауып кескін картаға түсір. |
Дескриптор: Жалпы - 3 балл 1. Еліміздің және өз облысының қанша пайызы қалаларда тұратынын анықтап,картадан көрсетеді. -Елдегі урбандалу деңгейі ең жоғары және ең төмен облысты және ондағы айырмашылықтың себебін анықтайды. Урбандалу деңгейі бойынша алғашқы үштікке кіретін облыстарды тауып кескін картаға түсіреді. |
9-сынып оқулығы. Дәптер ҚР әкімшілік-саяси картасы |
||
|
Бөлім бойынша жиынтық бағалау |
Сабақтың келесі жартысынды «Әлеуметтік география. Халық географиясы» бөлімі бойынша жиынтық бағалау т апсырмалары орындалады |
БЖБ дәптері Таратпа тапсырма |
|||
|
Сабақтың соңы Рефлексия |
Сабақты қорытындылау. Оқушылардың рефлексиясы
Үй жұмысы: §46 оқу. Облыс орталықтары мен республикалық маңызы бар қалаларды кескін картаға түсіру |
Бүгінгі сабақтан түйген ойлары мен тұжырымдарына байланысты рефлексия жасайды. |
Дескрипторды назарға ала отырып өзара бағалау жүргізеді |
Рефлексия |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Урбандалу үдерісі. Қазақстанда урбандалу үдерісіне баға беру 9 сынып
Урбандалу үдерісі. Қазақстанда урбандалу үдерісіне баға беру 9 сынып
Қысқа мерзімді жоспар
Сабақтың тақырыбы: Урбандалу үдерісі. Қазақстанда урбандалу үдерісіне баға беру.
|
Бөлім: |
4 Әлеуметтік география 4.1 Халық географиясы |
|
Педагогтің аты-жөні: |
|
|
Күні: |
|
|
Сыныбы: 9 |
|
|
Сабақтың тақырыбы: |
Урбандалу үдерісі. Қазақстанда урбандалу үдерісіне баға беру. |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
9.4.1.11 урбандалу үдерісінің себеп-салдарын түсіндіру арқылы байланысты проблемалардың шешу жолдарын ұсынады 9.4.1.12 Қазақстандағы урбандалу үдерісіне баға береді |
|
Сабақтың мақсаты: |
Дүние жүзі халқының қоныстану түрлерін біледі; Қазақстандағы урбандалу үдерісін бағалайды |
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
|
Сабақтың басы Жаңа сабаққа кіріспе
|
(Ұ). Ұйымдастыру кезеңі: 1. Оқушылармен амандасу, түгендеу. 2.Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру 3.Сынып оқушыларын 3-топқа бөлу «Ой шақыру» әдісі арқылы сұрақтар қоямын: 1. Урбандалу үдерісі дегеніміз не? 2.Қала агломерациясы ұғымы дегеніміз не? 3. Хаб ұғымына анықтама бер? 4. Моноқаланың қандай елді-мекен
екенін анықта? |
Оқушыларға жалпылама төмендегі сұрақтар және жаттығу түрлері беріледі. Әр оқушы өз оймен бөліседі. Өзгенің пікірін толықтырады.
|
Сұрақтарға жауап береді Жалпы 1 балл |
Оқулық, жұмыс дәптері АКТ Суреттер карта |
|
|
Сабақтың ортасы
|
Оқулықтағы жаңа сабақтың мәтіні мен ресурстарды қолдана отырып, географиялық диктант беріледі. |
Оқулықты оқып танысып шығады. Тірек сөздермен танысып, өз дәптерлеріне жазып алады. |
Дескриптор: Жалпы - 3 балл Урбандалу үдерісі туралы сипаттап жазады |
Оқулық ҚР саяси-әкімшілік картасы Атлас Дәптер |
|
|
1- тапсырманы топпен орындатамын, бақылаймын, тапсырма орындалу жолына нұсқау көрсетемін. |
1-тапсырма 1. Урбандалу үдерісімен байланысты проблемалардың салдары және шешу жолдарын ұсыныңыздар? |
Дескриптор: Жалпы - 3 балл Урбандалу үдерісімен байланысты проблемалардың салдары және шешу жолдарын ұсынады |
Оқулық Дәптер Атлас АКТ ҚР әкімшілік-саяси картасы |
||
|
2- тапсырманы орындатамын, бақылайды, мысал, үлгі көрсетемін. |
2-тапсырма Қазақстан аймақтарындағы урбандалу деңгейін анықта 1. Қазақстанның және Батыс Қазақстан облысының халқының қанша пайызы қалаларда тұратынын анықтап картадан көрсету. 2. Елдегі урбандалу деңгейі ең жоғары және ең төмен облысты және ондағы айырмашылықтың себебін анықтау. 3. Урбандалу деңгейі бойынша алғашқы үштікке кіретін облыстарды тауып кескін картаға түсір. |
Дескриптор: Жалпы - 3 балл 1. Еліміздің және өз облысының қанша пайызы қалаларда тұратынын анықтап,картадан көрсетеді. -Елдегі урбандалу деңгейі ең жоғары және ең төмен облысты және ондағы айырмашылықтың себебін анықтайды. Урбандалу деңгейі бойынша алғашқы үштікке кіретін облыстарды тауып кескін картаға түсіреді. |
9-сынып оқулығы. Дәптер ҚР әкімшілік-саяси картасы |
||
|
Бөлім бойынша жиынтық бағалау |
Сабақтың келесі жартысынды «Әлеуметтік география. Халық географиясы» бөлімі бойынша жиынтық бағалау т апсырмалары орындалады |
БЖБ дәптері Таратпа тапсырма |
|||
|
Сабақтың соңы Рефлексия |
Сабақты қорытындылау. Оқушылардың рефлексиясы
Үй жұмысы: §46 оқу. Облыс орталықтары мен республикалық маңызы бар қалаларды кескін картаға түсіру |
Бүгінгі сабақтан түйген ойлары мен тұжырымдарына байланысты рефлексия жасайды. |
Дескрипторды назарға ала отырып өзара бағалау жүргізеді |
Рефлексия |
|
шағым қалдыра аласыз














