Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қысқа мерзімді жоспар.

    Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:

    4.1. Халық географиясы


    Сынып 9 «А»

    Мектеп:№142 ЖББМ

    Мұғалімнің аты-жөні: Нысангалтиева М.К

    Сабақтың тақырыбы:



    Урбандалу үдерісі.Қазақстанда урбандалу үдерісіне баға беру.

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

    9.4.1.11 Урбандалу үдерісінің себеп-салдарын түсіндіру арқылы байланысты проблемалардың шешу жолдарын ұсынады

    9.4.1.12. Қазақстандағы урбандалу үдерісіне баға береді.

    Сабақтың мақсаттары

    Барлығы: Урбандалу үдерісі жәнеҚазақстандағы урбандалу үдерісі туралы сипатайды.

    Басым бөлігі: Дүниежүзіндегі елдердің урбандалу себеп- салдарын,Қазақстандағы урбандалу үдерісінің маңызын біле отырып, қалалық және ауылдық елді мекендерді картадан көрсете алады.

    Кейбірі: Өзінің тұратын жергілікті жерінің урбандалу үдерісін анықтай отырып, басқа аймақпен салыстыра алады, өз пікірімен бөліседі.

    Бағалау критерийі

    • Қазақстанның урбандалу үдерісіне сипаттама береді;

    • Еліміздің ең ірі урбандалу аймақтарының орның маңызды екенін біледі;

    • Өзінің тұратын жергілікті жерінің урбандалу үдерісінің маңызын сиапаттайды;

    • Қазақстан урбандалған аймақтарды картадан көрсете алады.

    • Өзінің тұратын жергілікті жерінің урбандалу үдерісін анықтап,өз пікірімен бөліседі;

    Тілдік мақсаттар

    Тыңдалым–айтылым: Бейнебаянды көре отырып,көшіп-қону үдерісінің маңызын сипатап, әр топ талдау жасайды.

    Жазылым-айтылым: әрбір топ тапсырмаларын бірлесе отырып жазады, ортаға салып талқылайды, бір – бірінің пікірін тыңдайды. Урбандалу үдерісі қалыптасқан аймақтарды кескін картаға түсіріп, ірі мегаполюс орталықтарын кескін картаға белгілейді.

    Пән бойынша сөздер мен терминдер: мегаполюс,урбандалу, агломерация,хаб,моноқала,қала құрушы,қала қызметі

    Құндылықтарға баулу

    «Мәңгілік ел» ұлттық идеясындағы «Индустрияландыру мен инновацияларға негізделген экономикалық өсу» құндылығын насихаттай отырып, еліміздегі ірі мегаполюстердің құрылуы, өнеркәсіп орны ерекше екенін ескере отырып, инновациялық технологияларды қолдана отырып, отан сүйгіштікке баулу.

    Пәнаралық байланыс

    Экология – қалалардың құрылуының маңызы мен оның экологиялық мәселелері.

    Экономика- халықтың әл ауқаты.

    Математика- елді мекендерге көшіп-қону аймақтарды есептеу

    Алдыңғы білім

    Әлеуметтік география. Халық саны.

    Жоспар

    Сабақтың жоспарланған уақыты

    Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

    Дерексөздер, ресурстар

    Сабақтың басы

    3минут

    Ұйымдастыру кезеңі.

    Психологиялық ахуал.

    «Айна» әдісімен сәттілік тілеу.













    5 мин

































    Сабақтың ортасы

    5- минут
























    15- минут


















    10-минут









    Топқа біріктіру; Оқушыларды термин сөздер бойынша 4 -топқа біріктіру.

    1.Агломерация

    2. Мегополис

    3. субурбандалу

    4. контрурбандалу

    Алдынғы білімді пысықтау.

    «Кім жүйрік» .

    1.Елді мекендер түрлері ?

    А) ауыл,қала Ә) қала маңы Б) ауыл В)қала типтес ауыл


    2.Еліміздегі қала халқының сандық пайызы?

    А) 60.8% Ә) 70% Б)57.8% В)45.5%

    3.Ауыл халқының саны басым аймақтар?

    А) Оңтүстік Қазақстан облысы

    Ә) Алматы облысы, Жамбыл облысы

    Б) Орталық Қазақстан облысы

    В) Батыс Қазақстан


    4.Еңбекке қабілетті жастағы халық?

    А) 16жастан 63 жасқа дейін

    Ә) 16жастан 58 жасқа дейін

    Б) 18жастан 63 жасқа дейін

    В)16жастан 55жасқа дейін


    5. Қазақстанда саны жағынан үлкен диаспора

    А) Орыстар

    Ә) Өзбектер

    Б)Ұйғырлар

    В)Татарлар


    6. Әлемдік діндер

    А) Ислам

    Ә) Христиан

    Б) Будда

    В)Иудаизм

    7. Репатриация деген не?

    А) шыққан елінен тыс өмір сүретін,

    Ә) Өзге елге қоныс аударуы

    Б) Халықты елді-мекендер бойынша орналастыру үдерісі

    В) түрлі себептермен бөгде мемлекет аумағында қалған адамдарды Отанына қайтару.


    1 – тапсырма (топтық жұмыс).

    «Миға шабуыл» әдісі бойынша оқушылар бейнебаянды көреді және сол бейнебаянға қатысты тапсырма сұрақтарына әр топтың топ басшысы шығып, еліміздегі ең ірі мегаполюстар қалай пайда болғандығы жайлы ақпарат береді.

    Қазақстандағы қалалардың ең көнелерін айтып бер?

    Дескриптор

    • Еліміздің қай аймағында көне қалалар болғанын атайды;

    • Қазақстандағы урбандалу үдерісі жоғары аймақтарды ажырата алады ;

    • Урбандалу үдерісінің оң және теріс салдарын салыстыра алады;

    • Қазақстанның урбандалу үдерісін сипаттайды;

    Қалыптастырушы топтық бағалау: топтар бір-бірінің дұрыс жауаптарына қарай «Екі жұлдыз бір тілек » беру арқылы бағалайды.


    2- тапсырма. Мағынаны тану «ДЖИКСО-» әдісі арқылы оқулықтағы мәтіннен урбандалу үдерісін әр топ анықтап, постер құрастырып,кескін картамен жұмыс жасау.

    I- топ. Урбандалу үдерісі туралы деректер жинап, термин сөздердің мағынасын анықтандар.

    II топ.Қала халқы саны жіктелуі Тақырып бойынша сәйкестіктерді тауып, салыстырындар.

    Ш топ: Халық саны бойынша қалалар туралы мәлімет беру,картамен жұмыс

    IV топ Қала халқын саны артуы артықшылық, кемшілік тұстары


    «Білім, Білік, Дағды» тәсілі бойынша қалыптастырушы бағалау


    3-тапсырма. «Менің зерттеулерім» әдісі. Әр топ тақырып бойынша сұрақтар құрастырып, топта талқылап, тиімді сұрақтарын оқушы аралап жүріп, микрофон ұстап, басқа оқушыларға қояды.

    1 топ- Алматы агломерациялы қала

    2 топ- Аламты маңы қала типтес ауылдар

    3 топ- Аламты қаласы аудандары халық саны бойынша диаграмма құрастыру

    4 топ Болашықтағы ірі мегаполис қалалары

    Қалыптастырушы бағалау: Әр топтың жауаптарын тыңдап болған соң «Саяхат жолдамасы» әдісі арқылы жауаптарына қарап бағалау.

    Жеке жұмыс Түртіп алу əдісі


    4 тапсырма Жеке жұмыс Сәйкестендіру WORD Wall бойынша дүниежүзі және Қазақстаннның қаларының суреттері тауып сәйкестендіреді

    Мегаполис Агломерация , субурбандалу,рурбандалу



















    https://www.google.com/search?biw=1242&bih


    Оқулық, ақ қағаз, маркер. Кескін карта












    Оқулық,мәтін. Түрлі-түсті маркерлер,

    топтық жұмысқа арналған ресурстар.















    Google earth





























    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Нысангалиева Менсулу Кайржановна
    15 Ақпан 2022
    1975
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Урбандалу үдерісі.Қазақстанда урбандалу үдерісіне баға беру.

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Урбандалу үдерісі.Қазақстанда урбандалу үдерісіне баға беру.

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Ашық сабақ:Урбандалу үдерісі.Қазақстанда урбандалу үдерісіне баға беру. Урбандалу үдерісі жәнеҚазақстандағы урбандалу үдерісі туралы сипатайды Дүниежүзіндегі елдердің урбандалу себеп- салдарын,Қазақстандағы урбандалу үдерісінің маңызын біле отырып, қалалық және ауылдық елді мекендерді картадан көрсете алады. Өзінің тұратын жергілікті жерінің урбандалу үдерісін анықтай отырып, басқа аймақпен салыстыра алады, өз пікірімен бөліседі.
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қысқа мерзімді жоспар.

    Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:

    4.1. Халық географиясы


    Сынып 9 «А»

    Мектеп:№142 ЖББМ

    Мұғалімнің аты-жөні: Нысангалтиева М.К

    Сабақтың тақырыбы:



    Урбандалу үдерісі.Қазақстанда урбандалу үдерісіне баға беру.

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

    9.4.1.11 Урбандалу үдерісінің себеп-салдарын түсіндіру арқылы байланысты проблемалардың шешу жолдарын ұсынады

    9.4.1.12. Қазақстандағы урбандалу үдерісіне баға береді.

    Сабақтың мақсаттары

    Барлығы: Урбандалу үдерісі жәнеҚазақстандағы урбандалу үдерісі туралы сипатайды.

    Басым бөлігі: Дүниежүзіндегі елдердің урбандалу себеп- салдарын,Қазақстандағы урбандалу үдерісінің маңызын біле отырып, қалалық және ауылдық елді мекендерді картадан көрсете алады.

    Кейбірі: Өзінің тұратын жергілікті жерінің урбандалу үдерісін анықтай отырып, басқа аймақпен салыстыра алады, өз пікірімен бөліседі.

    Бағалау критерийі

    • Қазақстанның урбандалу үдерісіне сипаттама береді;

    • Еліміздің ең ірі урбандалу аймақтарының орның маңызды екенін біледі;

    • Өзінің тұратын жергілікті жерінің урбандалу үдерісінің маңызын сиапаттайды;

    • Қазақстан урбандалған аймақтарды картадан көрсете алады.

    • Өзінің тұратын жергілікті жерінің урбандалу үдерісін анықтап,өз пікірімен бөліседі;

    Тілдік мақсаттар

    Тыңдалым–айтылым: Бейнебаянды көре отырып,көшіп-қону үдерісінің маңызын сипатап, әр топ талдау жасайды.

    Жазылым-айтылым: әрбір топ тапсырмаларын бірлесе отырып жазады, ортаға салып талқылайды, бір – бірінің пікірін тыңдайды. Урбандалу үдерісі қалыптасқан аймақтарды кескін картаға түсіріп, ірі мегаполюс орталықтарын кескін картаға белгілейді.

    Пән бойынша сөздер мен терминдер: мегаполюс,урбандалу, агломерация,хаб,моноқала,қала құрушы,қала қызметі

    Құндылықтарға баулу

    «Мәңгілік ел» ұлттық идеясындағы «Индустрияландыру мен инновацияларға негізделген экономикалық өсу» құндылығын насихаттай отырып, еліміздегі ірі мегаполюстердің құрылуы, өнеркәсіп орны ерекше екенін ескере отырып, инновациялық технологияларды қолдана отырып, отан сүйгіштікке баулу.

    Пәнаралық байланыс

    Экология – қалалардың құрылуының маңызы мен оның экологиялық мәселелері.

    Экономика- халықтың әл ауқаты.

    Математика- елді мекендерге көшіп-қону аймақтарды есептеу

    Алдыңғы білім

    Әлеуметтік география. Халық саны.

    Жоспар

    Сабақтың жоспарланған уақыты

    Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

    Дерексөздер, ресурстар

    Сабақтың басы

    3минут

    Ұйымдастыру кезеңі.

    Психологиялық ахуал.

    «Айна» әдісімен сәттілік тілеу.













    5 мин

































    Сабақтың ортасы

    5- минут
























    15- минут


















    10-минут









    Топқа біріктіру; Оқушыларды термин сөздер бойынша 4 -топқа біріктіру.

    1.Агломерация

    2. Мегополис

    3. субурбандалу

    4. контрурбандалу

    Алдынғы білімді пысықтау.

    «Кім жүйрік» .

    1.Елді мекендер түрлері ?

    А) ауыл,қала Ә) қала маңы Б) ауыл В)қала типтес ауыл


    2.Еліміздегі қала халқының сандық пайызы?

    А) 60.8% Ә) 70% Б)57.8% В)45.5%

    3.Ауыл халқының саны басым аймақтар?

    А) Оңтүстік Қазақстан облысы

    Ә) Алматы облысы, Жамбыл облысы

    Б) Орталық Қазақстан облысы

    В) Батыс Қазақстан


    4.Еңбекке қабілетті жастағы халық?

    А) 16жастан 63 жасқа дейін

    Ә) 16жастан 58 жасқа дейін

    Б) 18жастан 63 жасқа дейін

    В)16жастан 55жасқа дейін


    5. Қазақстанда саны жағынан үлкен диаспора

    А) Орыстар

    Ә) Өзбектер

    Б)Ұйғырлар

    В)Татарлар


    6. Әлемдік діндер

    А) Ислам

    Ә) Христиан

    Б) Будда

    В)Иудаизм

    7. Репатриация деген не?

    А) шыққан елінен тыс өмір сүретін,

    Ә) Өзге елге қоныс аударуы

    Б) Халықты елді-мекендер бойынша орналастыру үдерісі

    В) түрлі себептермен бөгде мемлекет аумағында қалған адамдарды Отанына қайтару.


    1 – тапсырма (топтық жұмыс).

    «Миға шабуыл» әдісі бойынша оқушылар бейнебаянды көреді және сол бейнебаянға қатысты тапсырма сұрақтарына әр топтың топ басшысы шығып, еліміздегі ең ірі мегаполюстар қалай пайда болғандығы жайлы ақпарат береді.

    Қазақстандағы қалалардың ең көнелерін айтып бер?

    Дескриптор

    • Еліміздің қай аймағында көне қалалар болғанын атайды;

    • Қазақстандағы урбандалу үдерісі жоғары аймақтарды ажырата алады ;

    • Урбандалу үдерісінің оң және теріс салдарын салыстыра алады;

    • Қазақстанның урбандалу үдерісін сипаттайды;

    Қалыптастырушы топтық бағалау: топтар бір-бірінің дұрыс жауаптарына қарай «Екі жұлдыз бір тілек » беру арқылы бағалайды.


    2- тапсырма. Мағынаны тану «ДЖИКСО-» әдісі арқылы оқулықтағы мәтіннен урбандалу үдерісін әр топ анықтап, постер құрастырып,кескін картамен жұмыс жасау.

    I- топ. Урбандалу үдерісі туралы деректер жинап, термин сөздердің мағынасын анықтандар.

    II топ.Қала халқы саны жіктелуі Тақырып бойынша сәйкестіктерді тауып, салыстырындар.

    Ш топ: Халық саны бойынша қалалар туралы мәлімет беру,картамен жұмыс

    IV топ Қала халқын саны артуы артықшылық, кемшілік тұстары


    «Білім, Білік, Дағды» тәсілі бойынша қалыптастырушы бағалау


    3-тапсырма. «Менің зерттеулерім» әдісі. Әр топ тақырып бойынша сұрақтар құрастырып, топта талқылап, тиімді сұрақтарын оқушы аралап жүріп, микрофон ұстап, басқа оқушыларға қояды.

    1 топ- Алматы агломерациялы қала

    2 топ- Аламты маңы қала типтес ауылдар

    3 топ- Аламты қаласы аудандары халық саны бойынша диаграмма құрастыру

    4 топ Болашықтағы ірі мегаполис қалалары

    Қалыптастырушы бағалау: Әр топтың жауаптарын тыңдап болған соң «Саяхат жолдамасы» әдісі арқылы жауаптарына қарап бағалау.

    Жеке жұмыс Түртіп алу əдісі


    4 тапсырма Жеке жұмыс Сәйкестендіру WORD Wall бойынша дүниежүзі және Қазақстаннның қаларының суреттері тауып сәйкестендіреді

    Мегаполис Агломерация , субурбандалу,рурбандалу



















    https://www.google.com/search?biw=1242&bih


    Оқулық, ақ қағаз, маркер. Кескін карта












    Оқулық,мәтін. Түрлі-түсті маркерлер,

    топтық жұмысқа арналған ресурстар.















    Google earth





























    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    География Ашық сабақ 9 сынып
    15.02.2022
    1975
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Нысангалиева Менсулу Кайржановна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации