Топқа
біріктіру; Оқушыларды термин сөздер
бойынша 4 -топқа біріктіру.
1.Агломерация
2.
Мегополис
3.
субурбандалу
4.
контрурбандалу
Алдынғы білімді
пысықтау.
«Кім
жүйрік» .
1.Елді мекендер
түрлері ?
А) ауыл,қала Ә) қала
маңы Б) ауыл В)қала типтес
ауыл
2.Еліміздегі қала
халқының сандық пайызы?
А)
60.8%
Ә) 70% Б)57.8% В)45.5%
3.Ауыл халқының саны
басым аймақтар?
А) Оңтүстік
Қазақстан облысы
Ә) Алматы облысы,
Жамбыл облысы
Б) Орталық Қазақстан
облысы
В) Батыс
Қазақстан
4.Еңбекке қабілетті
жастағы халық?
А) 16жастан 63 жасқа
дейін
Ә) 16жастан 58 жасқа
дейін
Б) 18жастан 63 жасқа
дейін
В)16жастан 55жасқа
дейін
5. Қазақстанда саны
жағынан үлкен диаспора
А)
Орыстар
Ә)
Өзбектер
Б)Ұйғырлар
В)Татарлар
6. Әлемдік
діндер
А)
Ислам
Ә)
Христиан
Б)
Будда
В)Иудаизм
7. Репатриация деген
не?
А) шыққан елінен тыс өмір
сүретін,
Ә) Өзге елге қоныс
аударуы
Б) Халықты
елді-мекендер бойынша орналастыру үдерісі
В) түрлі себептермен бөгде
мемлекет аумағында қалған адамдарды Отанына
қайтару.
1 – тапсырма (топтық
жұмыс).
«Миға шабуыл» әдісі
бойынша оқушылар бейнебаянды көреді
және сол бейнебаянға қатысты тапсырма сұрақтарына әр топтың топ
басшысы шығып, еліміздегі ең ірі мегаполюстар қалай пайда
болғандығы жайлы ақпарат
береді.
Қазақстандағы қалалардың ең
көнелерін айтып бер?
Дескриптор
-
Еліміздің қай аймағында көне
қалалар болғанын
атайды;
-
Қазақстандағы урбандалу
үдерісі жоғары аймақтарды ажырата алады
;
-
Урбандалу үдерісінің оң және
теріс салдарын салыстыра
алады;
-
Қазақстанның урбандалу
үдерісін сипаттайды;
Қалыптастырушы топтық
бағалау: топтар бір-бірінің дұрыс
жауаптарына қарай «Екі жұлдыз бір тілек
» беру арқылы
бағалайды.
2- тапсырма.
Мағынаны тану «ДЖИКСО-» әдісі арқылы оқулықтағы
мәтіннен урбандалу үдерісін әр топ анықтап, постер
құрастырып,кескін картамен жұмыс
жасау.
I-
топ. Урбандалу үдерісі туралы
деректер жинап, термин сөздердің мағынасын
анықтандар.
II топ.Қала халқы
саны жіктелуі Тақырып бойынша сәйкестіктерді
тауып, салыстырындар.
Ш
топ: Халық саны бойынша қалалар
туралы мәлімет беру,картамен
жұмыс
IV топ Қала
халқын саны артуы артықшылық, кемшілік
тұстары
«Білім, Білік, Дағды»
тәсілі бойынша қалыптастырушы
бағалау
3-тапсырма. «Менің
зерттеулерім» әдісі. Әр топ тақырып бойынша
сұрақтар құрастырып, топта талқылап, тиімді сұрақтарын оқушы аралап
жүріп, микрофон ұстап, басқа оқушыларға
қояды.
1 топ- Алматы агломерациялы
қала
2 топ- Аламты маңы
қала типтес ауылдар
3 топ- Аламты қаласы
аудандары халық саны бойынша диаграмма
құрастыру
4 топ Болашықтағы
ірі мегаполис қалалары
Қалыптастырушы
бағалау: Әр топтың жауаптарын тыңдап
болған соң «Саяхат
жолдамасы» әдісі арқылы жауаптарына қарап
бағалау.
Жеке жұмыс Түртіп
алу əдісі
4 тапсырма Жеке
жұмыс Сәйкестендіру WORD Wall
бойынша дүниежүзі және Қазақстаннның қаларының суреттері тауып
сәйкестендіреді
Мегаполис
Агломерация ,
субурбандалу,рурбандалу
|