МАҢҒЫСТАУ АУДАНДЫҚ БАЛАЛАР ӨНЕР МЕКТЕБІ
АШЫҚ САБАҚ
САБАҚТЫҢ ТАҚЫРЫБЫ: ЫРҒАҚ МАҢЫЗДЫЛЫҒЫ. ӨЛШЕМ. ТАКТ.
Маңғыстау облысы, Маңғыстау ауданы, Шетпе селосы
Аудандық балалар өнер мектебінің
Мұғалімі АЛШЫМБАЕВА АҚНҰР БОЛАТҚЫЗЫ
ШЕТПЕ 2023
Мұғалім: Алшымбаева А.
Оқушы: Наурызбек Т.
Сабақтың тақырыбы: Ырғақ маңыздылығы. Өлшем. Такт.
Сабақтың мақсаты:
|
Білімділігі |
Тәрбиелігі |
Дамытушылығы |
Көрнекіліктер |
|
Оқушыға музыкадағы ырғақтың маңыздылығын, өлшем, такт анықтамасын түсіндіру. |
Оқушыға қазақтың ұлттық аспабымыз домбыраның құндылығын, қасиеттілігін түсіндіре отырып, оны қазақылыққа, мәдениеттілікке, қазақтың ұлттық өнеріне тәрбиелеу. |
Оқушыға домбыраның қасиетін ұғындыра отырып, домбыра үнінің қадір қасиетін, әсем әуезділігін ұғындыру. Патриоттық сезімін ояту. |
Интербелсенді тақта, буклет, кітаптар, видеоүзінділер, суреттер, жүрмелі тақта. |
|
Сабақтың кезеңдері |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Күтілетін нәтиже |
|
Оқушымен амандасу. Оқушының құрал-жабдықтарын тексеріп, сабаққа дайындығын сұрау. Содан соң аспапта дұрыс отыруын қадағалап түзеу. |
Сәлемдесу, құралдарын шығару. Мұғалімнің сабақ жүйесіне қарай бағытталу. Берілген тапсырманы орындау. |
Оқушы мұғалім көрсеткендей аспапта дұрыс отырады, берілген тапсырманы ойнап беру. |
|
Халық әні «Тепен көк» орта буынға дейін жатқа ойнату. Апликатураның дұрыс басылуын және дыбыс тазалығын қадағалау. Қателіктермен жұмыс жасау. «Тепен көк» күйінің тарихын сұрау, толықтырып түсіндіру. Күйді нюанстармен ойнап көрсету. Халық әні «Қоғалы-ай» нотамен санап ойнату. |
Оқушы күйді жатқа ойнайды. Қиыншылық келтірген жерін сұрады. Мұғаліммен қосылып ойнап, күйдің ойнау әдісін, мазмұнын түсінеді. Оқушы орта буынға дейін жатқа ойнады. Түзетілген қателіктерді түсінді. Күйдің тарихын айтады. |
Күйдің мазмұнын түсінеді. Ойнау арқылы есте сақтау қабілетінің дамуына көмектеседі. Күйдің тарихын түсінеді. Күйді нақты, нық, әдемілеп ойнауды біледі. |
|
Ырғақ маңыздылығы. Өлшем. Такт. Анықтамаларын түсіндіру. Тақырыпты ашық оқушыға ұқтыру. |
Күйді талдады, күйді нотамен жүргізіп ойнады. Альтерация таңбалары туралы ақпарат берілді. Дыбыс тазалады. |
Альтерация таңбаларын қайталады. Төрттік, сегіздік және он алтылық ұзақтықтарды санап ойналуы. |
|
«Тепен көк» күйін тазалап ойнау. Нюанстармен жұмыс жасау. Оң және сол қолдың үйлесімділігін қадағалау. Бейнетаспадан күйдің тартылуын тыңдау. «Қоғалы ай» әнін жаттап келу. |
Оқушы үйге берілген тапсырманы қалай орындау керектігін түсінді. |
Күй, әнді нотамен сауатты түрде орындауды. Күйді түсініп, оны таза, әжемі ойнаужы үйренеді. |
|
«Тепен көк» тарихы? Сабақтан не түсіндің? Ұнады ма? |
Оқушы сұрақтарға жауап берді. Күйдің, әннің ойналу ерекшелігін қызықты тұстарын айтты. |
Күй туралы, халық әні туралы ақпарат біледі. |
|
Оқушының сабаққа қатысуы, үлегерімін айту, бағалау. |
Оқушы сабақтан алған әсерімен бөлісті. |
Оқушы сабақ барысындағы жетістіктерін, кемшіліктерін, қателіктерін көрінеді. |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ырғақ маңыздылығы. Өлшем. Такт.
Ырғақ маңыздылығы. Өлшем. Такт.
МАҢҒЫСТАУ АУДАНДЫҚ БАЛАЛАР ӨНЕР МЕКТЕБІ
АШЫҚ САБАҚ
САБАҚТЫҢ ТАҚЫРЫБЫ: ЫРҒАҚ МАҢЫЗДЫЛЫҒЫ. ӨЛШЕМ. ТАКТ.
Маңғыстау облысы, Маңғыстау ауданы, Шетпе селосы
Аудандық балалар өнер мектебінің
Мұғалімі АЛШЫМБАЕВА АҚНҰР БОЛАТҚЫЗЫ
ШЕТПЕ 2023
Мұғалім: Алшымбаева А.
Оқушы: Наурызбек Т.
Сабақтың тақырыбы: Ырғақ маңыздылығы. Өлшем. Такт.
Сабақтың мақсаты:
|
Білімділігі |
Тәрбиелігі |
Дамытушылығы |
Көрнекіліктер |
|
Оқушыға музыкадағы ырғақтың маңыздылығын, өлшем, такт анықтамасын түсіндіру. |
Оқушыға қазақтың ұлттық аспабымыз домбыраның құндылығын, қасиеттілігін түсіндіре отырып, оны қазақылыққа, мәдениеттілікке, қазақтың ұлттық өнеріне тәрбиелеу. |
Оқушыға домбыраның қасиетін ұғындыра отырып, домбыра үнінің қадір қасиетін, әсем әуезділігін ұғындыру. Патриоттық сезімін ояту. |
Интербелсенді тақта, буклет, кітаптар, видеоүзінділер, суреттер, жүрмелі тақта. |
|
Сабақтың кезеңдері |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Күтілетін нәтиже |
|
Оқушымен амандасу. Оқушының құрал-жабдықтарын тексеріп, сабаққа дайындығын сұрау. Содан соң аспапта дұрыс отыруын қадағалап түзеу. |
Сәлемдесу, құралдарын шығару. Мұғалімнің сабақ жүйесіне қарай бағытталу. Берілген тапсырманы орындау. |
Оқушы мұғалім көрсеткендей аспапта дұрыс отырады, берілген тапсырманы ойнап беру. |
|
Халық әні «Тепен көк» орта буынға дейін жатқа ойнату. Апликатураның дұрыс басылуын және дыбыс тазалығын қадағалау. Қателіктермен жұмыс жасау. «Тепен көк» күйінің тарихын сұрау, толықтырып түсіндіру. Күйді нюанстармен ойнап көрсету. Халық әні «Қоғалы-ай» нотамен санап ойнату. |
Оқушы күйді жатқа ойнайды. Қиыншылық келтірген жерін сұрады. Мұғаліммен қосылып ойнап, күйдің ойнау әдісін, мазмұнын түсінеді. Оқушы орта буынға дейін жатқа ойнады. Түзетілген қателіктерді түсінді. Күйдің тарихын айтады. |
Күйдің мазмұнын түсінеді. Ойнау арқылы есте сақтау қабілетінің дамуына көмектеседі. Күйдің тарихын түсінеді. Күйді нақты, нық, әдемілеп ойнауды біледі. |
|
Ырғақ маңыздылығы. Өлшем. Такт. Анықтамаларын түсіндіру. Тақырыпты ашық оқушыға ұқтыру. |
Күйді талдады, күйді нотамен жүргізіп ойнады. Альтерация таңбалары туралы ақпарат берілді. Дыбыс тазалады. |
Альтерация таңбаларын қайталады. Төрттік, сегіздік және он алтылық ұзақтықтарды санап ойналуы. |
|
«Тепен көк» күйін тазалап ойнау. Нюанстармен жұмыс жасау. Оң және сол қолдың үйлесімділігін қадағалау. Бейнетаспадан күйдің тартылуын тыңдау. «Қоғалы ай» әнін жаттап келу. |
Оқушы үйге берілген тапсырманы қалай орындау керектігін түсінді. |
Күй, әнді нотамен сауатты түрде орындауды. Күйді түсініп, оны таза, әжемі ойнаужы үйренеді. |
|
«Тепен көк» тарихы? Сабақтан не түсіндің? Ұнады ма? |
Оқушы сұрақтарға жауап берді. Күйдің, әннің ойналу ерекшелігін қызықты тұстарын айтты. |
Күй туралы, халық әні туралы ақпарат біледі. |
|
Оқушының сабаққа қатысуы, үлегерімін айту, бағалау. |
Оқушы сабақтан алған әсерімен бөлісті. |
Оқушы сабақ барысындағы жетістіктерін, кемшіліктерін, қателіктерін көрінеді. |
шағым қалдыра аласыз













