Материалдар / Урок казахского языка и литературы :«Еңбекпен келген жеңіс»
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Урок казахского языка и литературы :«Еңбекпен келген жеңіс»

Материал туралы қысқаша түсінік
7.2.6.1. - кесте, диаграмма, шартты белгілер, суреттер мен сызбаларда берілген ақпаратты сипаттау. 7.5.1.5. - етістік шақтарының (бұрынғы және ауыспалы өткен шақ) қызметін білу, ауызша және жазба жұмыстарда қолдану. - кесте, диаграмма, шартты белгілер, суреттер мен сызбаларда берілген ақпаратты сипаттайды. - етістік шақтарының (бұрынғы және ауыспалы өткен шақ) қызметін білу, ауызша және жазба жұмыстарда қолданады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
07 Наурыз 2022
527
2 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Пәні:

Қазақ тілі мен әдебиеті.

Мұғалімнің аты-жөні:

Жармухамбетова А.Т.

Күні:

06.12.2021.

Оқулық:

7-сынып. Қазақ тілі мен әдебиеті. «Бәйшешек» 1-бөлім. Оқулық авторлары: Ф.Ш.Оразбаева., Ж.Т.Дәулетбекова., А.Қ.Рауандина., Р.С.Рахметова., Б.Қ.Мукеева. «Көкжиек-Горизонт» баспасы, 2017 жыл.

Бөлім:

«Спорт және денсаулық күтімі»

Сабақ тақырыбы:

«Еңбекпен келген жеңіс»

Оқу мақсаты:

7.2.6.1. - кесте, диаграмма, шартты белгілер, суреттер мен сызбаларда берілген ақпаратты сипаттау.

7.5.1.5. - етістік шақтарының (бұрынғы және ауыспалы өткен шақ) қызметін білу, ауызша және жазба жұмыстарда қолдану.

Бағалау критерийі:

- кесте, диаграмма, шартты белгілер, суреттер мен сызбаларда берілген ақпаратты сипаттайды.

- етістік шақтарының (бұрынғы және ауыспалы өткен шақ) қызметін білу, ауызша және жазба жұмыстарда қолданады.

Іс-әрекет реті:

Ресурстар

Орындалуы

Мағынаны таны:

7-сынып оқулығы.


Біл:

Ой толғау

Қазақстанның қандай олимпиада жеңімпаздарын білесің? Олардың ішінде кімді ерекше жақсы көресің? Неге?

Суретті сөйлет. Бұл кім? Бұл суретке қарап, бүгінгі сабағымыздың тақырыбын ашуға тырыс.

Жаңа сөз

Мағынасы

Сөз тіркесі, сөйлем

Спорт шебері

Спорт саласында биік жетістіктерге жеткен адамға берілетін атақ

?

Бапкер

 спортшыны жарысқа дайындайтын маман.

?

Кәсіподақ

ерікті қоғамдық бірлестік

?

Өлкетану

белгілі бір өңірдің табиғатын, халқын, шаруашылығын, тарихын, мәдениетін зерттеумен шұғылданатын ғылым мен мәдениет саласы

?

Мұражай

мұраларды сақтап, жинақтап, ғылыми-танымдық қызмет атқаратын мекеме.

?



Оқы:













Мәтінмен жұмыс:

1-тапсырма:Мәтінді оқы, жаңа сөздері бар сөйлемдерді тауып түсінігіңді айт.

Қазақ халқының кеңінен танымал болған спортшыларының бірі – грек-рим күресінен Олимпиада ойындарының жеңімпазы, балуан – Жақсылық Үшкемпіров. Ол 1951 жылы 6-мамырда Жамбыл облысы Байзақ ауданы Тегістік ауылында дүниеге келген. Бапкерлері – Р.Ильматов, В.Псарев, В.Угренинов. Жақсылық Үшкемпіров Семей мемлекеттік университетін, Қазақ мемлекеттік спорт және туризм академиясын бітірген. Қазақстан және халықаралық турнирлердің жеңімпазы. КСРО чемпионатының алтын, күміс және қола жүлдегері. КСРО халықтары спартакиадасының жеңімпазы.1980 жылы Еуропа чемпионатының күміс жүлдесін, 1981 жылы “Әлем чемпионы” атағын жеңіп алды. 1980 жылы Мәскеуде өткен Олимпиада ойындарының жеңімпазы болды. Қазақ КСР мемлекеттік спорт комитетінде нұсқаушы, Республикалық кәсіподақтардың Ерікті дене шынықтыру, Спорт Одағы мектебінің директоры қызметін атқарды.1993 жылдан “Жақсылық” спорт клубының директоры. Спорттағы жетістіктері үшін “Құрмет белгісі” орденімен марапатталған.


Орында:


2-тапсырма:Берілген ақпараттың дұрыс немесе бұрысын анықта

ақпарат

дұрыс

бұрыс

Жақсылық Үшкемпіров – балуан.



Ол Өскемен мемлекеттік университетінде оқыған.



1983 жылы “Әлем чемпионы” атағын жеңіп алды.



Жақсылық” спорт клубының директоры болды.



Ол мектеп директоры болды.



Жақсылық Үшкемпіров “Құрмет белгісі” орденімен марапатталған.



Дескриптор: берілген ақпараттың мәтін бойынша дұрыс немесе бұрысын анықтайды.

3-тапсырма: Сандарды сөйлет!

Мәтінде берілген сан есімдер

Мәтіндегі сан есімдерге қатысты ақпарат

1951


1980


1981


1993


4-тапсырма: Балуан туралы 5 жолды өлең.

  1. Жақсылық Үшкемпіров кім?

  2. Қашан?

  3. Не істеді?

  4. Қандай?

5. Синоним

Дескриптор: Балуан туралы білгендерін 5 жолды өлең арқылы айтады.

5-тапсырма: мәтінде берілген етістіктерді тауып, шақ формасын өзгерт.

Мысалы: болған – болды, болыпты,болады

Дескриптор: мәтінде берілген етістіктерді тауып, шақ формасын өзгертеді.

Жеке жұмыс

6-тапсырма:өзіңе қатысты сұрақты таңдап сұраққа жауап бер.

  1. Сен қандай спорт үйірмесіне барасың?

  2. Сен қандай спорт үйірмесіне барғың келеді?

  3. Сен қандай спорт үйірмесіне бардың?

Дескриптор:өзіне қатысты сұрақты таңдап, сұраққа жауап береді.


7-тапсырма: Берілген кластер бойынша әңгіме құра.

8-тапсырма Мәтінді оқып, тақырып қой.

Даңқты балуан, қазақтан шыққан тұңғыш Олимпиада чемпионы – Жақсылық Үшкемпіров 5 бірдей медалін жергілікті өлкетану мұражайына табыс етті. Әлем және Мәскеу олимпиадасының чемпионы – Жақсылық Үшкемпіров 1968 жылы Семейдегі малдәрігерлік оқуға түсіп, алғашқы жаттығуларын осында бастаған. 6 жыл осы қалада тұрып, отбасылы болды. Бір ғасырдан артық тарихы бар бұл мұражайға кезінде хакім Абай да өз заттарын сыйға тартқан.

Осы жерден өсіп-өніп, үлкен шыңға шыққаныма, Олимпиада деңгейінің алтын медалін алуға киелі жерден шығып, соншама атақты жерге жеткеніме мен мың да бір рақмет айтамын! Бүгінгі менің тапсырып отырған медальдарымның барлығы да осы жерге, кейінгі ұрпаққа үлгі болса,осындай біз сияқты әлемнің, Олимпиаданың чемпионы шығып, қазақ елінің кім екенін дүниежүзіне танытса, одан артық бақыт жоқ!”, - дейді Олимпиада чемпионы Жақсылық Үшкемпіров.

Бірақ, өкінішке орай, биылғы жазда даңқты балуанымыз аурудан көз жұмды.


Рефлексия:

Өзіңді бағалап көр!

  • Бүгін мен ......... білдім

  • Маған ............. қызық болды

  • Маған ............ қиын болды

  • Мен ........... түсіндім

  • Енді мен .......... жасай аламын

  • Мені ........... таң қалдырды


Үй тапсырмасы:

Мәтіндегі ақпаратты «Төрт сөйлем» тәсілімен айт.

  1. Пікір. Оқыған мәтін бойынша өз пікіріңді бір сөйлеммен жаз.

  2. Дәлел. Өз пікіріңді бір сөйлеммен дәлелде.

  3. Мысал. Пікіріңді өмірмен байланыстырып, мысал келтір.

  4. Қорытынды. Тақырып бойынша қорытынды жаз.


Мұғаліммен кері байланыс.

(ауызша кері байланыс немесе жазбаша ұсыныс).




Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!