Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Урок математике "Изучение геометрических фигур"
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Білім беру саласы:Таным
Бөлімі:Қоршаған орта
Тақырыбы: Жануарлардың қысқы тіршілігі.
Мақсаты:
-
Білімділік: Ормандағы аңдардың қысқы тіршілігі, олардың қысқы табиғатқа бейімделуі туралы түсінік беру.
-
Дамытушылық: Балаларды аңдарды сипаттауға, салыстыра білуге жаттықтыру.
-
Тәрбиелік:Балаларға жануарлардың қысқы тіршілігі жайында түсінік беру.Олар қыстың суығынан қалай қорғанатынын сыртқы бейнелері неліктен өзгеретінін ,қыста жануарларға қамқорлық қажет екенін айтып түсіндіру.Қамқорлық сезімдерін тәрбиелеу.
Керекті құралдар:жануарлардың суретімен плакат.қыстың суреті,балаларының суреті
Билингвальды компонент:
Сөздік жұмыс:Үлпілдек,мамық,түбіт,апан, ін.
Қолданылатын көрнекі құралдар:Жануарлардың суреттері,интерактивті тақта.
Іс-әрекет сатылары |
Педагогтің іс-әрекеті |
Балалардың іс-әрекеті |
Ынталандыру. Сезімді ояту |
Психологиялық дайындық Әдепті елдің баласы алдымен сәлем береді. Күндей жадырап ,Айдай арайлап, Жұлдыздай жарқырап, Судай мөлдір таза көңілмен. Бүгінгі сабағымызды бастайық.(оқушылар орындарынан тұрып)Мейірімді жүрекпен Ақпейілді тілекпен, Амандасып алайық , Бір жадырап қалайық.(Сәлеметсіздерме) , Балалар бізде бүгін ерекше сабақ ,бізге қонақтар келген. |
Балалар бір-біріне жақсы тілектер айтып, амандасады |
Ұйымдастырушылық-ізденушілік |
Сабақ барысы: Қымыз денсаулыққа өте
пайдалы. Балалар: Тиін. Мұғалім:Ал мынау не? Балалар :Қоян. Мұғалім:Балалар мен қазір сендерге осы қоян мен тиін жайлы бір оқиға айтып берейін,мұқият тыңдап отырыңдар.Орманда қоян мен тиін өмір сүріпті,екеуі дос болыпты.Жазда олар алаңқайда асыр салып секіріп алаңсыз ойнапты.Күн суытып күз түседі.,тиін өзіне ағаштың жіңішке бұталарынан кәрзеңке тоқып отырады,қоян келіп; -Бұл не? -деп сұрайды? -Кәрзеңке-деп жауап береді тиін. –Оны қайтесің –дейді қоян таңғалып. –Бұл жай кәрзеңке емес,бұл менің нағыз көмекшім.-деп жауап беріпті тиін. –Сонда қалай,кәрзеңке қалайкөмекші болады-деп қоян иығын бір көтеріп ,ештеңе түсінбей ,өзінің ұяластарымен әрі қарай ойнап кете береді. Мұғалім:Балалар айтыңдаршы тиінге кәрзеңке қалай көмекші болады,тиін онымен не істейді? Балалар Тиін оған жаңғақ ,бүршік, саңырауқұлақтар салады. Мұғалім:Дұрыс айтасыңдар күз түсіп,қыс келе бастағанда тиін өзінің ағаш қуысындағы үйіне жаңғақ ,бүршік тасып,қысқа мол қылып азық жинайды.Өйткені қыста жердің бетін аппақ қар басып қалады да, жаңғақта саңырауқұлақта табылмайды. Мұғалім:-Балалар айтыңдаршы қоян мен тиін үй жануары ма,әлде жабайы жануарлар ма? -Олар қайда тұрады? Балалар
: Жабайы жануарлар ,орманда
тұрады. Мұғалім Балалар мынау өзімізге таныс тиін ғой, тек жүнінің түсі
басқаша екен бағана қызғылт еді, ал суретте сұр? Балалар тиіннің
түсі неге өзгерді екен? Қыста жылы киіндім, Қоймам толы жаңғаққа Іші жылы үйімнің. Мұғалім:Енді келесі жануармен танысайық.Ол үшін бірінші жұмбақ шешіңдер. Үсті толы ине Бірақ та іс тігіп Қадамайды түйме (Кірпі) Дұрыс бұл кірпі, кірпі бір түрлі ашулы сияқты.Ой балалар біз оны оятып жіберіппіз.Күздің соңында кірпі өзінің шөп төсеген інінде домаланып алып ұйқыға кетеді.Ол қыстай ұйықтайтындықтан оған тиін сияқты қысқа азық жинаудың қажеті жоқ.Тек күзде ұйқыға жатарда жақсылап тамақтанып , терісінің астына көп май жинап алады. Сондықтан оның қыстай қарны ашпайды.Кірпі қыс кетіп көктем туып , күн жылынғанда бір-ақ оянады.Ал енді қазір кірпінің ашуын басу үшін ол туралы саусақ ойынын ойнайық. Мен ашулы кірпімін Көрінгенге түрпімін Үстім толы ине Есің болса тиме Келсе егер түлкі Түйреп алам түрпі Балалар,кірпі сияқты қай аң қыс бойы ұйықтайды. Аю Мұғалім: -Ал ол қайда ұйықтайды.?: Балалар:Апанда. Мұалім:: Дұрыс айтасыңдар балалар аю күз бойы көп тамақ жеп денесіне көп май жинайды.,қыста көктем келгенше ұйықтайды. Аю туралы қандай тақпақ білеміз. Тәтті көрсе бас салар Аумайды жас баладан Үп –үлкен боп жасқанар Кіп –кішкентай арадан Мұалім::Ал енді мына жұмбақ қай жануар туралы екен тыңдаңдар. Өзі айлакер Өзі қу Жүрген жері айқай шу (түлкі) Дұрыс айтасыңдар түлкі де қысқа дайындалады оның жүндері қалыңдап өсіп жылы тонға айналады.Ал сендер қалай ойлайсыңдар,түлкі жүнінің түсін өзгертеме? Жоқ. Мұғалім: Иә түлкі түсін өзгертпейді,өйткені оған ешкімнен тығылудың қажеті жоқ , ол өзі жыртқыш аң:Ал түлкінің үйі қалай аталады? Ін Иә түлкі інде тұрады Сол жерде демалып ұйықтайды.Сосын қоян, тышқан аулауға шығады. Ой балалар біздің қоян тағы келіпті. Олсендерге жаттығу жасауды ұсынады. 3.Сергіту сәті. Балалар айтыңдаршы қоян қысқа қалай дайындалады. Түсін өзгертеді. Иә балалар ол өзінің сұр тонын ,жылы да аппақ тонға ауыстырады. Сосын жыртқыш аңдардан қорғанып қардың түбінде құлағын жымырайтып көзін жұмып апқардан аумай отыра қалады.Ал қоян қысқа азық жинай ма? Жоқ. Иә қояндар қысқа азық жинамайды.Олар ағаштардың бұтасын,тамырын кеміріп қоректенеді.Сол себепті бағана қоян тиіннің кәрзеңкесіне таңғалған еді. Қасқыр, - жыртқыш аңдар. Олар өздерінен әлсіз жануарларды ұстап қоректенеді. «Дауысынан таны» дидактикалық ойыны. Шарты: аудио таспадан әртүрлі жануарлардың дауыстарын тыңдатып, олардың атын атату. Жануарлар тіршілігі» дидактикалық ойыны. Мұғалім балалардың жауаптарын толықтырып тұрады. |
Балалар тыңдайды. Түсінбегендерін сұрайды. Суретке қарап әңгіме құрастырады. |
Қорытындылау. Өзін-өзі бағалау |
Сұрақ-жауап әдісі арқылы сабақта алған білімдерін қорытындылайды. 1. Жабайы аңдарды ата. 2. Қоян қыста түсін қандай түске өзгертеді? 3.Қандай жануар қысқы азығын жинамайды? 4.Жануарлардың қысқы тіршілігі туралы не білдік? |
Балалар жануарлардың қысқы тіршілігі туралы әңгімелейді. Тыңдайды. Түсінбегендерін сұрайды. Би қимылдарын орындайды. Үлгі жауап: Аю апанында қысқы ұйқыға кетеді... Балалар жабайы аңдар мен үй жануарларын салыстырып айтады. |
33
Күтілетін нәтиже: ормандағы андардың қысқы тіршілігі туралы біледі
Білуі керек: қорғаныш реңі туралы біледі.
Түсінігі: жабайы жануарлар мен үй жануарларының айырмашылығын салыстырады
Көрсете білуі: сурет бойынша әңгімелеу.
Технологиялық картаны толтырған тәрбиеші:Маматирзаева.Л.ДЖ
Технологиялық картаны тексерген әдіскер:Сулейменова.А.Ж