Оқу бағдарламасына сәйкес
оқыту мақсаты:
|
2.1.6.1 - интонацияны,
вербалды емес тілдік құралдарды (қимыл, ым-ишара) қолданып,
тақырыпқа (Сіз қалай ойлайсыз? Сіз не ұсынар едіңіз? ) назарын
аударту
2.2.4.1 - мұғалімнің көмегімен
мәтіннің тақырыбы мен негізгі ойды
анықтау
2.3.4.1 – мұғалімнің көмегімен
тірек сөздерді, сөйлем, суреттерді пайдаланып, қарапайым постер
құрастыру
2.4.1.1* я, ю әріптерінің
емлесін сақтап жазу
|
Сабақ
тың
басы
5
минут
Өткенді
пысықтау
5
минут
Сабақ
тың
ортасы
20
минут
Сергіту
сәті
2
минут
Сабақты
қорыту
8минут
Кері
байланыс
5
минут
|
Сәлеметсіңдер
ме!
Психологиялық
ахуалды жақсарту
Фортуна
әдісі
Өткенді
пысықтау
“Менің
қаламым”әдісі
Тақырыпты ашу
Жаңа тақырыпты өтпес
бұрын
жұмбақты шешейік
Жиюда
бар,
Шашуда
жоқ.
Оюда
бар,
Кестеде жоқ.
(Ю)
-Бұл қай
дыбыс?
–
Ол қандай
дыбыс?
-Ендеше бүгінгі
сабағымыздың тақырыбы
қандай?
Жаңа тақырып
Ю әріпі
Ю – қосарлы дауысты дыбыс. Сөзде йу
дыбыстары естілгенімен, олардың орнына ю әрпі жазылады: ою,
қартаю.
56-жаттығу
Мәтінді түсініп оқы.
Мазмұнын айт.
Мәтіндегі қарамен
жазылған сөздерді теріп жаз. Олардың айтылуы мен жазылуын
салыстыр.
57-жаттығу
« Жапырақ жина»
ойыны
Сөздерді оқып,
дыбыстық талдау жаса:
Көбею, молаю, үлкею,
есею, сарғаю
«Нейрожаттығу» әдісі
58-
тапсырма
59-жаттығу
Көп нүктенің орнына
тиісті сөзді қойып, өлең құрастырып жаз. Сұрақтарға жауап
бер:
-Аю балды неге
ұнатады?
-Аю, тою, қою
сөздеріндегі ю қандай дыбыстардан
құралған?
Рефлексия
Айна
әдісі
Кері
байланыс
Ұстазға хат
әдісі
Үй
тапсырмасы
58-жаттығу
Оқы. Аю не деп жауап
беруі мүмкін екенін болжап, әңгімелеп
бер
|
Жақсы тілектер
тілейді
Дескриптор:
Қалам әдісы арқылы өткен тақырыпты
қайталайды.
Дескриптор: жұмбақ
шешіп тақырыппен
танысады
Дескриптор:
Ю әрпімен
танысады.
Дескриптор:
Мәтінді
оқиды,
Мазмұнын
айтады.
Қарамен жазылған сөздерді теріп
жазады.
Дескриптор:
Сөздерді оқып, дыбыстық талдау
жасайды.
Дыбыстарды ажырата
алады.
Дескриптор:
Жаттығу
жасайды
Дескриптор:
Суретке қарап әңгіме
құрастырады.
Ю дыбысы кездесетін сөзді
атайды.
Дескриптор:
Көп нүктенің орнына тиісті сөзді қойып,
өлең құрастырып жазады
Сұрақтарға жауап
береді
Дескриптор:
Рефлексия
жасайды
Дескриптор:
Кері байланыс
жасайды
Дескриптор:
Үй
тапсырмасын алады.
|
Мақтап, мадақтап
отыру
ҚБ: 1балл
«
Планшет» әдісі
Смайликтер арқылы
бағалау
Жарайсыңдар!
ҚБ:
3 балл
ҚБ:
2 балл
Бір-бірін
шапалақтау
ҚБ:
2 балл
ҚБ:
2 балл.
«Айна» әдісі арқылы сабақты
қорытады
Ұстазға хат
әдісі
ҚБ : 10 балл
қойылады
|
Интербелсенді
тақта
Қалам
Интербелсенді
тақта
Интербелсенді
тақта
оқулық
Қимылдар
Интербелсенді
тақта
оқулық
Ауызша
Кері байланыс
парағы
Оқулық
|