Материалдар / Ю әрпі. Кейіпкерлерді сипаттаймын.
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ю әрпі. Кейіпкерлерді сипаттаймын.

Материал туралы қысқаша түсінік
1.7 Тыңдалған материал бойынша өз пікірін айту 1.8 Берілген тақырыпқа әңгіме құрап айту 1.9 Сөздерді, дыбыстарды орфоэпиялық нормаларға сәйкес дұрыс айту
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
03 Маусым 2018
571
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Күні: 20.02.2018 ж

Сынып: 1 «Б»

Мұғалімнің есімі : Кагазбаева Кымбат Рамазановна


Қатысқандар саны: 25

Қатыспағандар саны: 1

Сабақтың тақырыбы

Кейіпкерлерді сипаттаймын. Ю әрпі.

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

1.7 Тыңдалған материал бойынша өз пікірін айту

1.8 Берілген тақырыпқа әңгіме құрап айту

1.9 Сөздерді, дыбыстарды орфоэпиялық нормаларға сәйкес дұрыс айту

Сабақтың мақсаттары

Барлығы:Жаңа білімді меңгереді.

Көбі:Тақырыпты түсініп, тыңдап, жетекші сұрақтар арқылы талқылайды.

Кейбірі: Алған білімді өмірде қолдана алады.

Жетістік критерийлері

Айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады.

Нақты сөйлеу арқылы, мәселені түсінгенін көрсете алады.



Құндылықтарды дарыту

Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу.

Пәнаралық байланыс

Өнер, ана тілі сабағы

АКТ қолдану дағдылары

Аудиожазба , таныстырылым.

Тілдік құзыреттілік

Ою-орнамент

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар

Сабақтың басы

2 мин

Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру

3 минут

Салемдесу

Көңіл күйлерің калай?- керемет

Сабаққа дайындықтарың қалай ? тамаша

Ендеше сабағымызды бастаймыз –ооо









Өткен сабақтан алған білімін тексеру 5 мин

Жаңа сабақ











Сабақтың ортасы

25 минут



Өткен сабақта кандай дыбыспен таныстық Ф дыбысы Ол қандай дыбыс Ламинад парақтарына Фф әрпін жазу ф дыбысы бар бІр сөз жазу БАҒАЛАУ


Оқылым ,айтылым

Жұмбақ жасыру

Кіруге адам батпайды Затыңды аман сақтайды «сандық « Қыс бойы жатады Тәтті ұйқыға батады « аю»

Аю ,ою сөздерінде таныс емес қандай дыбыс ю й +у дыбыстарының қосарлануынан жасалады ,жазылуы ю

А-ю,о-ю буынға ю бөлу 2 ә,3д, ,2б, Бас және кіші әрпімен таныстыру түсінік беру

Дәптермен жұмыс Юю дыбысын жазу мөр басу арқылы бағалау

Аю туралы мәлімет беру. Аю жабайы аң.Ол орманда тіршілік етеді.Аюдың баласы қонжық. Ақ аю, қоңыр аю болады. Аю балды жақсы көреді.Олар қыс бойы ұйықтайды.

Аю түрлеріне қарай топқа бөлу.1- топ Ақ аю 2- топ Қоңыр аю 3- топ Панда –бамбук аю деп аталады.

Оқулықпен жұмыс №1 Оқылым. Бағандағы сөздерді оқыту Жеңімпаз аю.

1- топ Ақ аю

2- топ Панда Берілген суретке сызба бойынша сөйлем құрастыру АЮ ,ою дыбыстық талдау жасау

3 топ №2 Аю суреті. Сұрақтар бойынша аюды сипатта

Топтар бірін-бірін жұлдызша арқылы бағалау








Таныстырылым,



Аудио тыңдату

оқулықпен жұмыс



Түрлі тапсырмалар






Сергіту сәті

1 минут

АЮ әнін қимылмен жасау

Сергіту сәтіне арналған жинақ



Қызықты тапсырма

2 мин


Не қайда мекендейді? Сәйкестендіру Мұғалімнің бағалауы

Сәйкестендіру. Не қайда мекендейді?

beach-vector-art-clipart.jpg







Оқулық, дәптерлер.



Аяқталуы

Сабақтың соңы

2 минут



Қорытынды –Ю қандай дыбыс? Сөздің қай жерінде келеді? Оюдың қандай түрлерін білесіңдер, ою не үшін қажет? Оюға байланысты не білесіңдер?

Рефлексия

Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау


Смайликтер

Дифференциация – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз?


Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарыңыз?


Пәнаралық байланыс

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
АКТ
Құндылықтармен байланыс (тәрбие)

Қолдау көрсету.

Қабілеті жоғары оқушылар айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады.


Оқушылар өздері жасаған бет-бейнелеріне қарап бір-біріне көңіл- күйлерін айтады. (қуанышты, көңілді, көңілсіз, ашулы)


Өнер, ана тілі сабағы

Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу.



\\



сее





Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!